Zobacz pełną wersję : Nowy cennik Civica na model 09 etc
Witam ,na stronie Hondy jest juz nowy cennik Hondy Civic po Lifcie , z tego wynika ze ceny lekko poszly w gore niestety , ubezpieczenia nie ma w cenie ani opon zimowych , z promocji nawigacja za pol ceny..... PZDR:confused:
Do Executiva dodali podswietlenie podłogi i samościemniajace lusterko .
W innym miejscu są skrajne czujniki parkowania.
tak strasznie do gory nie poszly... myslalem ze beda drozsze... tak sie zastanawialem czy oplacalo sie brac wersje z 2008 czy poczekac na 2009 i w sumie po takiej podwyzce ceny zaczynam sobie powoli pluc w brode :/
tak strasznie do gory nie poszly... myslalem ze beda drozsze... tak sie zastanawialem czy oplacalo sie brac wersje z 2008 czy poczekac na 2009 i w sumie po takiej podwyzce ceny zaczynam sobie powoli pluc w brode :/
No niby tak , ale pamietaj że musiałbyś zapłacić za ubezpieczenie oraz kupic oponki.....
E tam,nie masz co pluć sobie w brodę.
W modelu po lifcie :kiblowata tapicerka,fatalny palstik z tyłu zamiast plastra miodu,beznadziejna atrapka z przodu.Nigdy nie wiadomo czy plastików w srodku nie zmienili na gorsze:).
O chorobach wieku dzieciecego nie wspomnę :)
auto po lifcie nie ma choroby wieku dziecęcego. Pozatym cenniki już od miesiąca można było zobaczyć u dealerów, mieli je niby dla siebie ale jak ktoś wiedział o liftingu, to chętnie je pokazywali.
no ja mam type-s'a a jednak type-s zblizony wygladem do type-r'a moim zdaniem zyskal duzo na wygladzie :)
nowy Type S źle nie wygląda ale mi sie jednak podobają połączone światła tak jak było do tej pory, kwestia gustu.
5d to zepsuli - każda zmiana jaką zrobili jest na minus, szczególnie te wloty powietrza
W kazdej wersji dali nowe otoczenie wskaźników. Mi sie nie podoba, owszem teraz mniej widać kurz, ale połyskliwe otoczenie sprzed liftingu moim zdaniem wygląda lepiej a i wytrzec kurz od czasu do czasu nie jest znowu aż takim problemem.
Ogólnie sie cieszę, że zdązyłem kupić wersję sprzed liftingu.
dokladnie popieram przedmowce, teraz to bym sie musial grubo zastanowic czy kupic civica ze wzgledu na wyglad zewnetrzny
dokładnie tak jak mówili przedmówcy civic przed liftem ma w sobie to coś niepowtarzalnego choćby w tym piano look plastiku na kokpicie czy futurystycznym pasie świateł jak mówiono na zlewające się światła z atrapą .... tapicerka welurowa jest też czymś innym niż zwykły materiał jaki stosuje się w 90% aut. Poprawcie mnie jeśli się mylę ale chyba nie ma po lifcie koloru royal navy tylko ten drugi niebieski
Model 2009 jest nieco lepiej wyposazony. Wersja Sport, z tego co pokrotce przejrzalem, ma w standardzie miernik cisnienia opon i czujniki cofania wstecz, czego nie mial model przed liftem... Ktos juz ma nowa wersje?
Model 2009 jest nieco lepiej wyposazony. Wersja Sport, z tego co pokrotce przejrzalem, ma w standardzie miernik cisnienia opon i czujniki cofania wstecz, czego nie mial model przed liftem... Ktos juz ma nowa wersje?
A macie jakąś konkretną informację na temat wszystkich zmian, jakich dokonano w związku z liftingiem?
Może jakaś dokumentacja fotograficzna ?
Szczególnie interesuje mnie wersja executive.
Hrabia Von Lesser
11-01-09, 16:12
Chłopaki, a do 8g dodawali do wszystkich ten sam model pirellek zimowych? jaki to model?
Chłopaki, a do 8g dodawali do wszystkich ten sam model pirellek zimowych? jaki to model?
