Zobacz pełną wersję : Regulacja wysokości KONI 1130
Może ktoś napisać jak reguluje się wysokość w tym zawieszeniu? Da się to zrobić samemu czy nie bardzo? Mile widziane jakieś obrazki :)
przenoszę na zawieszenia.
1130 można regulować po zdjęciu kolumny z auta. Na aucie praktycznie niewykonalne (chociaż mi się kilkakrotnie udało, ale operacja bardzo czasochłonna
[H] Dylu [H]
08-01-09, 13:44
ze ściągaczami do sprężyn da radę zrobić to bez zdejmowania zawieszenia z samochodu, ale nie jest to proste zajęcie...lepiej zdjąć zawieszenie, oczywiście mając kpl nowych tulej metalowo-gumowych na wymianę ;)
a reguluje się pierścieniami wpadsćiającymi we frezy w obudowie amorka...mówiłem Ci już :p ;)
możecie w takim razie wytłumaczyć laikowi, jaka jest korzyść z posiadania KONI, skoro regulujesz zawieszenie praktycznie raz na zawsze, a jak najdzie Cię ochota lub potrzeba (wyjazd na wakacje i zapakowanie bagażnika), to i tak trzeba oddać auto do mechanika i zabulić za usługę...
nie wiedziałem, że regulowane KONI nie umożliwia regulacji w dowolnym czasie przez właściciela auta.. hmm..
1130 to kit i kazdy kto czyta wie o tym ze amorek ma odpowiednie frezy regulacji i je sie ustawia izeby zmienic ustawienie trzeba albo amorka zdjaci i sciagaczem do sprezyn go scisnac i zmienic frez na wyzej/nizej
na tym polega KIT
a Gwint jest lepszy w tym ze tylko sobie krecisz i masz wysoko nisko
proste
pewnie, że proste!
teraz już wiem, wielkie dzięki!
mam mala prosbe ... czy mogl by ktos zrobic fotke tych frezow zebym zrozumial o co chodzi z tym ustawianiem?
http://images46.fotosik.pl/47/cad6d49b0c41871em.jpg (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=cad6d49b0c41871e)
proszę ;) w przednich amorkach 2 frezy a w tylnich 3 .
Dylu [H];566713'] oczywiście mając kpl nowych tulej metalowo-gumowych na wymianę ;)
po co ?
[H] Dylu [H]
09-01-09, 14:32
po co ?
miałem na myśli tuleje gumowo-metalowe tylnych wahaczy, do których montuje się amortyzatory, a które to śruby często są problematyczne do odkręcenia i w trakcie zabawy owe tuleje ulegają uszkodzeniu...kosztują grosze więc lepiej je mieć przy sobie aby nie trzeba było latać jak auto będzie na podnośniku bez zawieszenia.
zgadza się, można też posmarować te śrubki smarem do gwintów i nie powinno być później problemów z odkręcaniem.
hmmm... tle razy odkrecalem te sroby i jeszcze ani razu nie mialem problemu...
co innego ze srobkami trzymajacymi przewody od czujnika ABSu, wszystkie sie zerwaly:(
No dobra, to ile tak naprawdę samochód siada przy najniższym ustawieniu?
5-7cm zależy od sprężyn
to sporo , myślałem że troszkę mniej :D koła 16" z et 42 i oponami 195/45/16 wejdą bez obcierania ??
śmiało :) U mnie ganiało 17", a będzie 18" przy najniższym ustawieniu (jedno i drugie ET42), więc nie masz się co martwić
a jak z tym ustawienie tłumienia ? są 4 pozycje , na której najlepiej po mieście śmigać żeby zębów nie zgubić ?:D
nie ma czterech pozycji tylko jest plynna regulacja, ja jezdze na najmniejszej sile tlumienia i jest spoko, przy ustawieniu srodkowym jest juz ciezko, a przy najwiekszej... na nasztych drogach szkoda zawieszenia wg mnie...
