PDA

Zobacz pełną wersję : C-pillarBar



Misiekemeryt160
22-12-08, 19:36
odnośnie rozpórki C-pillarBar. do V gena. Czy pasuje zarówno tak samo jka do coupe i do hb??
i pytanie do posiadaczy czy w ogóle warto założyć te rozórkę?? czy to tylko efekt wizualny??
chodzi mi o coś takiego:

http://www.allegro.pl/item509044618_rozporka_c_pillarbar_tylna_gorna_civ ic_wawa.html

kenny
22-12-08, 23:00
Pasuje i do hb i do coupe. Usztywnia trochę budę, ale do codziennej jazdy (bez ganiania po torze) to bym sobie odpuścił.

grafix
22-12-08, 23:07
w codziennej tez daje rade zwłaszcza jak ktoś mieszka na górzystym terenie z duza ilością winkli , zakrętów :):)

Hikiel
23-12-08, 00:36
I plastiki mniej trzeszcza :)

Motyl
23-12-08, 11:07
IMO to jest bajer, ale założyłem taki :), chwilowo...

Hixx, a ty masz ten patyk??

sunnboy
23-12-08, 11:13
napewno nie zaszkodzi ,no i lans:D

grafix
23-12-08, 11:38
I plastiki mniej trzeszcza :)


popieram, zdecydowanie mniej, w ITR moze az tak szału nie robi ale w Jajku juz odczuwalnie pozytywnie

Motyl
23-12-08, 11:41
w ITR moze az tak szału nie robi
ta nie robi, żebyś widział te skaczące małolatki... ;)

Misiekemeryt160
23-12-08, 11:48
Dzięki za poradę . Czyli wszystko jasne. Ładny błyszczący gadzet o rasowym wyglądzie który eliminuje trzeszczące plastiki z tyłu w naszych piatkach a potrafi tez bude usztywnić jak co do czego:)

jeszcze raz dziekuję wam.

spychu
23-12-08, 12:51
U mnie to sie nazywa Cipar do ktorego przypina sie malolaty kajdankami z futerkiem a TowHooks to lizak ktory sluzy do zatrzymywania w/w malolatek :D

Oczywiscie to nie moja teoria ale szydercow :D

W 6gen po zalozeniu C-Pillara plastiki tez zdecydowanie mniej trzeszcza. Bynajmniej u mnie.

Motyl
23-12-08, 13:33
Bynajmniej u mnie.
bynajmniej I «partykuła wzmacniająca przeczenie zawarte w wypowiedzi, np. Nie twierdzę bynajmniej, że jest to jedyne rozwiązanie.»
bynajmniej II «wykrzyknik będący przeczącą odpowiedzią na pytanie, np. Czy to wszystko? – Bynajmniej.»

Hikiel
23-12-08, 15:51
Mialo byc przynajmniej zapewne :)

Bob
23-12-08, 20:24
.....
W 6gen po zalozeniu C-Pillara plastiki tez zdecydowanie mniej trzeszcza. Bynajmniej u mnie.

x2

Jakoś po założeniu patyka nie mam najmniejszej ochoty z niego rezygnować, ja np. odczuwam dodatkowo pewną sztywność budy, np. jak przejeżdżam przez tory kolejowe.

Hondata
24-12-08, 00:31
to ja sie podepne to watku o c-pillar co by tematu nowego niezakladac...
Czy przy zalozeniu c-pillara trzeba demontowac pasy?? czy moze byc zalozone i pasy i c-pillar...
Moze ktos podeslac fotki punktow mocowania....

kenny
24-12-08, 00:57
to ja sie podepne to watku o c-pillar co by tematu nowego niezakladac...
Czy przy zalozeniu c-pillara trzeba demontowac pasy?? czy moze byc zalozone i pasy i c-pillar...
Moze ktos podeslac fotki punktow mocowania....

