jawiem69
05-12-08, 09:05
Witam
Po przerobieniu mojego d15b2 na cos zblizonego do d15b7 mam problem z wolnymi obrotami i muleniem na zimnym silniku, jak sie nagrzeje to zanim auto sie zatrzyma obroty trzymaja sie prawie na 1500, dopiero po zatrzymaniu auta obroty spadaja na 800 i trzymaja sie rowno.
Silnik zbudowany jest w oparciu o elementy d15b7, d15b8 i d16z6 (kolektor dolotowy), instalacja elektryczna jest od d15b8 z dolozonymi przewodami do sondy lambda 4 przewodowej. Wizualnie porownywalem elementy mojego silnika z silnikiem D15B7 u kumpla, u niego jest mniejszy silniczek krokowy, pozatym wszystkie elementy wygladaja podobnie.
Dwie opcje ktore przychodza mi do glowy to niewlasciwe podlaczenie sondy lub niewlasciwy silnik krokowy???
Czy wie ktos co moze byc przyczyna braku wolnych obrotow i zamulenia silnika zanim sie rozgrzeje??
Po przerobieniu mojego d15b2 na cos zblizonego do d15b7 mam problem z wolnymi obrotami i muleniem na zimnym silniku, jak sie nagrzeje to zanim auto sie zatrzyma obroty trzymaja sie prawie na 1500, dopiero po zatrzymaniu auta obroty spadaja na 800 i trzymaja sie rowno.
Silnik zbudowany jest w oparciu o elementy d15b7, d15b8 i d16z6 (kolektor dolotowy), instalacja elektryczna jest od d15b8 z dolozonymi przewodami do sondy lambda 4 przewodowej. Wizualnie porownywalem elementy mojego silnika z silnikiem D15B7 u kumpla, u niego jest mniejszy silniczek krokowy, pozatym wszystkie elementy wygladaja podobnie.
Dwie opcje ktore przychodza mi do glowy to niewlasciwe podlaczenie sondy lub niewlasciwy silnik krokowy???
Czy wie ktos co moze byc przyczyna braku wolnych obrotow i zamulenia silnika zanim sie rozgrzeje??