A ja mam taki problem co prawda mam KONI 1110 ale może ktoś coś doradzi, więci jest tak że przez pierwsze 10 km jest spoko w miare twardo itp. a później nawet na prostej drodze bez dziur auto odbija się jak piłeczka, to kwestia tego że zawias musi się "ułożyć" czy mam jakiś lipny zestaw?
Ja chcialem dodać od siebie, ze i tak kazda zmiana wysokosci zawiasu pociąga za sobą koniecznosc ustawiania zbieznosci. No chyba ze ktos czesto lubi wymieniac opony :D
Panowie, a jest możliwość przefrezowania jeszcze jednego rowka niżej na amorach jakby dla kogoś na najniższym ustawieniu było jednak za wysoko?:)
możliwość pewnie jest ale gwarancji to już raczej nie będzie podlegało
z tą zbieżnością to prawda ?
Jest taka mozliwosc zrobia Ci to w kazdym zakladzie gdzie maja frezarke.
Co do zbieznosci to gowno prawda. Wymieniajac amortyzatory absolutnie nie ruszasz nic co ma wplyw na zbieznosc.
Traci sie tylko minimalnie katy na kolach gdyz przy seryjnych wahaczach nie ma mozliwosci ich regulacji. U mnie przy ok - 65-70mm z przodu i -60mm z tylu odpowiednio przod poszedl w negatyw o ok 1.7' a tyl o ok 1.3'.
Nie przeszkadza mi to i tak jezdze. Bzdura rowniez jest ze opony zuzywaja sie jakos nadwyraz szybko. Wenwetrzna strona moze i minimalnie szybciej. Ale sa to roznice tak niewielkie, ze po roku jazdy na letnich nie zauwazylem zadnej roznicy w zuzyciu opon. Tak samo przy zimowych oponach, ktore kupilem nowe w tym sezonie, nie widze jak na razie absolutnie zadnego nierownomiernego zuzycia a przejechalem juz jakies 12kkm.
Jest taka mozliwosc zrobia Ci to w kazdym zakladzie gdzie maja frezarke.
Co do zbieznosci to gowno prawda. Wymieniajac amortyzatory absolutnie nie ruszasz nic co ma wplyw na zbieznosc.
Traci sie tylko minimalnie katy na kolach gdyz przy seryjnych wahaczach nie ma mozliwosci ich regulacji. U mnie przy ok - 65-70mm z przodu i -60mm z tylu odpowiednio przod poszedl w negatyw o ok 1.7' a tyl o ok 1.3'.
Nie przeszkadza mi to i tak jezdze. Bzdura rowniez jest ze opony zuzywaja sie jakos nadwyraz szybko. Wenwetrzna strona moze i minimalnie szybciej. Ale sa to roznice tak niewielkie, ze po roku jazdy na letnich nie zauwazylem zadnej roznicy w zuzyciu opon. Tak samo przy zimowych oponach, ktore kupilem nowe w tym sezonie, nie widze jak na razie absolutnie zadnego nierownomiernego zuzycia a przejechalem juz jakies 12kkm.
dokładnie jak piszesz, zmieniałem zawias już w 3 moich autach i jakoś nic sie nie działo złego.
Zależy o jakich autach mowa.
Ja mówie o 6gen, gdzie przy wielowahaczowym przodzie i tyle nie ma możliwości regulacji kątów bez założenia Camber Kitu. Jak również od samej wymiany amortyzatorów ze sprężynami absolutnie nic nie zmienia się w ustawieniach zbieżności.
Jedyne co to jasne jest, że jeśli się obniży auto kąty pójdą lekko w negatyw.
Zależy o jakich autach mowa.
Ja mówie o 6gen, gdzie przy wielowahaczowym przodzie i tyle nie ma możliwości regulacji kątów bez założenia Camber Kitu. Jak również od samej wymiany amortyzatorów ze sprężynami absolutnie nic nie zmienia się w ustawieniach zbieżności.
Jedyne co to jasne jest, że jeśli się obniży auto kąty pójdą lekko w negatyw.
Oczywiście hondy, 2xaccord i civ, pisze tu o normalnym obniżeniu nie wymagającego montażu camberów, w takim wypadku obywało sie bez ustawiania.
