Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : walek b2 a b7 ?



muzammil
05-12-08, 20:02
Witam, wiele osob robi przejscie z DPI na PGMFI(b2 na b7) i zostawia stara glowice. Doczytalem natomiast w manualu ze oprocz innych sprezynek jest tez inny walek!!! Czy ktos to moze potwierdzic/obalic??? Czy ma ktos z tym doswiadczenie i na ile te roznice sa znaczace ?

jogal
05-12-08, 21:20
Zostaw wałek z d15b2 bo jest wyższy od tego z d15b7. Pierwsze wersje d15b7 z 94r. coupe były chyba tylko produkowane w ameryce z wałkami wyzszymiod tych z d15b7 i miały taka wysokość jak wałek w d16a6. Przeważnie wałki w d15b7 (ok 36.2 mm wys) sa nizsze od tych z d15b2(36.7mm)...

muzammil
05-12-08, 21:49
wg manuala wartosci sa nastepujace:
B7: IN 36.957
EX 36.996
B2: IN 36.603
EX 36.750

wychodzi ze ten od B7 jest wyzszy, czyli na odwrot niz pisze kolega:|
ktory lepszy???

jogal
05-12-08, 22:54
Jest dokładnie tak jak mówiłem, to co Ty podałeś to są parametry dla wałka z coupe usdm. Dla niedowiarka mam fotkę z manuala:
http://img388.imageshack.us/img388/7748/clipboard02rk0.jpg

Juz to przerabiałem kiedyś, też napaliłem się na wałek z d15b7 i jakież było moje zdziwienie gdy sprzedający pomierzył krzywki i podał mi te dane co podałem powyżej... Dałem sobie spokój i kupiłem wałeczek z d15b2 :)

muzammil
06-12-08, 12:48
Rzeczywiscie manual sedana mowi co innego(takie wartosci jakie pokazales) a ze wlasnie taki mam silnik i bude(sedan kanada d15b7) wychodzi na to ze wsadzenie walka od b2 wplynie pozytywnie???