Można zostawić pasy. Minusem całej operacji jest pocięcie bocznych plastików

Misiekemeryt160
24-12-08, 05:19
no i z tego co widziałem na fotkach to pasażer tylnych siedzeń może uderzyc głowa bo patyk jest jakoś tak z zagłówkami równo.tzreba załozyc jakies skarpetki na takiego patyka jesli mamy zamiar kogos z tyłu wozić

Motyl
24-12-08, 09:05
ftoka mojego wozidłam jak widać pasy zostawiłem,

http://img234.imageshack.us/img234/1861/cp002zn8.jpg (http://imageshack.us)

Hondata
24-12-08, 09:14
ftoka mojego wozidłam jak widać pasy zostawiłem,

Nom czyli co tutaj trzeba ciać:confused:
Bo ja widze ,ze nie ma tylko tej malej zaslepeczki zakladanej na srube od mocowania pasów...Dobrze mowie...?
No chyba ze w ITR tylko tak:) Ja mam 5gen coupe....

BurnOuT
24-12-08, 09:43
C-Pillar = brak tylnych miejsc, chyba że bardzo nie lubisz tych ludzi z tyłu...
Przy strzale nawet 3 pary skarpet nie pomogą :D

Wg. mnie C-pillar to przedewszystkim gadżet lansiarski, delikatnie usztywniający budę (brak trzeszczenia plastików). Aczkolwiek jeszcze nie posiadam więc może się mylę

Motyl
24-12-08, 09:47
nie ma tylko tej malej zaslepeczki zakladanej na srube od mocowania pasów...Dobrze mowie...?
dobrze mówisz.


Wg. mnie C-pillar to przedewszystkim gadżet lansiarski, delikatnie usztywniający budę (brak trzeszczenia plastików).
toż napisałem to wyżej :)


C-Pillar = brak tylnych miejsc,
i tak też zrobiłem ;)

Hondata
24-12-08, 10:07
No to dzieki wielkie...
Ja i tak woze z tyłu BARDZO okazyjnie pasazerów...
Zgodze sie tez z tym ze to gadzet przedewszystkim lanserski...ale dla mnie i tak najwieksza zaleta jest/bedzie to,ze wkoncu chodz troche te pi*rdolone plastiki przestana trzeszczec...:mad:

Tompro
24-12-08, 10:19
Ja jakoś nie jestem przekonany czy C-pillar cokolwiek daje. W porównaniu z tylną górną rozpórką to on jakby usztywnia sam siebie ewentualnie plastiki. Pojeździłem z nim troche i go zdejmuje bo nie wydaje mi się aby cokolwiek usztywniał a pasażer z tyłu może mieć nieciekawie jak niektórzy dobrze zauważyli. Może mam takie wrażenie bo jest już założony komplet rozpórek w aucie. Dla pojedynczej rury i to w dodatku okrągłej o wątpliwej sztywności jestem na nie.

Motyl
24-12-08, 10:48
IMO generalnie to te rozpórki w kabinie to bajery...ale fajne ;)
usztywnia porządnie klatka :)

Pati
24-12-08, 11:00
zwlaszcza ta spawana do nadwozia.

Misiekemeryt160
24-12-08, 16:39
IMO generalnie to te rozpórki w kabinie to bajery...ale fajne ;)
usztywnia porządnie klatka :)

no to sie zgadza. ładnie to wyglda naprawdę nie ma co. Z reszta sobie założe chociażby ze względu na te plastiki. A nie mam rodziny więce nie martwie się tym kto ma siedziedx z tyłu. Kupiłem sobie coupe bo to auto dla mnie i dla mojej dziewczyny. Tylne siedzenia to dla mnie podręczny bagażnik:)

grafix
24-12-08, 22:24
Ja jakoś nie jestem przekonany czy C-pillar cokolwiek daje. W porównaniu z tylną górną rozpórką to on jakby usztywnia sam siebie ewentualnie plastiki. Pojeździłem z nim troche i go zdejmuje bo nie wydaje mi się aby cokolwiek usztywniał a pasażer z tyłu może mieć nieciekawie jak niektórzy dobrze zauważyli. Może mam takie wrażenie bo jest już założony komplet rozpórek w aucie. Dla pojedynczej rury i to w dodatku okrągłej o wątpliwej sztywności jestem na nie.


moze go zle założyłeś ?


ps. założyłem na raz zestaw 3 na tył (dół, srodek i c-pill ) . Baardzo sie poprawiła sztywność auta

Tompro
25-12-08, 22:56
Jego się nie da źle założyć. Po prostu reszte rozpórek mam w formie prostokątów o wiele szerszych od c-pillara i pewnie dlatego mam takie porównanie. Ja go i tak ściągam bo wiele on mi nie wnosi do sztywności a czasem woże też ludzi z tyłu. Możliwe, że w hb on coś daje, ale ja jakoś u mnie w coupe nie mam problemu z latającymi plastikami z tyłu nawet bez niego.