Nie no już zgłupiałem. Jak to jest z tym kitem 1130? Jest regulacja siły tlumienia czy siły tłumiania i wysokości? Jeśli jest regulacja wysokości to w jakim zakresie? dzięki
jest regulacja sily tlumienia i wysokosci gleba do -60mm
Może trochę nie na temat, Czy KONI 1130 pasuje z EG do EJ9 98-01? Kupiłem kiedyś nowy kit 1130 do EG4, ale go nie założyłem, teraz mam EJ9 '00 i pytanie czy podpasuje??
tylne widełki w 92-95 i 96-00 maja inna szerokosc. ktores sa wezsze, ktoresz szersze - nie pamietam. wiec: albo zmieniasz tuleje gumową w wahaczu poprzecznym na pasującą do amortyzatora (jesli jest szersza) albo dajesz 2 podkładki (jesli jest węższa).
tylne widełki w 92-95 i 96-00 maja inna szerokosc. ktores sa wezsze, ktoresz szersze - nie pamietam. wiec: albo zmieniasz tuleje gumową w wahaczu poprzecznym na pasującą do amortyzatora (jesli jest szersza) albo dajesz 2 podkładki (jesli jest węższa).
Na 100% w 96-00 widełki są węższe.
Dzięki. Powiedzcie jeszcze czy tak wygląda koni 1130 do civica? bo taki mam, a jak przeglądam zdjęcia w necie to trochę inaczej wygląda.
http://images48.fotosik.pl/63/61e22d62ca75c73dm.jpg (http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/61e22d62ca75c73d.html)
Różnią się mocowaniem tylnych amortyzatorów. Widełki są nieco szersze w EJ względem EG (albo na odwrót, poprawcie mnie jak coś) :)
Różnią się mocowaniem tylnych amortyzatorów. Widełki są nieco szersze w EJ względem EG (albo na odwrót, poprawcie mnie jak coś) :)
Jak już to pisz generacjami bo coupe 5 gen to też ma oznaczenie EJ ;) 5 gen ma szersze widełki z tyłu niż 6 gen.
wiem że odgrzebane troszkę ale nie chcę zakładać nowego tematu czy wiecie o ile najmniej koni 1130 obniża auto??
-30 lub 35 nie jestem pewien na 100%
Wydaje mi sie ze -35mm, ale tez się tak nie sugeruj, bo zawsze inaczej Honda siada, jednemu bardziej drugiemu mniej. Więc czy to -35mm czy -30mm to jeden jarek.
Mógłby ktoś wrzucić zdjęcie civa z tym zawiasem obniżonym na max ? Byłbym dozgonnie dźwięczny.
Mój profil sa zdjecia na najnizszych frezach tylko spring Weitec -35mm a nie Koni.
http://img9.imageshack.us/img9/2792/obraz423.th.jpg (http://img9.imageshack.us/i/obraz423.jpg/)
http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?13861-D14Z2-BLACK-RIDE!! :D
Witam ,ostatnio przeczytalem gdzies ze jesli nastawimy zestaw koni 1130 na najnizszych frezach tracimy gwarancje czy to jest prawda?
Witam ,ostatnio przeczytalem gdzies ze jesli nastawimy zestaw koni 1130 na najnizszych frezach tracimy gwarancje czy to jest prawda?
przeciez to śa frezy oryginalne czyli producent musiał przewidzieć że będzie takie ustawienie
Nie do konca. Najnizszych frezow powinno sie uzywac tylko z oryginalnymi sprezynami. Przy sprezynach obnizajacych powinno byc na srodkowym frezie z tylu i wyzszym z przodu.
Tak zaleca producent.
Z tego co rozmawialem jak kupowalem moje Koni, to odmawiaja reklamacji w zasadzie tylko w jednym przypadku. Jesli po rozebraniu okazuje sie, ze jakis talezyk w srodku amortyzatora jest wygiety, co oznacza, ze amor dobil do konca. Jak to dokladnie wyglada i co to jest nie wiem. Tak uslyszlaem od znajomego, ktory sprzedaje wszystko co tuningowe :)
Witam mam pytanie czy jak sie ustawi na najwyzszym frezie z tylu to nie bedzie glupio wygladal tyl auta w stosunku do przodu??
