mario1982
02-01-09, 00:03
Witam
Mam dylemat w kwestii wymiany mojego starego silnika D15b2. Zasilany jest LPG i pobiera nie małe ilości oleju, a mi troszkę szkoda pieniążków na jego remont.... a mam możliwość wrzucenia silnika d16y7 (z anglika) w bardzo dobrej cenie. Silnik ów jest bez osprzętu i zastanawiam się na wrzuceniem samej jednostki (blok + głowica) przy zostawieniu wszystkich gratów z d15b2 ( cały osprzęt, z przepustnicą). Nie chce nadziać się na koszty związane z modyfikacją instalacji gazowej i tym bardziej całej elektryki. Trudno mi tylko przewidzieć jak będzie z mocą, czy auto z większą pojemnością i ze starym zasilaniem nie straci na wigorze.. Jeśli ktoś spotkał podobny przypadek to proszę odp. Dzięki
Mam dylemat w kwestii wymiany mojego starego silnika D15b2. Zasilany jest LPG i pobiera nie małe ilości oleju, a mi troszkę szkoda pieniążków na jego remont.... a mam możliwość wrzucenia silnika d16y7 (z anglika) w bardzo dobrej cenie. Silnik ów jest bez osprzętu i zastanawiam się na wrzuceniem samej jednostki (blok + głowica) przy zostawieniu wszystkich gratów z d15b2 ( cały osprzęt, z przepustnicą). Nie chce nadziać się na koszty związane z modyfikacją instalacji gazowej i tym bardziej całej elektryki. Trudno mi tylko przewidzieć jak będzie z mocą, czy auto z większą pojemnością i ze starym zasilaniem nie straci na wigorze.. Jeśli ktoś spotkał podobny przypadek to proszę odp. Dzięki