PDA

Zobacz pełną wersję : DX EX różnice



januwek
15-12-08, 12:30
Koledzy nie wiedziałem dokładnie gdzie zamieścić ten temat. Szukając dolotu do mojej hondy natknąłem się na oznaczenia DX EX i jeszcze jakiś inne. Czym to się różni?? Pozdrawim...:)

4HONDA
15-12-08, 15:34
jaki dolot dobierasz? kieruj się silnikiem jaki masz a nie oznaczeniem nadwozia

Pati
15-12-08, 16:44
ustawienie przepustnicy - do góry albo na bok.

havok
15-12-08, 18:39
Zależy jaki silnik w której budzie. Uruchom "szukajkę" i wpisz DX i EX, będziesz miał dopasowanie silników. Dalej mam nadzieję, że sobie poradzisz.

OLO85
15-12-08, 20:55
DX- przepustnica pionowa EX- pozioma

4HONDA
15-12-08, 22:50
Moja ex ma gaznik to jest pionowa czy pozioma :)


DX- przepustnica pionowa EX- pozioma

januwek
16-12-08, 00:24
aha dobra dzięki wszystkim za odpowiedź mam VI generacje ej9 z silnikiem d14a4 i do tego chce dobrać dolot.Tylko nie mogę się zdecydować czy zwykły dolot i stożek w miejsce seryjnego filtra, czy lepie CAI czy ostatnio dużo czytałem o paruwie. W necie każdy producent zachwala swój towar. Który jest najleprzym wyborem do akurat mojego silnika?

kenny
16-12-08, 00:49
Tani :)
D14 to mało rozwojowe silniki i nie ma co tu ładować kasy.

januwek
16-12-08, 08:20
czyli rozumiem że w tym silniku to bradziej wygląda optycznie niż spełnia swoją funkcję? a będzie chociaż trochę inny dźwięk?

Kekacz
16-12-08, 08:24
dźwięk będzie inny, wszak pozbędziesz się rezonatora

ppm702
16-12-08, 08:25
nie do końca tak jest. Dolot da Ci około 4-5KM. A mniejsze znaczenie z czego i jaki. Możesz zrobić sobie tak jak Kenny kiedyś miał z kibelrury i tez ganiało i dało przyrost.