Tył wrzuć na najnizszy frez, i tak będzie wysoko piał
http://zapodaj.net/f67bd55063c7.jpg.html
MOja fura na 1130 na najniższym setupie:)
To jak bedzie glupio wygladalo to po ki .... sa 3 frezy z tylu a tylko dwa z przodu? i doradzcie jak ustawic sile tlumienia zeby bylo dobrze nie jak na wozie drabiniastym tylko wmiare "komfort"
Nie do konca. Najnizszych frezow powinno sie uzywac tylko z oryginalnymi sprezynami. Przy sprezynach obnizajacych powinno byc na srodkowym frezie z tylu i wyzszym z przodu.
Tak zaleca producent.
Z tego co rozmawialem jak kupowalem moje Koni, to odmawiaja reklamacji w zasadzie tylko w jednym przypadku. Jesli po rozebraniu okazuje sie, ze jakis talezyk w srodku amortyzatora jest wygiety, co oznacza, ze amor dobil do konca. Jak to dokladnie wyglada i co to jest nie wiem. Tak uslyszlaem od znajomego, ktory sprzedaje wszystko co tuningowe :)
oryginalne - masz na mysli seryjne hondowskie czy oryginalne z zestawu 1130 - bo tak na logike te z zestawu powinny pasowac pod kazda wysokosc ...
To jak bedzie glupio wygladalo to po ki .... sa 3 frezy z tylu a tylko dwa z przodu? i doradzcie jak ustawic sile tlumienia zeby bylo dobrze nie jak na wozie drabiniastym tylko wmiare "komfort"
jeden powie na maxa w lewo krec, drugi powie na maxa w prawo krec..... sam musisz sobie wyregulowac w zaleznosci od tego po jakich drogach jezdzisz, jak poczujesz ze za twardo, zatrzymujesz sie kilka sekund i zmienione..... nic prostszego
z tego co slyszalem to wypadalo by podniesc auto by odelzyc amory zeby sie bawic regolacja chyba ze sie myle....moze ktos konkretnie powiedziec jak bedzie wygladalo auto na najwzyszych frezach z przodu i z tylu? bo z przodu jak wiadomo dwa a z tylu 3 frezy niewiem dlaczego tak...:p
oryginalne - masz na mysli seryjne hondowskie czy oryginalne z zestawu 1130 - bo tak na logike te z zestawu powinny pasowac pod kazda wysokosc ...
Pisałem o OEM sprężynach nieobniżających. Przy każdej jednej obniżającej bez różnicy czy z zestawu Koni czy Weitec, HR, itd nie powinno się używać najniższych frezów, takie jest zalecenie producenta.
z tego co slyszalem to wypadalo by podniesc auto by odelzyc amory zeby sie bawic regolacja chyba ze sie myle..
Żeby zmieniać regulacje twardości nie musisz podnosić auta, można to zrobić w każdej chwili w aucie stojącym na kołach.
wyzej niz seria
Gówno prawda. Wszystko zależy od sprężyn.
Z przodu wyższy frez seria, niższy -35mm
Z tyłu środkowy frez seria, niższy -25mm, wyższy +25mm
Więc przy OEM springach dając na najwyższe frezy będziemy mieli przód seria tył +25mm.
Przy springach -35mm na najwyższych frezach będzie przód -35, tył -10mm.
Przy springach każdych innych analogicznie do powyższego.
Gówno prawda. Wszystko zależy od sprężyn.
