PDA

Zobacz pełną wersję : Zapala za drugim razem



cubah
08-01-06, 18:23
Hej
Szukalem w archiwum ale nic nie znalazlem ...
Moj cifek zwlaszcza jak zimno pali dopiero po drugim przekreceniu kluczyka
1. Czy to przewody pompy paliwa winne (slyszalem ze cify tak juz maja)?
2. Moze cos z wstryskiem?
3. cos innego...:P
Dzieki za odpowieddzi... i pomysly

redrac
08-01-06, 20:29
Swiece???Przewody???Kopoulka aparatu zaplonowego??? <------ Sprawdziles podstawy??

cypiz
08-01-06, 21:00
Trzymasz poziom paliwa na przyzwoitym poziomie? Serio pytam, ponieważ przy małej ilości benzyny tak może palić. Ja już nie wyjeżdzam do zera, bo później są takie efekty jak u Ciebie

pozdrawiam

p.s. poziom, poziomie - powtarza się ale co tam :P

Gr00bY
08-01-06, 21:01
A może jednak najprościej. Filtr paliwa?

cobra333
08-01-06, 22:05
Ja miałem tak zaje..fany filtr paliwa ze szok ale odpalał git pompa ma taki power ze nie robi czy czysty czy zapchany problem moze w samej pompie , nie trzyma?

siemaR
08-01-06, 22:20
syf w zbiorniku, przewodach i coś przymarza ? zrób taki test przekręć kluczyk jak będzie zimno ale nie kręć rozrusznikiem, pompa powinna podpompować paliwko, wyłącz zapłon, włącz i zakręć i zobacz czy zapali.

ANTEK
09-01-06, 10:22
a sprobuj przed przekreceniem kluczyka wcisnac pedal gazu ze dwa razy....

gaca1
09-01-06, 11:07
U mnie tak sie działo jak w baku było mało paliwa :grin: ,gdy jest więcej paliwa to nie ma problemu z odpalaniem

bolek2010
09-01-06, 12:21
witam
W niemieckiej instrukcji pisze o jednokrotnym podpompowaniu paliwa w lecie, w zimie dwukrotnym lub drugie depniecie pedalu gazu z przytrzymaniem; jak nie daje rady to odpalac na polwcisnietym gazie.
W lecie bez problemow podana instrukacja sie sprawdzala, na jesieni tez. Od tygodnia jak utrzymuja sie ujemne temperatury pali za drugim razem. Pierwsze przekrecenie kluczyka ozywia tylko rozrusznik. Albo "ten typ juz tak ma" albo cos sie psuje. Motor D13B2.
pzdr
bolo

ppm702
09-01-06, 12:30
a może po prostu wystarczy włączyć na 3-5 sekund stacyjkę zeby pompa podała benzynę? Ja jak się spieszę i od razu zakręcę to tez nie pali na dotyku...

siemaR
09-01-06, 12:32
Bolek2010, ale z tego co kojarzę to Ty masz pompę paliwa mechaniczną i żeby podpompować musisz kręcić rozrusznikiem, w przypadku Cubah jest pompa elektryczna i nie musi kręcić silnikiem żeby uruchomić pompę. W pompie mechanicznej może nie trzymać membrana i paliwo się cofać, niby macie te same objawy, ale trochę to inaczej działa, pomijając że jedno to wtrysk, a drugie gaźnik.

Hycelius
09-01-06, 16:01
U mnie w 1.3 to jest w sumie róznie.Jesli nacisne mu z 2 razy gaz na mrozie to odpala na tyka.Ale raz na 6-7 odpalen zgasnie.Ale to tylko na mrozie i na rano.Potem zawsze na tyka.Wg mnie jesli to nie jest "ten typ tak ma" to porostu jest za mało paliwa i musi sobie naciągnąc więcej. Chyba zeby go np przed rozruchem podpompowac z pare razy głęboko pedałem.Wg mnie to chyba normalne zachowanie silnika. Ale ty tam widze ze masz wtrysk,więc może problem tkwi w pompie paliwa.Normalnie na wtrysku silnik tak jak porzednik napisał po przekręceniu kluczyka pompa daje sztycha paliwa na rozruch.Może za małe ciśnienie podaje?

cubah
09-01-06, 18:34
Trzymasz poziom paliwa na przyzwoitym poziomie? Serio pytam, ponieważ przy małej ilości benzyny tak może palić. Ja już nie wyjeżdzam do zera, bo później są takie efekty jak u Ciebie

pozdrawiam

p.s. poziom, poziomie - powtarza się ale co tam :P
Hej teraz jezdze na gazie benzynki mam 3 mm powyzej kreski na podzialce, na bezynie mialem to samo w zimne dzni, a wiem ze na pograniczu rezerwy cify nie pala doswiadczylem tego hehe... ale to na pograniczu migania kontrolki rezerwy

[ Dodano: Pon 09 Sty, 2006 ]

Swiece???Przewody???Kopoulka aparatu zaplonowego??? <------ Sprawdziles podstawy??
To jest ok , sprawdzalem swiece, kopulka chyba odpada bo zasze za durgim razem pali no moze za trzecim, i nie widze powiazania ...

[ Dodano: Pon 09 Sty, 2006 ]

syf w zbiorniku, przewodach i coś przymarza ? zrób taki test przekręć kluczyk jak będzie zimno ale nie kręć rozrusznikiem, pompa powinna podpompować paliwko, wyłącz zapłon, włącz i zakręć i zobacz czy zapali.
Hej no walsnie cos takiego podejrzewam, ze syf gdzies przymarza tylko w baku czy pompce? Bo na gaz jak odpalam ten sam objaw a przeciez inne przewody wiec chyba gdzies porzy silniku kurde...
Na marginesie tak probowalem i nie ma znaczenia, pompa jak zassa i poczekam to tez nie odpali za pierwszym razem...
A te sprawy z pedalem gazu przed zaplonem przez zaplonem nic nie dadza bo mam komputerek.