Zobacz pełną wersję : problem z obrotami
Witam.Posiadam civica z 92 sedan 1,5.Mam taki problem. od jakiegoś czasu przy postoju spadają mi obrotyz 900 na około 500, poza tym podczas zmiany biegów po wciśnięciu sprzęgła obroty nie spadają od razu tylko podnoszą się o jakieś 200. druga dziwna sprawa to taka że czasem autko nie chce mi przekroczyć 3,500 obrotów. Zgasze go , odpale i wszystko jest w porządku ale co jakiś czas problem się powtarza. Oto co do tej pory zrobiłem: wymiana kabli i świec , filtra powietrza i paliwa, wyczyściłem silniczek krokowy i jak na razie bez rezultatów. Please help!!
możliwe że wtryski trzeba wyczyścić
Dolacze sie do tematu. Tez mam sedana D15b2 i moj problem z obrotami wyglada tak: gdy daje troche po gazie na jakims biegu (szczegolnie 1, 2 i 3) i pod koniec wrzucam na luz (powiedzmy gdy dojezdzam do skrzyzowania) to obroty spadaja mi wlasciwie do zera ale silnik nie gasnie :confused: nie jest tak zawsze ale najczesciej pojawia sie na zimnym silniku. Co to moze byc ?
brudna przeepustnica i "krokowiec"
Dolacze sie do tematu. Tez mam sedana D15b2 i moj problem z obrotami wyglada tak: gdy daje troche po gazie na jakims biegu (szczegolnie 1, 2 i 3) i pod koniec wrzucam na luz (powiedzmy gdy dojezdzam do skrzyzowania) to obroty spadaja mi wlasciwie do zera ale silnik nie gasnie :confused: nie jest tak zawsze ale najczesciej pojawia sie na zimnym silniku. Co to moze byc ?
Ja mam prawie tak samo w swoim D15B2. Gdy dojeżdżam np. do zakrętu i wciskam sprzęgło żeby zredukować bieg, obroty mi spadają prawie do zera i po chwili wracają do swojego poziomu. Krokowy i przepustnica czyszczone. Pomogło, ale nie do końca i na krótko.
Dodatkowo na wolnych obrotach jak silnik jest rozgrzany trochę telepie całym samochodem mimo, że obroty są na równym poziomie. Kable, świece, kopułka, palec, filtry, wydech, poduszki silnika - wszystko powymieniane.
Może to być wina aparatu zapłonowego?
Gdzieś na forum przeczytałem żeby wymienić wężyki podciśnienia. Jestem w trakcie wymiany dam znać o rezultatach.
Gdzieś na forum przeczytałem żeby wymienić wężyki podciśnienia. Jestem w trakcie wymiany dam znać o rezultatach.
Daj znać bo mam podobny problem, ciekaw jestem rezultatu.
ja tak zrobilem, pomoglo ale znowu jest to samo :( na cieplym obroty spadaja prawie do zera i wzrastaja do normalnych, identycznie jak u kolegi drypaul`a te same objawy ten sam silnik :( i ten sam kolor hani:D
Zapomniałem jeszcze dodać że od czasu do czasu mam coś takiego że hania nie chce przekroczyć 3,500 obrotów .Zgasze, odpalę i po problemie, jednak nie jest to normalne. Kolega radzi sprawdzić jeszcze pompe paliwa. Może to wszystko razem się łączy??
Zapomniałem jeszcze dodać że od czasu do czasu mam coś takiego że hania nie chce przekroczyć 3,500 obrotów jesli d15b2 to jest proiblem z drugim wtryskiem, wlasnie on zalacza sie przy 3500rpm
przeczysc wtryskiwacze powinno byc OK
ja tak zrobilem, pomoglo ale znowu jest to samo :( na cieplym obroty spadaja prawie do zera i wzrastaja do normalnych, identycznie jak u kolegi drypaul`a te same objawy ten sam silnik :( i ten sam kolor hani:D
Może czerwone D15B2 tak mają fabrycznie :D
Chociaż nie, bo znajomy w czerwonej D15B2 tak nie ma.
Kilka dni temu zmieniłem filtr paliwa. Ogólnie pomogło na pracę silnika, ale nie na tą konkretną przypadłość. Chyba spróbuję jeszcze z aparatem zapłonowym.
A jak to nie pomoże to sam nie wiem - może sprzedam samochód...:)
monowtrysk o ile dobrze się orientuje
Ja mam prawie tak samo w swoim D15B2. Gdy dojeżdżam np. do zakrętu i wciskam sprzęgło żeby zredukować bieg, obroty mi spadają prawie do zera i po chwili wracają do swojego poziomu. Krokowy i przepustnica czyszczone.
Witam miałem ten sam problem obroty spadały do zera i wracały do normalnego poziomu jednak od kilku dni gdy hania dość często gaśnie już nie wiem co robić pomóżcie
Przez kilka dni miałem tak, że zaraz po odpaleniu gasła. Na razie od nowego roku jest wszystko ok (odpukać).
kurcze ja tez mam taki silnik i bylo wszystko oki ale padl mi modul zaplonowy i cewka wymienilem odpalilem chodzila normalnie ale jak sie nagrzala to szarpie na malych obrotach tak do 2-2,5 tys a pozniej idzie normalnie co moze byc nie tak jeszcze???nie mam pojecia wszyskto przed bylo oki.
jak wymieniales modul i cewke to pewnie przestawiles zaplon :D idz sobie go ustaw i powinno byc ok;)
a może warto sprawdzić sądę lambda, kolega miał podobne objawy w toyocie tylko jeszcze spalanie trochę wzrosło, padła sonda
kurcze to juz sam nie wiem co robic normalnie:) ale jakos dam rade pomysle. a moze byc tak ze po wymianie modulu i cewki jest jakis silniejszy prad i kable tego nie ogarniaja?? bo tak naprawde to chyba ten na gorze tylko wie kiedy byly one wymieniane:D
Skoro nie wiesz kiedy były kable wymieniane, no to raczej warto by założyć nowe. Już nawet nie tyle z powodu problemów, ale tak dla siebie...
Dobra. Nie jest to odkrywcze, ale może komuś pomoże...
Po wymianie i regulacji chyba wszystkiego co się da i nadal spadających obrotach przy wciskaniu sprzęgła, drganiu samochodu itp., poradzono mi pokręcić śrubką do regulacji obrotów. Wcześniej jej nie ruszałem, bo w sumie obroty miałem na poziomie około 800.
No ale dziś podkręciłem je i to nawet sporo. W sumie to nadal mam je na podobnym poziomie 800-850 obrotów, ale praca silnika się wyraźnie poprawiła. Nie spadają mi już obroty przy redukcji biegu, no może troszeczkę, ale już nie tak jak było.
Może komuś też to przyniesie jakiś pozytywny efekt...
yogiszczecin
15-01-09, 14:28
pokaż foto lub opisz gdzie ta śróbka sie znajduje dokładnie
http://img407.imageshack.us/img407/6828/rubkavx8.th.jpg (http://img407.imageshack.us/my.php?image=rubkavx8.jpg)
http://img104.imageshack.us/img104/9646/rubka3ql4.th.jpg (http://img104.imageshack.us/my.php?image=rubka3ql4.jpg)
Proszę Cię :-)
Bierzesz śrubokręt gwiazdkowy, w prawo podkręcasz, w lewo zmniejszasz i tyle...
mnie to juz przeroslo prowadze jutro rano hanie do lekarza jak mi cos poradza konkretnego i zadziala to napewno dam znac
sprawdżcie czy kopułka nie popękała. U mnie to była przyczyna wszystkich nieszczęść:)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.