Zobacz pełną wersję : SWAP H22 --> CRX ed9 '91 ??HELP ??
jak w temacie
chce zbudowac CRXa ed9 z silnikiem h22 jdm
prosze o wszystkie Wasze
- opinie ,
- rady,
- "odrady",
- linki (do podobnych projektow, sklepow z kitami do tego swapa itp)
apropos nienajlepszego rozkladu mas i wiekszej (nieco ) wagi
to wszystko kceptuje , martwi mnie tylko sam SWAP i kto go dobrze zrobi....
znalazlem kit do swapa h serii do crxa
http://hasport.com/catalog/product_info.php?cPath=22_53&products_id=129
czyli cos juz mamy...
i jeszcze to
http://explicitspeedperformance.net/
:shock: :shock: :shock:
pozdro 1600T
marcin
jak masz mozliwosc wstawic B18C6 to olej H22
- będzie zdecydwanie łatwiej
- auto bedzie się lepiej prowadziło
- Moc B18C6 będzie zdecydowanie bardziej widoczna na ulicy, torze, dragstipie
- możliwości tuningu silników z serii B są dużo większe (więcej częsci = taniej)
H22 są ostatnio tanie i tez myslałem nad zbudowaniem czegoś takiego , ale ie jest to proste. Trzeba ciąć podlużnice :/
Na forach amerykańskich piszą, że pomimo znacznej różnicy w cenie samego silnika z osprzętem cena swapa b18c6 i h22 są podobne. Daje do myślenia...
Silnik jest tani w zakupie co nie znaczy ze ogolene koszty swapa beda male. Sam swap jest jesnym z trudniejszych co podnosi jesgo cene a pozniejsze naprawy beda sie wiazaly z wyciaganiem calego silnika ze wzgledu na brak miejsca i wiele wiele innych problemow...
1.
jak masz mozliwosc wstawic B18C6 to olej H22
- Moc B18C6 będzie zdecydowanie bardziej widoczna na ulicy, torze, dragstipie
hmm dlaczego h22 jdm 200ps i 219Nm
b18c6 190ps i ok 180 Nm Hmmm,.... (chyba ze 200tu konny...)
:065:
2. dobry rok temu po pytaniach o "turbo w ed9" wiele osob mówiło "nie darady" , "nie zmiesci sie " niezła rzeżba" "rozleci sie , nie wytrzyma" itp a tu prosze , nawet akumulator został na swoim miejscu....
:mrgreen:
pozdro 1600T
marcin
Skrzynia w h22 po modach to niestety porazka - brak precyzji, czego nie ma w B18C6.
Silnik? Moim zdaniem bardzo dobry, niewiele ciezszy ale ustepuje B16/B18 jesli chodzi o baze do modyfikacji. Niestety ceny gratow do tego motoru sa drozsze. Do tematu Turbo na 1/4 mili nie potrzeba az h22 bo te 20kg to zawsze 20kg, swap nielatwy a wyzszy moment obrotowy nie jest potrzebny w naszych realiach i w ogole w turbo.
Jezeli jednak bardzo sie upierasz na H22 i chcesz byc do tego oryginalny i jeszcze miec szanse powalczyc na 1/4 to przygotuj auto do klasy PROFI, wykorzystasz moment obr tego silnika.
Twoj post - porownanie 190 KM B do 200 KM H swiadczy o tym, ze barrrdzo male masz pojecie o tych silnikach i jeszcze gorsze o tym w co sie pakujesz, ale czlowiek sie uczy caly czas, zwlaszcza swapujac :D
W EG/EK bym się w to bawił, w ED zdecydowanie nie. Tam jest *****iście mało miejsca. Wiadomo, że wszystko się da zrobić, ale chyba nie o to chodzi żeby wycinać dziurę w ścianie grodziowej, żeby zmieścić silnik... (a tak trzeba zrobić jeśli chcesz poprowadzić prawidłowo półosie, możliwie jak najbardziej w linii prostej). Ten swap to jest mega drut, ani nie będzie to tanie, ani łatwe, ani praktyczne do żadnego sportu poza, jak napisał Itr, klasą Profi.