Ja dostałem Sottozero.
pzd
W ostatnim Auto Świecie jest test nowego Civika w wersji 1.8 sport. Poza zmianami kosmetycznymi napisali o zmianach technicznych. Najciekawsza - bardziej komfortowe nastawy zawieszenia. Chyba przejadę się na jazdę próbną :)
ze zmian zewnetrznych to jeszcze taka drobnostka jak 12-ledowe swiatlo stopu zamiast 6 ledow ktore sa teraz(to w spoilerze) - naprawde widac roznice.
poza tym jest jeszcze spryskiwanie ksenonow guziczkiem zamiast razem ze spryskiwaniem szyby(pierwsze prysniecie jest razem z szyba a pozniej juz guziczkiem wedle woli) - to powinno rozwiazac problem szybko konczacego sie plynu
A macie jakąś konkretną informację na temat wszystkich zmian, jakich dokonano w związku z liftingiem?
Może jakaś dokumentacja fotograficzna ?
Szczególnie interesuje mnie wersja executive.
Ja też chciałbym obejrzeć foto nowych wnętrz civika :)
W zasadzie to nic wielkiego ale co nieco można zobaczyć na allegro http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C7413712
W zasadzie to nic wielkiego ale co nieco można zobaczyć na allegro http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C7413712
Rzeczywiście, nic wielkiego.
Fakt posiadania "starego" civika da sie przeżyć.
Ciekawe, czy farba z "nowej" gałki dźwigni zmiany biegów też będzie schodzić tak jak ze starej.:D
mnie nawet bardziej podoba się wizualnie poprzedni civic ale w tej kwestii już było dużo mówione.
wszytkie plastiki, które u nas sa szare w nowym maja kolor taki tytanowy i sa zrobione na wysoki połysk - na pierwszy rzut oka robią wrażenie zdecydownie odporniejszych na wycieranie i zarysowania.
A macie jakąś konkretną informację na temat wszystkich zmian, jakich dokonano w związku z liftingiem?
Może jakaś dokumentacja fotograficzna ?
Szczególnie interesuje mnie wersja executive.
Najważniejsza zmiana to inne zawieszenie o wiele bardziej komfortowe co jak dla mnie jest spora zaletą.
Najważniejsza zmiana to inne zawieszenie o wiele bardziej komfortowe co jak dla mnie jest spora zaletą.
Zgadzam się z kolegą. Choć moim zdaniem jednocześnie nowy model trochę stracił na agresywnym charakterze - te wloty powietrza, brak kratki na tylnym plastiku i "spokojniejszy" wzór alufelg sprawiły, że teraz Civic wydaje się bardziej rodzinny - może chcą dotrzeć też do starszych odbiorców, nie tylko młodych gniewnych :)
Zgadzam się z kolegą. Choć moim zdaniem jednocześnie nowy model trochę stracił na agresywnym charakterze - te wloty powietrza, brak kratki na tylnym plastiku i "spokojniejszy" wzór alufelg sprawiły, że teraz Civic wydaje się bardziej rodzinny - może chcą dotrzeć też do starszych odbiorców, nie tylko młodych gniewnych :)
a z tym się akurat nie zgodzę :) zauważyłem taką dziwną rzecz, przynajmniej w Trójmieście, że tymi Civicami (sprzed liftu) jeździ mnóstwo emerytów i pań w podeszłym wieku...
wszytkie plastiki, które u nas sa szare w nowym maja kolor taki tytanowy i sa zrobione na wysoki połysk - na pierwszy rzut oka robią wrażenie zdecydownie odporniejszych na wycieranie i zarysowania.
ciekawe, czy te plastiki będą dalej skrzypiały? :) W moim 11-miesięcznym (21 tys km) niestety kokpit już trzeszczy niemiłosiernie i chyba w końcu wybiorę się do ASO z prośbą o zrobienie czegoś z tym fantem, bo wkurza mnie to na maxa...
a z tym się akurat nie zgodzę :) zauważyłem taką dziwną rzecz, przynajmniej w Trójmieście, że tymi Civicami (sprzed liftu) jeździ mnóstwo emerytów i pań w podeszłym wieku...
