teope
27-12-08, 16:00
Witam,
mam nadzieje, ze wybrałem odpowiedni dział.
Mam problem (chyba, bo na jakimś forum wyczytałem, ze to normalne) z obrotami w hondzie civic EK3 silnik D15Z6. Sytuacja wygląda tak: motor nagrzany, gdy wyrzucę na luz obroty silnika spadają do 1000 po czym od razu płynnie rosną do 1200 – 1300 i od razu płynnie spadają do 1000-1100 i tak pozostają do momentu zatrzymania się samochodu – wtedy spadają do prędkości książkowej!!! Czy to normalne? Czy ewentualną winę może ponosić katalizator, silnik krokowy??? Dodam, ze auto nie posiada LPG, od nowości w rodzinie (jeździły nim 2 moje ciotki w DE, teraz ja – około 1tys km, auto ma 145tkm), od nowości regularnie serwisowane.
pozdrawiam
mam nadzieje, ze wybrałem odpowiedni dział.
Mam problem (chyba, bo na jakimś forum wyczytałem, ze to normalne) z obrotami w hondzie civic EK3 silnik D15Z6. Sytuacja wygląda tak: motor nagrzany, gdy wyrzucę na luz obroty silnika spadają do 1000 po czym od razu płynnie rosną do 1200 – 1300 i od razu płynnie spadają do 1000-1100 i tak pozostają do momentu zatrzymania się samochodu – wtedy spadają do prędkości książkowej!!! Czy to normalne? Czy ewentualną winę może ponosić katalizator, silnik krokowy??? Dodam, ze auto nie posiada LPG, od nowości w rodzinie (jeździły nim 2 moje ciotki w DE, teraz ja – około 1tys km, auto ma 145tkm), od nowości regularnie serwisowane.
pozdrawiam