_Kony
16-12-08, 00:08
:confused:Witam.
Mam zrobiony w/w swap i wszystko jest ok poza ma³ym "drobnym" szczegó³em.
Mianowicie po przekroczeniu 5- 5,5 obr zaczyna sie d³awic tzn traci ochote do jazdy na 2-3 sekundy i dalej przyspiesza normalnie tzn do ok 6,5 - 7 tys obr. Po kilku minutach takiej jazdy obroty spadaja prawie do zera na biegu ja³owym po czym po 2-3 sek wracaja do nominalej wartosci. Nastepnym objawem jest to ze po takiej eksploatacji silnika do 4 tys obr nie ma ochoty przyspieszac a po przekroczniu tej wartosci idzie bardzo zwawo.Wymieni³em: filtr paliwa, wk³ad K&N(wyczyszczony), swiece, przewody, sonde lamda. Czyszczenie przepustnicy i silniczka krokowego tez nic nie da³y..Komputer, przepustnica i wszystko poza silnikiem jest od
D14A2. Prosze BARDZO o pomoc z uwagi na to ze skonczy³y mi sie pomys³y na to co moze byc przyczyna tych dolegliwosci. Swap z D14a2 5D MA87 na D16Y7 EJ. Jeszcze raz prosze o pomoc.
Mam zrobiony w/w swap i wszystko jest ok poza ma³ym "drobnym" szczegó³em.
Mianowicie po przekroczeniu 5- 5,5 obr zaczyna sie d³awic tzn traci ochote do jazdy na 2-3 sekundy i dalej przyspiesza normalnie tzn do ok 6,5 - 7 tys obr. Po kilku minutach takiej jazdy obroty spadaja prawie do zera na biegu ja³owym po czym po 2-3 sek wracaja do nominalej wartosci. Nastepnym objawem jest to ze po takiej eksploatacji silnika do 4 tys obr nie ma ochoty przyspieszac a po przekroczniu tej wartosci idzie bardzo zwawo.Wymieni³em: filtr paliwa, wk³ad K&N(wyczyszczony), swiece, przewody, sonde lamda. Czyszczenie przepustnicy i silniczka krokowego tez nic nie da³y..Komputer, przepustnica i wszystko poza silnikiem jest od
D14A2. Prosze BARDZO o pomoc z uwagi na to ze skonczy³y mi sie pomys³y na to co moze byc przyczyna tych dolegliwosci. Swap z D14a2 5D MA87 na D16Y7 EJ. Jeszcze raz prosze o pomoc.