Z cifami to tego nie zauważyłem (bo obecnie nie mieszkam w 3m),
ale (też w trójmieście kiedyś podpatrzone) np. mercem c-sportcoupe- autem adresowanym dla pięknych, młodych i bogatych :) jeżdżą w 95% stare baby.
Jak "je" lub "ich" stać to jeżdżą, a młodym i pięknym zazdrość d..e ściska. To tyle w temacie, gdyż jakaś dyskryminacja ze względu na wiek u niektórych występuje. A tak z innej beczki zupełnie poza tematem: czy u Was też godziny wpisania postów są jakby wg czasu moskiewskiego na tym forum? Może ja tylko tak mam na tej stronie.
nie ściska, nie ściska- choć wówczas jak to zauważyłem to jeszcze tramwajem dojeżdzałem:)
tylko mercedes miał nietrafioną kampanie marketingową... ot co
a mi też pokazuje 2h poźniej czas na forum
Żeby była dobra godzina, trzeba sobie przestawić strefę czasową w panelu użytkownika w opcjach forum:
http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/profile.php?do=editoptions
U mnie dobrą godzinę na forum uzyskałem ustawieniem strefy GMT
Dzięki Kamleon za podpowiedź.
Z ciekawostek w modelu 2009 - obok tych lampek sygnalizujacych koniecznosc zmiany biegu na wyzszy pojawily sie strzalki gora-dol podpowiadajaze optymalny moment zmiany biegu.
Hultay WRC
31-01-09, 20:30
Pewnie jak zawsze będzie się świecić w dziwnych momentach, jak testowałem accorda 2l to się zapalały za wcześnie, tak wcześnie że jeżdżąc wg wskazań dusiłem samochód :o.
Z ciekawostek w modelu 2009 - obok tych lampek sygnalizujacych koniecznosc zmiany biegu na wyzszy pojawily sie strzalki gora-dol podpowiadajaze optymalny moment zmiany biegu.
To samo jest w nowym meganie.
Z ciekawostek w modelu 2009 - obok tych lampek sygnalizujacych koniecznosc zmiany biegu na wyzszy pojawily sie strzalki gora-dol podpowiadajaze optymalny moment zmiany biegu.
lampki pokazuja najbardziej ekonomiczny moment zmiany biegu a ten jest daleki od optymalnego
wyobraz sobie jaki obciazenia na wale korbowym pojaiaja sie gdy zmieniasz bieg na wyzszy przy 1500rpm i probujesz przyspieszyc i co to znaczy dla silnika
Hultay WRC
01-02-09, 15:54
kolejny gadżet zachęcający do niemyślenia i robienia wg wskazań jakiegoś elektronicznego mądrali, znak czasów chyba... olać to ;)
ja tam się cieszę że tego nie mam ;p jedyne wskaźniki które są "fajne" to te lampki rev i eco dobry pomysł
lampki pokazuja najbardziej ekonomiczny moment zmiany biegu a ten jest daleki od optymalnego
wyobraz sobie jaki obciazenia na wale korbowym pojaiaja sie gdy zmieniasz bieg na wyzszy przy 1500rpm i probujesz przyspieszyc i co to znaczy dla silnika
A kto powiedzial ze strzalki sugeruja zmiane biegu przy 1500 rpm?
no ja powiedzialem bo tak sie zdarza bardzo czesto
jezdzilem jazzem i accordem z SILem i jak nie cisniesz to tak pokazuje czesto gesto zeby zmienis bieg na wyzszy ponizej 2000rpm jak bardziej cisniesz to sie swieci od okolo 2500, ale wskazuje tez zeby zredukowac jak na wysokim biegu przy niskich obrotach wcisniesz mocniej
Dziś byłem w salonie po swojego cifa ale z 2008 rocznika, stał on do odbioru z innym z 2009 roku i no cóż - jestem zadowolony z zakupu bo grill w wersji starszej którą odbierałem bardziej przypadł mi do gustu.
