PDA

Zobacz pe³n± wersjê : D14A2 > D16Y7 PROBLEM!! Pomocy!!



_Kony
16-12-08, 00:08
:confused:Witam.
Mam zrobiony w/w swap i wszystko jest ok poza ma³ym "drobnym" szczegó³em.
Mianowicie po przekroczeniu 5- 5,5 obr zaczyna sie d³awic tzn traci ochote do jazdy na 2-3 sekundy i dalej przyspiesza normalnie tzn do ok 6,5 - 7 tys obr. Po kilku minutach takiej jazdy obroty spadaja prawie do zera na biegu ja³owym po czym po 2-3 sek wracaja do nominalej wartosci. Nastepnym objawem jest to ze po takiej eksploatacji silnika do 4 tys obr nie ma ochoty przyspieszac a po przekroczniu tej wartosci idzie bardzo zwawo.Wymieni³em: filtr paliwa, wk³ad K&N(wyczyszczony), swiece, przewody, sonde lamda. Czyszczenie przepustnicy i silniczka krokowego tez nic nie da³y..Komputer, przepustnica i wszystko poza silnikiem jest od
D14A2. Prosze BARDZO o pomoc z uwagi na to ze skonczy³y mi sie pomys³y na to co moze byc przyczyna tych dolegliwosci. Swap z D14a2 5D MA87 na D16Y7 EJ. Jeszcze raz prosze o pomoc.

kenny
16-12-08, 00:53
to Ci robi³ tego swapa?
tak z ciekawo¶ci pytam :)

_Kony
16-12-08, 01:16
Ralf

Pati
16-12-08, 10:32
komputer nie wywala zadnych bledow?
silnik 1,6 jest sterowany komputerem z 1,4? bez zadnej korekty paliwa czy czegos?

kenny
16-12-08, 10:49
komputer nie wywala zadnych bledow?
silnik 1,6 jest sterowany komputerem z 1,4? bez zadnej korekty paliwa czy czegos?

no te¿ mi siê kojarzy ¿e komp od 1,4 nie ogarnie 1,6.. :confused:

Kras
16-12-08, 11:08
A nawet jesli to dawki paliwa, zwlaszcza na WOT beda zupelnie z dupy...

_Kony
16-12-08, 13:20
Dziex za reakcje na mojego posta.
Czyli problem moze polegac na z³ym komputerze do tego silnika.. komp od 1,4 silnik 1,6..itd.
Jaki komp naleza³o by teraz w³ozyc? Czy musi byc koniecznie od D16Y7 czy moze byc kazdy inny od 1,6 w serii D, np D16W3 itp? Oczywiscie z takim samym OBD2 jakie mam w swojej MA87.

kulka
21-12-08, 12:28
jak chcesz to mam kompa d16y7:)