Bob
26-12-08, 11:16
Jego się nie da źle założyć. Po prostu reszte rozpórek mam w formie prostokątów o wiele szerszych od c-pillara i pewnie dlatego mam takie porównanie. Ja go i tak ściągam bo wiele on mi nie wnosi do sztywności a czasem woże też ludzi z tyłu. Możliwe, że w hb on coś daje, ale ja jakoś u mnie w coupe nie mam problemu z latającymi plastikami z tyłu nawet bez niego.

Coupe jest o wiele sztywniejsze z tyłu niż hatch, więc cpillar tylko do lansu. A te twoje rozpórki możesz rozeprzeć czy są na sztywno pospawane?

Tompro
26-12-08, 22:04
3 z nich są z możliwością regulacji, natomiast przednia górna jest na sztywno i mocowana tak jak oryginalna z VTI.

RDK
28-12-08, 03:51
zauważyłem pewną prawidłowość, że im gen wyższy tym c-pillar blizej głowy pasażerów :D ... u mnie również plastiki przestały skrzeczeć, wyraźnie czuć przy zjeżdżaniu z krawężników na przykład... nie wiem jak w 4gen, ale w 5gen trzeba wyciąć plastik, w 6gen i ITR nie trzeba bo mocowania pasów nie są ukryte pod plastikiem.

Tompro
28-12-08, 13:23
W 5gen Coupe też nic nie trzeba wycinać.

stashek
29-12-08, 11:13
RDK możesz zarzucić foto? A jak z zagłowkami? Da rade je mieć przy c-pillarze w HB V gen? To by ratowało kwestie obijania głow tylnych pasażerów. Albo niech jeżdzą w kaskach :D

adam_16_
30-12-08, 17:38
RDK możesz zarzucić foto? A jak z zagłowkami? Da rade je mieć przy c-pillarze w HB V gen? To by ratowało kwestie obijania głow tylnych pasażerów. Albo niech jeżdzą w kaskach :D
Da rade mieć zagłowki i C-pillar, przetestowane- mam tak u siebie.

BurnOuT
30-12-08, 23:18
A interesował się ktoś tematem B-Pillarów?

Misiekemeryt160
30-12-08, 23:22
A interesował się ktoś tematem B-Pillarów?

nie...a możesz coś przybliżyć??

kenny
31-12-08, 00:08
Pillary:
http://z.about.com/d/autorepair/1/0/o/6/78390573.gif

B-Pillar bar:
http://img254.imageshack.us/img254/2123/dsc033538ju.jpg

ale jak juz to wole harness bar:
https://www.corsportusa.com/store/catalog/images/DSC01337.JPG

...Bartuś...
31-12-08, 01:05
A czy to nie jest może C-pillar tylko w środkowych słupkach zamontowana.Moim zdaniem to jest ciekawe bo jednak przy uderzeniu bocznym trochę budę usztywni i może życie uratować.O ile będzie to na prawdę sztywne,a nie jak zapałka.



PS. A A-pillar to gdzie jest zamontowany przy szybie czołowej czy co :)

BurnOuT
31-12-08, 09:46
B-Pillar'y są dłuższe od C...tak mi się wydaje

Dodatkowo B-Pillara można zrobić 2 rodzaje:
-góra (mocowanie pasów)
-dół (mocowanie pasów przy podłodze)

http://www.hktuning.com/Advanation/Bar_CPillarCF.jpg

http://www.bluetechautohaus.com/images/tr/images/products/New3/BNN-BP-EG-BK-1.gif

Misiekemeryt160
31-12-08, 09:48
jakby gdzie mozna bylo dostac ten dolny b pillar to bym sobie zalozyl bo ten górny to drastycznie zmiejsza praktycznośc auta ai estetycznie to średnio mi sie widzi:)

BurnOuT
31-12-08, 09:56
Górny uniemożliwia przewożenie pasażerów z tyłu a dolny wymaga demontażu standardowych pasów przednich
muszę iść do auta i zobaczyć...