Z tyłu środkowy frez seria, niższy -25mm, wyższy +25mm
Więc przy OEM springach dając na najwyższe frezy będziemy mieli przód seria tył +25mm.
wiec jednak na +
sa 3 frezy z tylu a tylko dwa z przodu
z tyłu są DWA, a z przodu TRZY
można regulować twardość normalnie na kołach, nie trzeba odciążąć amorów
z tyłu są DWA, a z przodu TRZYOdwrotnie przod dwa, tyl trzy :)
Odwrotnie przod dwa, tyl trzy :)
chyba nie:)
mam u siebie tył na dolnym, a przód na środkowym żeby auto było wizualnie "równo"
Z całym szacunkiem ale zajrzyj pod auto :)
8041-1152sport (przód Civic5/6gen)
http://img822.imageshack.us/img822/1531/obraz387.th.jpg (http://img822.imageshack.us/i/obraz387.jpg/)
8041-1213sport (tył 6gen)
http://img257.imageshack.us/img257/7153/obraz381.th.jpg (http://img257.imageshack.us/i/obraz381.jpg/)
Więc ?
ile tysiecy mozna średnio zrobić na amortyzatorach KONI? one sa nie do zdarcia w porownaniu z innymi? mam pytanie czy uda mi sie zamocowac do sedana 92-95 zestaw "podobno" dedykowany do Civic 98-00 5d HB. czekało by mnie jedynie zweżenie tulejki w tylnym wahaczu?
Z całym szacunkiem ale zajrzyj pod auto :)
....
Więc ?
ano spojrzałem i zwracam honor :) sprawdziłem na przodzie i faktycznie są dwa frezy, nie wiem czemu byłem pewien że są trzy ;/
ile tysiecy mozna średnio zrobić na amortyzatorach KONI? one sa nie do zdarcia w porownaniu z innymi? mam
Ciezko powiedziec ile mozna zrobic bo chyba nikt nie nawalil na tym zadnych milionowych przebiegow.
Moje, ktore mam na aucie maja przejechane ok 30kkm i nadal sa w idealnym stanie.
Wszystko jest do zdarcia, kwestia tego po jakich drogach jezdzisz, czy omijasz troche dziury i np zwalniasz na torowiskach czy walisz wszedzie na pale po wszystkim bez zastanowienia :)
wiem wiem tylko chodzi mi o to "mniej wiecej" czy jest porownywalnie lepsze od innych
Maximus1919
23-02-11, 14:11
A powiedzcie mi jak to jest z tymi springami w zestawie koni 1130?? Bo wyczytałem ostatnio na forum że springi nie dają rady i lepiej założyć jakieś inne...?? Czyżby źle dobrany zestaw?? I pytanko czy lepszym zestawem jest ten koni 1130 czy np. kayaby AGX z eibachami??
A dlaczego mają niby nie dawać rady?
[H] Dylu [H]
23-02-11, 17:50
A dlaczego mają niby nie dawać rady?
Bo ktoś, gdzieś tak napisał :p
Maximus1919
23-02-11, 18:58
No nie gdzieś tylko na ck :rolleyes: Nie mam ami nie miałem jeszcze takiego zestawu, a nie chciałbym wtopić kasy... Aktualnie jeżdżę na zestawie:
amortyzatory KAYABA przód/TOKICO tył
sprężyny vogtlanda -30/-30mm
i jakoś osobiście średnio mi pasuje taka opcja, komfort jak na normalnych springach ale za to zakręty to jest po prostu maskara... strasznie miękkie...
ja na koni nie narzekam, i nie rozumiem tekstów, że ZESTAW ma źle dobrane sprężyny do amortyzatorów bo komuś się tak wydaje,...
Ja też nie, jest dla mnie ok, nie za miękko nie za twardo.
Po za tym takie opinie to jak ze wszystkim, generują zapewne ludzie, którzy nawet na tym zawieszeniu nie jeździli, tylko kumpel w pracy albo znajomy mechanik Miecio, mówił.
Po za tym takie opinie to jak ze wszystkim, generują zapewne ludzie, którzy nawet na tym zawieszeniu nie jeździli, tylko kumpel w pracy albo znajomy mechanik Miecio, mówił.
