PDA

Zobacz pełną wersję : ziejąca ogniem honda



poger
13-12-08, 17:26
Witam
Posiadam honde civic 1.4i 3D z 1996 roku .Auto przyjechało z Włoch razem z instalacją LPG. Instalacja została założona w 1997 roku , firmy Lokato . Stara instalacja bez komputera ale sprawna .Na miejscu wymieniłem świece , olej i pasek rozrządu . Wszystko było ładnie pięknie tylko miałem strasznie duże spalanie gazu .Byłem u serwisanta gazu , który zmniejszył dawkę gazu ale i ytak nic to nie dało . Nie dawno po raz pierwszy wydarzył się cichy wystrzał i spaliło mi filtr powietrza .Płomień który cofnął się z powrotem do silnika .Auto niechciało już potem pracować na gazie a na benzynie skakały obroty. Mechanik wstawił nowy filtr oraz uszczelkę w kolektorze . Powiedział również żebym wymienił przewody wysokiego napięcia i tak zrobiłem. Po niespełna dwóch tygodniach sytuacja się powtarza i znowu spaliło mi filtr powietrza . Mechanik zmienił filtr , zmienił przerwę na świecach .Powiedział żebym jechał ustawić gaz i będzie OK. Fachowcy ustawili zawory oraz zmienili kopułkę i palec . Po dwóch dniach ten samochód najpierw strzela a później zaczyna się palić .Na szczęście w porę ugaszony ale z uszkodzeniami .Spaliło filtr ale razem z wszystkimi obudowami . Po tym zajściu , kazałem wymontować instalację gazową. Zmieniłem wszystkie obudowy , mam problem z zakupieniem czujnika temperatury powietrza . Moje pytanie to czy ktoś może mi wyjaśnić dlaczego auto te ziało żywym ogniem .Nikt z mechaników nie jest w stanie mi odpowiedzieć czym to było spowodowane , i czy jeżdząc na samej benzynie sytuacja się nie powtórzy .

pirat
14-12-08, 12:36
koledze w ten sposob spalilo sie bmw. jezdzil wczesniej do gaziarza ze smierdzi itd. a po tym jak mu sie zjaral podjechal innym autem na co on na przywitanie z tekstem "co, auto sie spalilo", kolega odpowiada ze tak, a ten zdziwko :eek: bo tylko taki zarcik chcial zarzucic. u niego skonczylo sie tak ze gaziarz odkupil od niego zjarane auto i oddal kase za instalacje.

poger
14-12-08, 12:54
U mnie gaziarz nie wzioł ani grosza za naprawy , naweti nstalacje wymontował gratis i pozacierał śalady po niej.Zobowiązał się sprzedać pozostałe częsci. Ja już jestem pewien że nigdy wiecej auta w gazie . Dobrze że ludzie gasili ją gaśnicami , bo inaczej auto poszło by z dymkiem. Jechała nim moja żona więc sam się domyślasz , że kobieta od razu spanikowała .

domell
14-12-08, 14:45
Bo instalacji I czy II gen to do przyslowiowego roweru bym nie zalozyl. Mialem przyjemnosc jezdzic na takich i teraz na sekwencji. Niebo i pieklo. Wogole zastanawiam czy to jeszcze istnieje i kto to u siebie montuje. Oszczednosc w tym przypadku zadna z wizytami co 2 dni u mechanika, gasnacym i strzelajacym samochodem, a jak juz zgasl 15 min czekania na swiatlach zeby zapalil bo tak to sobie mozna krecic i krecic

46and2
14-12-08, 17:36
Na temat skuteczności instalacji II gen. można by dyskutować godzinami. Nie jest to technologiczna nowinka, ale wielu ludzi ma i autka jeżdżą poprawnie. Instalacja w naszym aucie ma już ponad 7 lat, montowana jeszcze we Włoszech u I właściciela, przejechane 100 000km i poza wymianą reduktora i emulatora wtryskiwaczy nic się poważnego nie działo.

Natomiast, wuj kupił niedawno Renault Espace, do której handlarz na chwilę przed kupnem włożył najgorszą i najtańszą z możliwych instalację. Pojeździł miesiąc od czasu kupna i też auto stanęło w płomieniach. Jedynym objawem nieprawidłowości było b. wysokie spalanie przed pożarem.

poger
14-12-08, 18:26
Ta instalacja była już założona we Włoszech. Ja w polsce zmieniłem tylko butlę n niespodziewałem się że to będzie taka kicha . Ja sam nie wstawiałbym do tego auta gazu , był już więc trzeba było z niego korzystać.A już jeżeli bym wstawiał to tylko sekwencje.( tanie mięso to psy jedzą ).
Kto wie a może i u mnie ktoś przed sprzedaża wymienił trochę częsci z tej instalacji

Piotrek_krak
18-12-08, 19:14
Ja mam instalacje 2 gen w d15b2 taka za 1500zl zrobilem już jakieś 50tys km na niej i zero problemow a spalanie srednie to 10 ltr.a w przypadku auta ktore jest powodem tej dyskusji niestety tylko sekwencja być może powodem jest lokalizacja obudowy filtra zaraz nad silnikiem..