(nie jestem pewien, dopiero co temat mi wpadł do głowy:P)

EDIT:

http://www.fullcartuning.nl/images/fotos/2250-Summit-BC-Pillar-Strut-Bar-Honda-Civic-9600.jpg

http://www.fullcartuning.nl/images/extra_fotos/2250_jbars.jpg

Boskie :D - 269 Euro :(

sunnboy
31-12-08, 10:49
tja i przy hamowaniu tylni pasazerowie niech szczeki zakladaja albo znizke u dentysty niech latwia:D

BurnOuT
31-12-08, 12:02
Wystarczy wymontować tylną kanapę i problem z głowy...:p

Pati
31-12-08, 13:12
w miare sensowny B-pillar bar robi Benen. Zamiast niego wolzłbym harness bar bo jest sztywniejszy poprzez mocowania do podłogi. Wzmocnienie po podłodze to Floor bar. To co pokazales pod koniec w oryginale robiła firma Top Fuel i zwało się to B+C pillar bar. Teraz kopie robi kilka firm.

...Bartuś...
31-12-08, 13:32
Na jarałem się na te rozpórki...Teraz przez was mój samochód to będzie jedna wielka rozpórka.Już to widze:

C-Pillar
B-Pillar
Kielichy Przód i Tył
Dół Wahacze

kenny
31-12-08, 15:47
Wystarczy wymontować tylną kanapę i problem z głowy...

I tu sie mylisz mój panie, bo przy kontroli policyjnej dowodzik zabierają za takie wywalenie kanapy. Jeśli auto masz zarejestrowane na 5 osób to musisz mieć kanapę. Chyba, że przerejestrujesz na dwie.

BurnOuT
31-12-08, 15:56
Bezedura mój panie bo liczy się ilość pasów a nie siedzeń - sprawdzone.

Faktycznie nazywa się to Floor bar:

http://images.channeladvisor.com/Sell/SSProfiles/23000216/Images/1/FB-0004.jpg

kenny
31-12-08, 16:13
Bezedura mój panie bo liczy się ilość pasów a nie siedzeń - sprawdzone.
To poczytaj sobie na forach rajdowych jak to dowodziki leciały autach bez tylnej kanapy.

BTW jak tam moje blaszki? ;)

...Bartuś...
31-12-08, 18:43
I tu sie mylisz mój panie, bo przy kontroli policyjnej dowodzik zabierają za takie wywalenie kanapy. Jeśli auto masz zarejestrowane na 5 osób to musisz mieć kanapę. Chyba, że przerejestrujesz na dwie.

Moi znajomi śmigają bez środków w furach i jeszcze nigdy nie było żadnych problemów przy kontrolach...Zapytam się znajomego Policjanta jak to jest pod czas kontroli.Czy to znów zależy od widzi misie Władzy :mad::mad:

Pati
31-12-08, 19:22
dupa tam, nie ma to żadnego związku. co maja powiedziec wlasciciele minivanow, np grand voyagera, kiedy to sobie wyjma dwa rzedy siedzen zeby lodowke przewiesc?
swego czasu w autośmieciu rozkminiali te kwestie i mandat to mozesz dostac jak masz auto zarejestrowane na 4 osoby a wieziesz 5+ albo przewozisz osoby bez zapietych pasow czy jadace na podłodze. jak fura jest rejestrowana na 5 osob i jedzie nią te 5 osob, kazda ma siedziec na fotelu i byc zapieta pasem. koniec.

Misiekemeryt160
01-01-09, 17:25
ja mam w garazu poloneza kombi jest to van z kratka i zarejestrowany jest na 5 osób mimo iż nema z tyłu środkowego pasa.... ale to chyba nie ten temat..

a czy ktoś wie kto się zajmuję produkcją takich floor bar?? gdzie to można kupić?? naoglądałęm się osttanio tych filmików jak civic składa się przy dzwonie:)

...Bartuś...
01-01-09, 17:36
Ebay powie Ci wszystko:

Floor Bar:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Parts-Accessories_Car-Truck-Parts-Accessories__ADJUSTABLE-CROSS-FLOOR-STRUT-BAR-FIT-CIVIC-ACCORD-FOCUS_W0QQitemZ180314888377QQddnZPartsQ20Q26Q20Acc essoriesQQadiZ2865QQddiZ2811QQadnZCarQ20Q26Q20Truc kQ20PartsQ20Q26Q20AccessoriesQQcmdZViewItemQQptZMo tors_Car_Truck_Parts_Accessories?hash=item18031488 8377&_trksid=p4506.c0.m245&_trkparms=72%3A543|65%3A12|39%3A1|240%3A1318