Zmiany w 1.8 - wersja sport 5D dla rocznika 2009 to:
- usb seryjnie montowane
- czujniki cofania tył seryjnie montowane
- griiil jak już koledzy wspomnieli i kilka innych rzeczy które tu wymieniono więc nie będę się powtarzał
Jeździłem wczoraj nowym Type S'em w Plazie, mają takiego w kolorze deep bronze. Pierwsze odczucia to poprawa materiałów, kierownica z przyjemniejszej skórki i plastik ciemniejszy jak w CTR tylko dodatkowo w połysku (wygląda miodzio), to był CTS Plus więc pełny wypas ze szklanym dachem i innymi bajerami, jest sporo dodatkowych pokręteł z lewej strony obrotomierza, od czujników parkowania i częstotliwość??? spryskiwania reflektorów. Ogólne wrażenie to trochę naćkali tego. Hamulce są jakby ostrzejsze i bardziej bezpośrednie, możliwe że dali przewody w oplocie albo pompe zmienili bo zaciski są te same, wspomniany wskaźnik ekonomicznej zmiany jest i nawet okazało się że normalnie jeżdżę prawie po jego myśli :) Poza tym to miał 700km zrobione więc zero trzeszczenia, stukania i innych wynalazków, sprzęgło chodzi wyraźnie lżej, aż się dziwnie czułem jak wsiadłem do mojego ;) Grill jest inny od akcesoryjnego bo zamiast chromu jest szczotkowane matowe aluminium?? w każdym razie mat i wygląda spoko ;) to tyle z moich spostrzeżeń po 20min jeździe z przemiłą panią z salonu :D
Jeździłem wczoraj nowym Type S'em w Plazie, mają takiego w kolorze deep bronze. Pierwsze odczucia to poprawa materiałów, kierownica z przyjemniejszej skórki i plastik ciemniejszy jak w CTR tylko dodatkowo w połysku (wygląda miodzio), to był CTS Plus więc pełny wypas ze szklanym dachem i innymi bajerami, jest sporo dodatkowych pokręteł z lewej strony obrotomierza, od czujników parkowania i częstotliwość??? spryskiwania reflektorów. Ogólne wrażenie to trochę naćkali tego. Hamulce są jakby ostrzejsze i bardziej bezpośrednie, możliwe że dali przewody w oplocie albo pompe zmienili bo zaciski są te same, wspomniany wskaźnik ekonomicznej zmiany jest i nawet okazało się że normalnie jeżdżę prawie po jego myśli :) Poza tym to miał 700km zrobione więc zero trzeszczenia, stukania i innych wynalazków, sprzęgło chodzi wyraźnie lżej, aż się dziwnie czułem jak wsiadłem do mojego ;) Grill jest inny od akcesoryjnego bo zamiast chromu jest szczotkowane matowe aluminium?? w każdym razie mat i wygląda spoko ;) to tyle z moich spostrzeżeń po 20min jeździe z przemiłą panią z salonu :D
Ta przemiła pani z salonu chyba sprzedawała mi mojego Civika - bardzo miło wspominam cały proces kupna :)
Najmilsza jest pani Ewa w Honda-Strzałkowski :cool:
Jeździłem wczoraj nowym Type S'em w Plazie, mają takiego w kolorze deep bronze. Pierwsze odczucia to poprawa materiałów, kierownica z przyjemniejszej skórki i plastik ciemniejszy jak w CTR tylko dodatkowo w połysku (wygląda miodzio), to był CTS Plus więc pełny wypas ze szklanym dachem i innymi bajerami, jest sporo dodatkowych pokręteł z lewej strony obrotomierza, od czujników parkowania i częstotliwość??? spryskiwania reflektorów. Ogólne wrażenie to trochę naćkali tego. Hamulce są jakby ostrzejsze i bardziej bezpośrednie, możliwe że dali przewody w oplocie albo pompe zmienili bo zaciski są te same, wspomniany wskaźnik ekonomicznej zmiany jest i nawet okazało się że normalnie jeżdżę prawie po jego myśli :) Poza tym to miał 700km zrobione więc zero trzeszczenia, stukania i innych wynalazków, sprzęgło chodzi wyraźnie lżej, aż się dziwnie czułem jak wsiadłem do mojego ;) Grill jest inny od akcesoryjnego bo zamiast chromu jest szczotkowane matowe aluminium?? w każdym razie mat i wygląda spoko ;) to tyle z moich spostrzeżeń po 20min jeździe z przemiłą panią z salonu :D
Trzeba było zabrać Panią i TypeS'a do domu.... ehhehehe :rolleyes:
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.