Amen
Maximus1919
23-02-11, 21:21
Dla tego też pytam was, jako posiadaczy tego zestawu żeby rozwiać moje wątpliwości i głupie gadanie innych... Dziękuje bardzo za info :o
Maximus IMO springi z zestawu Koni są za miękkie i dużo bardziej wole ten amor w połączeniu z moimi Weiteckami czy z HRem bo też miałem okazję jeździć.
Dla mnie połączenie Koni Sporta z w/w springami daje dużo przyjemniejszy zawias niż z oryginalnymi springami z kitu, co nie zmienia absolutnie faktu, że znajomy który ma właśnie 1130 przejechał się u mnie i stwierdził, że dla niego jest za twardo nawet w rozkręceniu na max miękko :)
Wszystko zależy od gustów, dla jednego będzie ok, dla innego za miękko.
1130 to bardzo dobry zawias i na ten temat absolutnie nie ma co dyskutować, kwestia tylko czy jego charakterystyka na tym springu będzie Ci odpowiadać.
Warto tez dodac, ze niebieskie springi koni pochodza wlasnie od Vogtlanda.
Na eibachu nie bedzie lepiej - to tez miekki spring - jest komfort i obnizenie, jesli chcesz cos na zakrety to szukaj twardszych sprezyn.
A tak w ogole skoro teraz masz seryjne amortyzatory, to po zmianie na twardsze zauwazysz poprawe w zakretach.
Jak dla mnie te springi od kitu są wystarczająco twarde.
Nie czuje się jakbym jechał autem z zawieszeniem zalanym betonem, ale nie jest też miękkie.
Dla mnie bardzo dobry kompromis między twardością a komfortem.
przecież ktoś to obliczał planował projektował i skoro producent takie springi do tych amorów przewiduje to takie są najlepsze, a nie wrażenie na oko i kmina czy za twardo czy za miękko pomijając obecną w zestawie regulacje twardości,i kombinowanie z innymi springami,co za głupota że niby koni się nie zna na rzeczy?na pewno wielu ludzi znających się dużo bardziej na tym wszystkim zadecydowało o tym jaki to ma być zestaw
To czemu w ogole zmieniac zawieszenie? Przeciez ktos to obliczal planowal projektowal i skoro producent dal takie zawieszenie do civica a nie inne to takie jest najlepsze. Co za glupota ze niby Honda sie nie zna na rzeczy?
;)
bo zawieszenie koni 1130 jest trochę bardziej przystosowane do sportowej jazdy niż seria,seryjne zawieszenie np ej9 nie jest przystosowane do szybkiej jazdy np. po torze,a co ma piernik do wiartaka? przecież ja mówię o dopasowaniu springów do amora a nie amora do fury,przecież w ek9 masz inny amor niż w ej9 z jakiegoś powodu nie? w ogóle jałowa dyskusja
koni 1130 tez raczej do jazdy po torze przystosowane nie jest. Raczej do lekkiego obnizenia oraz ZACHOWANIA w miare mozliwosci komfortu.
Dlatego jesli ktos ma mozliwosc zmienic sprezyny na nieco twardsze (to sa nadal sprezyny do codziennej jazdy wiec nie bedzie to jakis beton) to warto to zrobic.
A dopasowanie jest takie ze koni wspolpracuje z Vogtlandem wiec biora takie sprezyny jakie vogtland zaprojektowal. Czy pracowali nad tym razem? - chcialbym w to wierzyc;)
ja jeżdżę na tym zawiasie drugi rok i do jazdy na co dzień i do wypadu na tor jest w sam raz,a nie mówię o jakiejś zawodowej jeździe tylko amatorskiej ,a przecież jest regulacja i na twardym ustawieniu no jest twardo,czyli co w koni kicie są sprężyny vogtlanda ? myślę że przy projektowaniu tego kitu ktoś mądry to przemyślał i stwierdził, że TO do TEGO jest najlepszą opcją i tyle takie moje zdanie z resztą nie tylko moje cytat ze strony koni
"Koni wyraźnie premiuje stosowanie błękitnych sprężyn KONI Sport wraz z żółtymi amortyzatorami Koni sport. Specjalnie stworzone i oferowane po preferencyjnej cenie zestawy KONI Sport KIT seria 1130 są dużo tańsze niż osobno kupowane amortyzatory KONI Sport i sprężyny KONI Sport średnio o 40%"
ale oczywiście to pewnie chwyt marketingowy :)
No to co koni pisze na stronce to wiadomo - zaden producent nie napisze o swoim produkcie zle;)
Po prostu uwazam ze koni sporty, ktore sa bardzo dobrym amortyzatorem dadza sobie rade z nieco bardziej sztywna sprezyna.