B-pillar

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/JDM-GUNMETAL-B-PILLAR-BAR-FIT-92-93-94-95-HONDA-CIVIC_W0QQitemZ400020134465QQcmdZViewItemQQptZRace _Car_Parts?hash=item400020134465&_trksid=p4506.c0.m245&_trkparms=72%3A727|65%3A12|39%3A1|240%3A1318

A tutaj Markowy B-pillar Benen

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Benen-B-Pillar-Bar-Honda-Civic-Black-EG6-EG9-92-95-JDM_W0QQitemZ250349641883QQcmdZViewItemQQptZRace_C ar_Parts?hash=item250349641883&_trksid=p4506.c0.m245&_trkparms=72%3A727|65%3A12|39%3A1|240%3A1318


Co do tego pierwszego B-pillara to wydaje mi się na jakieś 90% że pasuje jako C-pillar i odwrotnie.Ktoś kto ma C-pillar mógł by to sprawdzić :) :)

Misiekemeryt160
01-01-09, 17:40
niedrogie te zabawki:) w okolicach 20 dolarów :)

Pati
02-01-09, 07:40
no. tanie.
wyslij je tylko :D

bartiH22A
02-01-09, 14:42
no. tanie.
wyslij je tylko :D
szkoda że to nie z Niemiec pochodzi byłoby fajnie:rolleyes:

spychu
02-01-09, 15:35
C-pillara nie założy się jako jako B-pillara. Z tego względu, że rozstaw słupków B jest większy niż słupków C.

C-pillar nie pasuje nawet przy maksymalnym rozkręceniu. Jest za krótki. Przymierzałem u siebie jak montowałem C-pillar.

piter-mkh
03-01-09, 08:22
a tak na przyszłość to C-pillar od V gen pasuje jako B-pillar do CRX-a

Misiekemeryt160
22-01-09, 12:36
a jak sie reguluje takiego c pillara?? jak mocno sie go rozkręca?? jest jakaś zasada?

spychu
22-01-09, 13:00
Tak samo sie go reguluje jak kazda jedna rozporke.

Misiekemeryt160
23-01-09, 02:27
czyli jak?

spychu
23-01-09, 06:45
Rozkrecajac na obu koncach.

artek0903
23-01-09, 14:22
to to on wie ale pytaj jak mocno ma to rozkrecic ;)

spychu
23-01-09, 14:51
Tyle ile sie da. Chyba jasna, ze jesli nie mozesz rozkrecic bardziej to nie rozkrecasz.

A najbardziej rozpierdzielaja mnie ludzie rozkrecajacy wszelkiego rodzaju rozporki na podniesionym aucie i po opuszczeniu kola stoja kazde w inna stone :D

Misiekemeryt160
24-03-09, 12:47
Tyle ile sie da.
aż coś nie wytrzyma tak??
taka regulacja to chyab nie jest właściwa. Wydaje mi sie że są jakieś inne parametry określające czy rozpórka jest już dobzre rozkręcona czy nie. Tym bardziej ze sa rozpórki bez regulacji , których na siłes nie upychasz w kielichy....

dystans6
24-03-09, 16:03
Z tego co wiem to nie ma czegoś takiego jak zakładanie tylko w powietrzu lub tylko na kolach... rozporki górne powinno sie zakladac w powietrzu natomiast rozpórke przednia dolną powinno sie zakładac na aucie na kolach aby nie uszkodzic sobie tulejek podczas jazdy

tomay
24-03-09, 22:16
rozporki górne powinno sie zakladac w powietrzu
jest to jakos naukowo poparte czy tak sobie teoretyzujesz?

spychu
24-03-09, 23:57
aż coś nie wytrzyma tak??
Czytaj bardziej ze zrozumieniem i proszę pomyśl zanim napiszesz taką bzdurę. Chyba czujesz opór w pewnym momencie rozkręcania i chyba również jasne jest, że nie kręcisz dalej na siłę aby np połamać tylne plastiki. O to mi właśnie chodziło pisząc tyle ile się da.


