leeon
26-12-08, 14:44
Podczas wymiany żarówki (przy okazji innej roboty) mechanior zle zamontowal zbiornik z plynem wspomagania kierownicy.
Poluzowany zbiornik przetarl sie na znajdujacym niedaleko pasku, przez co wylal sie caly plyn :(.
Zorientowalem sie dopiero po paru dniach, gdy z pod maski zaczely sie wydobywac dziwne dzwieki (pewnie brak smarowania).
Obecnie wymontowalem zbiorniczek i mam zamiar uszczelnic go poxipolem lub podobnym klejem.
Co moze spowodowac brak plynu wpomagania?
Boje sie zeby nic sie nie uszkodzilo we wspomaganiu.
Poxipol bedzie odpowiedni do zalatania dziury?
Poluzowany zbiornik przetarl sie na znajdujacym niedaleko pasku, przez co wylal sie caly plyn :(.
Zorientowalem sie dopiero po paru dniach, gdy z pod maski zaczely sie wydobywac dziwne dzwieki (pewnie brak smarowania).
Obecnie wymontowalem zbiorniczek i mam zamiar uszczelnic go poxipolem lub podobnym klejem.
Co moze spowodowac brak plynu wpomagania?
Boje sie zeby nic sie nie uszkodzilo we wspomaganiu.
Poxipol bedzie odpowiedni do zalatania dziury?