nie wiem może i tak ja na tym jeżdżę i nawet nie myślę o zmianie, dla mnie jest gitara, może kwestia gustu, ale w naszym kraju nawet tory nie są równe, tak więc przesadna twardość nie jest też dobra,a ty gorliś na czym jeździsz, na koni?
z tego co wyczytałem to jeździsz na technixach i po raz kolejny okazuję się że najwięcej do powiedzenia mają ci co nawet nie jeżdżą na koni sorry, ale bardziej ufam inżynierom z koni niż tobie, tym bardziej że robią ten kit już któryś rok, a nie jest to firma co wypuszcza byle co, do tego przemawia fakt że używając innych sprężyn można stracić gwarancje,i też z dupy rabtatów na sprężyny nie robią bo co zalegają im na magazynie? i puszczają taniej? taki kaprys? spisek? i możemy tak w kółko, po prostu ilu znam jeżdżących na tym zestawie to jeszcze od nikogo nie słyszałem żeby ktoś chciał zmieniać sprężyny i tyle, najwyżej iść dalej i inwestować w bardziej profi zestaw koniec i kropka
No patrz, a ja kojarze wiele osob ktore maja tylko amortyzatory koni a sprezyny np weitec. I tez chwala.
Powtarzam: roznica w twardosci sprezyn moze nie bedzie kolosalna, ale jesli ktos potrzebuje jak najsztywniejszego zawieszenia to warto po nie siegnac.
Nie wiem czy to co piszesz o utracie gwarancji to prawda ale rownie dobrze tracisz gwarancje za udzial w jakiejkolwiek imprezie sportowej, wiec co za roznica.
Koni chwali sie tez, ze ich amortyzator mzona stosowac ze wszystkimi sprezynami, bo jest regulowany, stad dziwi mnie wzmianka o utracie gwarancji na innej sprezynie.
A co, jesli kupilem same amortyzatory? Z punktu trace gwarancje jesli nie kupilem do tego sprezyn koni?
Rabaty daja bo to marketing, nie widze w tym nic dziwnego.
ehh ta rozmowa do niczego nie prowadzi w kółko będziemy się przegadywać, każdy ma swój pogląd i po części każdy ma trochę racji i ile ludzi tyle zdań, ja wychodzę z założenia, że w tym kicie nie ma co poprawiać i tyle, takie moje zdanie, ty myślisz inaczej ktoś tam myśli inaczej, a koni i tak proponuje takie sprężyny,a co kto sobie kupi to w takim razie jego sprawa skończmy tą dyskusje bo OT się robi peace
estosteron
28-03-14, 19:00
A ja mam pytanie jak wyregulować zawieszenie na aucie..mam ściągacze do sprężyn. Jak jest wykonany ten talerzyk do regulacji na frezach, jakoś się to rozkręca?
Na samochodzi strasznie nie wygodnie, wyjmij sobie amorki zebys mial na luzie, na amorze masz wyciete rowki na seger i wlasnie na nim opiera sie talezyk, seger przenosisz w wyciecie wyzej albo nizej i tyle
estosteron
28-03-14, 22:57
dzięki, miałem nadzieje że da się to zrobić bez wyciągania amortyzatora;/
Brylant1 dobrze pisze, musisz wyjąć całość. Podobno ktoś to robił na aucie, ale nie mam pojęcia jak i czy to prawda :)
Nie mowie ze sie nie da tego zrobic na aucie, da sie tylko ze strasznie nie wygodnie.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.