rozporki górne powinno sie zakladac w powietrzu
Pod pojęciem zakładania masz na myśli samą operacje jej przykręcenia czy również regulacje ? Tak się akurat składa, że jeszcze w życiu nie słyszałem a tym bardziej nie widziałem aby ktokolwiek regulowane rozpórki górne zakładał na podniesionym aucie. Prawidłowe ich wyregulowanie jest możliwe tylko i wyłącznie w momencie jak auto stoi na kołach a nie jak wisi w powietrzu.

dystans6
25-03-09, 09:23
doswiadczenia w tym nie mam, jednak swego czasu duzo o tym czytalem, nie tylko na forach, ale tez w czasopismach... poza tym pozwole sie oprzec na opinii Romiego który tak mi własnie doradzał

Andrew98
26-03-09, 19:19
Zakupiłem taką C pillar na allegro ale się okazało że sporo za długa była mimo iż pod ten model. Musiałem przycinać, skracać w końcu zamontowałem ale nie leży rewelacyjnie bo lekko pas odstaje przez to kombinowanie.

!markos
27-03-09, 11:22
ale się okazało że sporo za długa była mimo iż pod ten modelto nie byl c-pillar pod ten model. dostales rozporke do 4 generacji, jest wyraznie dluzsza niz do 5/6/itr. widocznie nie kazdy ogarnia co sprzedaje :rolleyes:

G.R.E.G
30-05-09, 22:34
To może odświerzę, bo mamy rozkimnke z bratem na temat rozpychania takiej rozpórki jak na zdjęciu poniżej
http://img269.imageshack.us/img269/2676/dsc06623o.th.jpg (http://img269.imageshack.us/my.php?image=dsc06623o.jpg) Akurat to jest C-Pillar ale sposób montażu jest podobny do większości jebajowych rozpórek np, przód-góra czy tył-dół
Pytanie: jak taką rozpórkę się rozpycha ? gdyż ja twierdzę że przez kręcenie tych dużych nakrętek na obu końcach a brat twierdzi że te nakrętki są tylko do kontrowania gwintu, a może obaj nie mamy racji.
Wytłumaczcie mi proszę.

piroman
30-05-09, 23:31
Nakretki sa do kontrowania gwintu a rozporke rozpychasz krecac nia w odpowiednia strone po zamontowaniu

Helfik
31-05-09, 09:35
kręcisz c-pilarem i rozpychasz :)

Nemereth
15-06-09, 11:24
Można fotke jak to wygląda wizualnie ? :)

Pati
15-06-09, 12:13
kręcenie i rozpychanie?

crash
15-06-09, 22:41
montowal ktos to ustrojstwo w 5d ?? czy moze rozstaw jest taki sam jak w 6genie np. 3d ?

wojwojciu
05-08-09, 19:52
Ogarnia ktoś może jeszcze c-pillary?

Bob
06-08-09, 09:19
Dział "Giełda" a w nim "Zakupy Grupowe" oczywisćie tu na forum

albo Allegro.pl - tam też najdziesz...

Andrew98
06-08-09, 09:51
Ogarnia ktoś może jeszcze c-pillary?

http://www.allegro.pl/item706633084_rozporka_tylna_gorna_honda_civic_skl ep_wawa.html
Tylko uważaj bo ja dostałem za długą i musiałem przycinać. Poza tym ok

kenny
06-08-09, 14:55
jak ktoś chce to mam jedną sztukę na zbyciu

onimusha
06-08-09, 15:29
to wstepnie rezerwuje

milycoupe
18-03-10, 11:11
Odgrzeje trochę kotleta.....nie mogłem doczytać się jak to jest z montażem c-pillara do VI gena coupe :( nie mam pomysłu gdzie się go przymocować. :confused: W HB nie ma problemu bo do tylnich mocowań pasów, ale w coupe nie ma takiej możliwości bo pasy wychodzą z tylnej półki :confused: chyba że u mnie jest coś nie tak. Walczył ktoś z c-pillarem w coupe ? :D zdajcie relacje, może ktoś ma jakies foto...