ITR cyt: ---- " nie znasz nie na silnikach (b18 v h22)" :wpale:
oczywiście ze sie na tych silnikach nie znam , bo jak bym się znam to bym nie zamieszcZał takiego tematu i pytan co lepsze i nie pytał o RADY :roll:
ITR cyt: --- "w klasie turbo nie masz szans, klasa profi to jeszcze,..."
szanuje Ciebie i Twoją wiedze, jest zapewne przeogromna, ale chociaż dokladnie przeczytaj temat - tam nie ma nic o uturbieniu h22 tylko o Swapie - to wszystko.
PS: z tym motorem bedzie na pewno profi
ale druga sprawa to ma być przede wszystkim frajda z takiego ukońcZonego trudnego projektu , a nie od razu mistrz w profi...
pozdro jak na razie 1600T
marcin
ZAPRASZAM DO DALSZEJ AKTYWNOŚCI W TYM TEMACIE :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
h22 in CRX :D
http://img384.imageshack.us/img384/5431/crx14an.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v485/2point2/a9cbc1e8.jpg
http://www.we-todd-did-racing.com/wetoddimage.wtdr/wMTAwNDM2NTZzNDEzZGZkMzF5NTQx.jpg
http://www.we-todd-did-racing.com/wetoddimage.wtdr/wMTA1NzczMjZzNDEzZGZkMzF5NTQx.jpg
a tu jest wszystko pokazane jak to sie upycha do CRX'a jak sie tnie itd...
http://www.honda-tech.com/zerothread?id=1236039&page=1
ITR cyt: ---- " nie znasz nie na silnikach (b18 v h22)" :wpale:
oczywiście ze sie na tych silnikach nie znam , bo jak bym się znam to bym nie zamieszcZał takiego tematu i pytan co lepsze i nie pytał o RADY :roll:
ITR cyt: --- "w klasie turbo nie masz szans, klasa profi to jeszcze,..."
szanuje Ciebie i Twoją wiedze, jest zapewne przeogromna, ale chociaż dokladnie przeczytaj temat - tam nie ma nic o uturbieniu h22 tylko o Swapie - to wszystko.
PS: z tym motorem bedzie na pewno profi
ale druga sprawa to ma być przede wszystkim frajda z takiego ukońcZonego trudnego projektu , a nie od razu mistrz w profi...
pozdro jak na razie 1600T
marcin
ZAPRASZAM DO DALSZEJ AKTYWNOŚCI W TYM TEMACIE :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
nie wyrywaj prosze moich zdan z kontekstu. Zaden tez ze mnie mega spec. Nie wiem co z tym turbo mi sie ubzduralo. Chodzi o to, ze to wciaga, zrobisz swapa to dalej bedziesz chcial cos robic, to zalecam profi.
Moja rada - nie oszczedzaj na swapie, kup lapy hasporta - to zawsze mniej roboty.
nie wycinam nie wycinam
luzik ziom :lol:
jak najbardziej kupie co tylko dostepne na rynkach aby sobie ułatwic
PS: chyba kazdy wie ze mody wciągają
miała byc seria ceerka +wydech i dolot....
.. a juz jest turbo, teraz pomysł o SWAPie i tak w kolo wojtek....
:twisted: :twisted: :twisted:
Nie chce zagłębiać technicznie w budowę B18C6 vs H22 ale dużo korzystniejsza dla osiagania mocy jest B18
Wyżej się kręci, moc jest dostępna w lepszym (dla osiągów) zakresie a co najważniejsze silnik będzie na swoim miejscu i nie trzeba będzie robić żadnych żeźbiarskich przeróbek które mogą uprzykrzyć życie i eksloatacje. I tak jak pisałem jak się cos popsiuje albo będziesz musiał wymienić rozrząd to przy H22 wyjmujesz cały silnik, dlatego jak nie musisz to nie rób tak.
B18C6 to prawdziwy tajper 8)
B18C6 to prawdziwy tajper
H22 też, tylko że z ATR ;).
prawdziwy type r to ITR DC2 i CTR EK9. Reszta to niestety tylko marketingowe atrapy. The end.
izzy_rajder
11-01-06, 17:54
Dodałbym jeszcze NSX'a Type-R'a i dopiero powiedział The End ;-)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.