Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Tein, Eibach - czy siada tak jak pisze producent?



empe
10-01-09, 22:20
Witam,

Przeglądam zdjęcia, czytam opisy i nie mogę znaleźć odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie :D
Chodzi o same sprężyny.
Czy obniżają tak jak piszą producenci, czy mniej/więcej? Chodzi o 6gena, ale to możemy pominąć ;)
Eibach - 30
Tein -23/-15

Wiem, że wszystko zależy od konkretnego auta, amortyzatorów itd... ale biorąc pod uwagę, że mamy to samo auto z tym samym setupem. Na których będzie niżej?

Pzdr :D

qba1983
10-01-09, 23:04
wiem ze masz ek3, ale mialem eibacha i przod obnizal duzo wiecej niz obiecywal producent. (gdzies kolo 40-50mm) jak rozmiawialem z kolesiem w zastecu(jeden z wiekszych sklepow tuningowych w lodzi) to tez powiedzial ze cos sie dzieje z eibachami i obnizaja wiecej niz trzeba.

empe
11-01-09, 14:32
wiem ze masz ek3, ale mialem eibacha i przod obnizal duzo wiecej niz obiecywal producent. (gdzies kolo 40-50mm) jak rozmiawialem z kolesiem w zastecu(jeden z wiekszych sklepow tuningowych w lodzi) to tez powiedzial ze cos sie dzieje z eibachami i obnizaja wiecej niz trzeba.

Jesteś pewny, że chodziło o Eibach'a Pro-Kit? Seria Sportline bardziej siada, więc może o taką chodziło.
Chodzi mi o porównanie Eibach'a Pro-Kit z Tein'em S.Tech

Wiem, że jedne i drugie są w miarę miękkie. Chodzi o obniżenie. Teoretycznie na Eibach'u powinien być niższy, ale nie znalazłem nigdzie konkretnego porównania.

qba1983
11-01-09, 17:29
tak mialem eibacha pro-kit, ten "podobno" najbardziej komfortowy:D

michalm320
13-01-09, 18:34
Ja mam Teina i usiadł mi ok 3cm przód/tył. To zdjęcie jest zrobione jakiś tydzień po założeniu. Wydaje mi się że na chwile obecną usiadł trochę niżej (albo mi się wydaję). Mogę ewentualnie zbić foto jak teraz siedzi. Tyle że mam zimówki.

http://img233.imagevenue.com/loc244/th_53225_Obraz_032_122_244lo.jpg (http://img233.imagevenue.com/img.php?image=53225_Obraz_032_122_244lo.jpg)

A tak w ogóle to te springi są *****iste...polecam

empe
13-01-09, 19:12
Ja mam Teina i usiadł mi ok 3cm przód/tył.

Masz może nr seryjny tych sprężyn? Widziałem kilka fotek na Tein'ie i u Ciebie siedzi niżej. Tak czy inaczej po obejrzeniu tysiąca zdjęć zdecydowałem się na Eibach'a, bo wydaje mi się, że auto siada niżej niż na Tein'ie.
Cały czas mowa o Pro-Kit i S.Tech ;)

bulikcbr
14-01-09, 13:53
Jak to założysz to powiedz jak z komfortem.

zajaR
02-02-09, 14:08
ja mam Teina 3cm i 3cm i auto stoi wysoko przymierzam sie do kupna jakiegoś zawiasa lub springów 60 i 60

empe
02-02-09, 18:19
Jak to założysz to powiedz jak z komfortem.


Jest komfortowo, nawet bardziej niż myślałem.

zieliniaczek
02-02-09, 23:00
a czy moze ktos polecic jakis zestawik do mojej hani?

tomay
03-02-09, 08:26
poszukaj najpierw

woPo
18-02-09, 14:29
Podpinam się pod temat, żeby nie robić nowego.

Chodzi mi o sprężyny Tein S.TECH, obniżają wg. producenta przód - 23 mm, tył - 15 mm
Pytanie odnośnie amorków, czy np. KYB AGX są krótsze niż zwykłe seryjne?
Bo jakby do tych springów założyć amorki np. Kayaba albo Sachs, gazowe ale normalne, do EJ9 ?
Da to radę tak czy koniecznie muszą być jakieś sportowe z niższym skokiem, przy tak małej glebie chyba nie koniecznie?

michalm320
18-02-09, 15:42
Tein o których wspominasz obniżają o 30mm....tak jest u mnie (zobacz mój profil). Ja te springi mam założone na seryjne olejówki i jak dotąd nic złego się nie dzieje a przejechałem od montażu ok 10tyś km. Z tego co mi wiadomo to do tych sprężyn nie trzeba kłaść amorków o krótszym skoku. KYB AGX nie jest amorkiem o krótszym skoku tylko o zmiennej sile tłumienia ale można na nie założyć krótsze springi...max -30mm...jeśli Ci nie zależy na regulacji tłumienia a masz zamiar zmieniać amorki to ja proponuję założyć zwykłą gazową KYB. Tylko czy jest sens....bo teraz springi Tein kosztują 900zł + amorki ok 1000zł co daje sumę za która powinieneś kupić jakiś prosty zestaw np. Koni....a tak na marginesie to te springi Tein są *****iste :)

piroman
18-02-09, 15:58
KYB AGX sa amortyzatorami o skroconym skoku...

woPo
18-02-09, 16:58
Tylko czy jest sens....bo teraz springi Tein kosztują 900zł + amorki ok 1000zł co daje sumę za która powinieneś kupić jakiś prosty zestaw np. Koni....a tak na marginesie to te springi Tein są *****iste :)


No właśnie aktualnie, korzystniej wychodzi kupić np Koni STR.T niż wymieniać poszczególnie.
Pytałem z ciekawości :D