Bogdan19
20-03-10, 00:26
zdemontuj plastiki moze pod nimi jest miejsce wkręcenie śrub. troche pracy nie zaszkodzi masz auto pod reką to sprawdzaj;]

kivik
20-03-10, 21:00
Odgrzeje trochę kotleta.....nie mogłem doczytać się jak to jest z montażem c-pillara do VI gena coupe :( nie mam pomysłu gdzie się go przymocować. :confused: W HB nie ma problemu bo do tylnich mocowań pasów, ale w coupe nie ma takiej możliwości bo pasy wychodzą z tylnej półki :confused: chyba że u mnie jest coś nie tak. Walczył ktoś z c-pillarem w coupe ? :D zdajcie relacje, może ktoś ma jakies foto...
Przeciez to nie ma totalnie sensu w Twoim samochodzie. Bude masz spiętą w tym miejscu automatycznie skoro to coupe.

milycoupe
21-03-10, 20:10
Przeciez to nie ma totalnie sensu w Twoim samochodzie. Bude masz spiętą w tym miejscu automatycznie skoro to coupe.

Jedni zakładają dla polepszenia właściwości jezdnych a drudzy dla lansu :) myślę, że jakby już był to by raczej nie zaszkodził :D ale chciałbym wiedzieć czy ktoś to już robił w coupe, jeśli tak to podzieliby się wskazówkami :)

kivik
21-03-10, 20:56
Jedni zakładają dla polepszenia właściwości jezdnych a drudzy dla lansu :) myślę, że jakby już był to by raczej nie zaszkodził :D ale chciałbym wiedzieć czy ktoś to już robił w coupe, jeśli tak to podzieliby się wskazówkami :)

Ale jak ma sie cokolwiek poprawić skoro seryjnie w coupe jest spięte w tym miejscu blachą.
W ogóle C-pillary nie wiele dają nawet w HB - tylko dla lansu są.
Jak chcesz go u siebie dla lansu przyczepić (choć wg mnie to ludzie się z Ciebie będą śmieli) to go przyczep byle jak nawet na taśmę dwustronną i już - co za różnica lol

...Bartuś...
24-03-10, 08:26
Ale jak ma sie cokolwiek poprawić skoro seryjnie w coupe jest spięte w tym miejscu blachą.
W ogóle C-pillary nie wiele dają nawet w HB - tylko dla lansu są.
Jak chcesz go u siebie dla lansu przyczepić (choć wg mnie to ludzie się z Ciebie będą śmieli) to go przyczep byle jak nawet na taśmę dwustronną i już - co za różnica lol

Jakoś nie mogę się nawet trochę z twoim zdaniem zgodzić...Założenie C-pillara to wcale nie tylko lans...Miałem w Coupe i od razu ucichły plastiki i przy zjazdach z krawężników było czuć że buda nie pracuje...O czywiście do kompletu przydała by się jeszcze rozpórka na kielichy i dolna spinająca wahacze...

kenny
24-03-10, 09:13
Weź sobie pudełko zapałek i wyjmij szufladkę. To jest model karoserii. Weź teraz jedną zapałkę i (po przycięciu) wsadź równolegle do ścianek pudełka i nim poruszaj.
Teraz wsadź zapałkę po przekątnej i znowu poruszaj. Widzisz różnice? Dla lepszego zrozumienia wsadź dwie zapałki po przekątnych i poruszaj.

Rozumiesz już bezsens wsadzania C-pillara?

piciu81
30-03-10, 23:30
odświeże kotleta
mam na sell jednego c-pillarka
swoją drogą to rozkminiam teraz b-pillara, ale takiego który przychodzi przy samej podsufitce, do tego dorobie floor bara i może triangla z przodu na góre, musi być sztywno

elkorasso
20-04-10, 16:57
Ja ostatnio stworzyłem do swojego EJ6 x-bara i rozporke tył góra i zdecydowanie takie cos jest wg mnie wystarczające

Kwapcio23
31-05-10, 13:03
Odgrzewam kotleciora, bo 9 stron tematu, a nie widzę odpowiedzi niestety :(

Temat C-pillar w Vgen HB. Co trzeba konkretnie ciąć? Czy jeśli założę C-pillara to zagłówki z tyłu wejdą na luzie i będzie można ludzi wozić? Najchętniej bym zobaczył fotę jajka z C-pillarem i normalnie rozłożoną tylną kanapą.

Z góry dzięki, pozdro!