PDA

Zobacz pe³n± wersjê : Sprzeg³o::RADY::



Skrzati
13-12-08, 19:48
Nie wiecie co moze byc przyczyna tego ze jak wciskam sprzeg³o to auto albo spada z obrotow na 100 i sie dusi albo czasami gasnie;/ juz prawie sie zabilem bo na zakrecie wciskam sprzeglo a tutaj dupa auto zgaslo i wspomagania ani nic nie mialem;/ sprzeglo kupilem nie w polsce tutaj jest link jakie to jest sprzeglo i czy to wogole jest od sprzegla bo ja nie mam pojecia ...http://www.modacar.com/products/Honda/Civic/ACPCA/ACT+Clutch+Organic+Perfor.html

Pozdrowinka:D

drypaul
13-12-08, 22:19
Ja Tobie nie pomogê, ale mam podobnie. Jak wciskam sprzêg³o przy doje¿d¿aniu np. do zakrêtu, ¿eby zredukowaæ bieg, to spadaj± obroty prawie do zera i po chwili wracaj± do normalnego poziomu. Mi siê nie dusi i nie ga¶nie, ale jest to denerwuj±ce...

przepity
13-12-08, 22:30
to mi nie zostaje nic innego ni¿ siê dopisaæ ;) jaka¶ przypad³o¶æ zimowa chyba , raczej to nie wina sprzêg³a.... przygasa do minimum przy wciskaniu sprzêg³a , ga¶nie ale na gazie dlatego teraz je¿d¿ê na benzynie tylko

drypaul
13-12-08, 22:56
U mnie to jest niezale¿ne od pory roku. Zima czy lato jest tak samo. I na benzynie, bo gazu nie mam...

Skrzati
14-12-08, 02:10
No ja gazu tez nie mam...I pora roku obojetna jest;/ Nie wiem nawet mechanik nie wiedzial co to moze byc;(

agent_lol
14-12-08, 02:21
a moze na luzie co¶ pobiera za duzo pr±du? ja mam tak po zrobieniu tylnych lamp na usdm ze jak nacisne hamulec i wcisne sprzegla obroty czasem spadaja do jakis 500

drypaul
14-12-08, 09:55
Te¿ mam USDM, ale mia³em tak ju¿ wcze¶niej przed monta¿em lamp...

seawater
14-12-08, 12:44
Skrzati tak siê dzieje tylko w czasie jazdy gdy wci¶niesz sprzêg³o, czy jak stoisz w miejscu (na luzie) i wci¶niesz sprzêg³o to te¿ przygasa? Sprzêg³o to sprzêg³o, nie ma nic do sterowania silnikiem. To wygl±da nawet trochê tak, jakby ECU stwierdza³, ¿e hamujesz silnikiem i odcina³ paliwo.(?) Samodiagnostykê zrób na pocz±tek (SZCZEGÓ£OWY opis samodiagnostyki znajdziesz na forum :D ) i profil uzupe³nij bo teraz nikt nie wie jaki masz silnik (tzn. wiadomo ¿e cudo bo Hondy ale jaki dok³adnie :D)

StefanS
14-12-08, 13:02
W pierwszej kolejno¶ci sprawd¼ silniczek krokowy - on jest odpowiedzialny za pracê silnika na wolnych obrotach.

Skrzati
14-12-08, 17:24
Obojetnie gdzie w czasie jazdy i na luzie..No wlasnie tez Mi sie tak wydaje..Nie wiem nie mam pojecia..Narazie nie mam autka bo jest u mechanika ale jak dostane to zaczne dzialac..A silniczek mam b16a2....

Dzieki za wszystkie odpowiedzi:)):D

seawater
14-12-08, 18:52
Tfu! [¿arówka] :D Je¶li po wci¶niêciu sprzêg³a, to mo¿e po prostu docisk jest skopany (czy wycisk siê to nazywa? no to takie ³o¿ysko :D ) i na ja³owych obrotach silnik nie jest w stanie uci±gn±æ oporu i przygasa?

teg
15-12-08, 17:26
Witam :)

Mnie to wygl±da w³a¶nie na typowe objawy zwi±zane z silniczkiem krokowym.

Skoti
15-12-08, 20:45
Silnik krokowy odpowiada za obroty biegu ja³owego. Z tego co wnioskuje kolega jak stoi na luzie to takie co¶ siê nie dzieje tylko jak wci¶nie sprzêg³o. Mo¿liwe ¿e docisk i sprzêg³o bêdzie trzeba wymieniæ ale to mo¿e powiedzieæ tylko mechanik, który to bêdzie sprawdzaæ.