Zobacz pełną wersję : B18c4 i gaz zwykly
witam, 2 dni temu przesiadlem sie z d13b2 na b18c4 aerodeck nie musze chyba opisywac jaka przyjemna roznica w kazdym razie mam pytanko, samochod byl 2 lata temu sprowadzany z wloch, potem jazdzil nim koleszka i zalozyl gaz LOVTEC zwykly,i zrobil na nim 30tys. czy moga byc z tego jakies problemy ?bo ja raczej na benzynce jezdze, i niewiem czy wyjac instalke czy niech se lezy a moze jest dobra? generalnie wszystko pieknie tylko misa oleju jest mokra od spodu, tylko uszczelka? duze koszta wymiany z czescia? pozdrawiam maniakow i dzieki
Bassmaster
07-12-08, 18:27
Nie napisałeś jakiej generacji to gaz (zgaduję, że II gen. z mikserem i silniczkiem krokowym).
Jeśli tak, to moc silnika jest mocno zmniejszona przez mikser. Do B18C4 powinna być założona sekwencja i to najlepiej nie najtańsza.
Jeśli piszesz, że jeździsz wyłącznie na benzynie, to wyjmij instalację i ciesz się jazdą. Jeśli natomiast chciałbyś jeździć oszczędniej proponuję wymianę komponentów instalacji na dobrą sekwencję.
Być może odpowiadam na kolejne twoje pytania co do instalacji:
- przy dobrze ustawionej sekwencji nie powinieneś odczuwać różnicy podczas jazdy na LPG i na benzynie (na hamowni będzie kilka koników mniej na LPG), VTEC powinien się bez problemu załączać na LPG
- przy wymianie instalacji zostawiasz zbiornik gazu i przewody, reszta out i zakup komponentów do sekwencji: reduktor np. BRC + wtryskiwacze, które nadążą z podawaniem gazu twojemu piecykowi (spytaj na forum np. kolegę rafalb33, ma dużą wiedzę nt. sekwencji, coś doradzi)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.