Zobacz pełną wersję : D13B2- zwężka, stożek
Witam. Poczytałem trochę ten artykuł http://www.civic5g.yoyo.pl/silnik.php?art=mod i postanowiłem usunąć zwężkę.
Wymontowałem taki plastik
http://img132.imageshack.us/img132/5117/p1080570uh7.th.jpg (http://img132.imageshack.us/my.php?image=p1080570uh7.jpg)
to ta zwężka, tak?
Dodatkowo pobawiłem się nieco śrubokrętem i zdemontowałem sitko z gaźnika
Mój brat- poprzedni właściciel- kupił sobie do tego samochodu taki stożek
http://img132.imageshack.us/img132/2847/p1080572bj1.th.jpg (http://img132.imageshack.us/my.php?image=p1080572bj1.jpg)
Czy taki wynalazek doda coś do osiągów, czy jest to zwykły szpan? Osobiście usunełem go i wstawiłem seryjną rurę :)
pytanie- zostawić rurę, czy wrócić do stożka?
Liczę na wasze opinnie i porady
Co do pytania nr 1 to jest to własnie ta zwężka,a co do stożka w D13 to rożnicy w osiągach raczej nie poczujesz i bedziesz musiał go na zime demontować bo cały czas auto praktycznie bedzie na ssaniu chodzic,lepiej zainwestować we wkładke filtra KN
lepiej zainwestować we wkładke filtra KN
mógłbyś pokazać mi jakiś konkretny model? Co dobrego da mi taki filtr?
Mam mały problem. Jechałem sobie samochodem aż tu nagle na biegu jałowym silnik zaczął pracować na wysokich obrotach. jak ruszam to obroty spadają. Po naduszeniu sprzęgła problem wraca.
Podczas jazdy po puszczeniu gazu prędkość się utrzymuje.
HELP :) co się stało? jest to dość niepokojące zjawisko ;/
Razem z kolegą zainstalowaliśmy na szybko stożkowy filtr nie pamiętam jakiej firmy do mojego d13 i szczerze nic to nie dało! Zero efektu dźwiękowego, tym bardziej było z osiągami:mad:nie wiem jakby zadziałał ten stożek z kibel rurą i kolankiem bezpośrednio do gażnika. Zrezygnowałem z tego pomysłu na rzecz kolektorka od d16z6:D
____________
Moja Hanka
http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?t=27465&highlight=sk%B1py
A co z tym problemem który opisałem wyżej?
Podczas jazdy po puszczeniu gazu prędkość się utrzymuje.
... moja też czasami ma taki odpał ;) Obroty wchodzą na 3,5k, po chwili spadaja na coś koło 2k i dalej spadają na jakieś 1.1k i dopiero na po tym norma czyli jakieś 800obr/min, to chyba coś z ssaniem nie tak, swoją droga da rady coś zmodzić z tym gaźnikiem żeby to ssanie tak długo nie było włączone? Żeby nie uruchamiało się po krótkim postoju, gdy silnik jest jeszcze ciepły?
Żeby nie uruchamiało się po krótkim postoju, gdy silnik jest jeszcze ciepły? niestety ten typ tak ma i nic tego nie zmieni
Tu masz foto i numer K&N filtra do twojej hanki http://www.dragtimes.com/Honda-Civic-KN-Air-Filter-Part-25041.html
Z K&N jest taki problem że jest on troszke za niski i przepuszcza górą lewe brudne powietrze. Zjedździłem takie dwa a teraz przeszedłem na normalny.
niestety ale filtr stożkowy w D13b2 nic nie zmiania..... po za zasobami kieszeni
a ssanie mozna odpiac calkiem ale nie polecam ten typ tak ma trzeba sie pomeczyc
Ok wielkie dzięki za pomoc. Okazało się, że ten zawór pod filtrem (niewiem jak fachowo się nazywa) się zaklinował. Poruszyłem go śrubokrętem i już jest ok :)
z tym ssaniem to mechanik mi powiedzial ze mozna go spokojnie wyregulowac i rzeczywiscie wyregulowal mi ale az za bardzo bo jak jest zimny silnik i nie przygazuje to zgasnie po odpaleniu, a wczesniej tez mialem ten problem co piszecie ze wciskam sprzeglo zeby zmienic bieg(puszczam gaz) a obroty ida w gore
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.