Zobacz pełną wersję : d16y7 co mozna zrobic?
Jak w temacie,
Zamierzam zmienic glowice, powinno dojsc parę kucy, dolot, kolektor, wydech zmieniony, cos jeszcze? Mam chęć coś zamodzić :]
wszelkie sugestie, porady mile widziane
Tak jak Motyl na pierwszy ogien skrzynia (3 i 4 bieg) glowica, kolektor, dolot, kolektor ssacy (bierz skunksa), wydech (tylko caly)
kolektor, dolot, kolektor ssacy (bierz skunksa), wydech (tylko caly)
to juz mam zrobione
k&N
No to glowica vtec i krotsza skrzynia. I niestety na tym tanie mody sie koncza.
byłyby i drozsze ale czy warto?
aha jak glowica v-tec to i skrzynia koniecznie?
byłyby i drozsze ale czy warto?
aha jak glowica v-tec to i skrzynia koniecznie?
Skrzynia to podstawa jezeli chcesz zeby Ci fajniej jezdzilo. Zapytaj sie Dymka doradzilem mu to samo i jest bardzo zadowolony. Seryjna jest za dluga
dymqa cos nie widac ostatnio, zaraz bede go lapal na gronie
co do skrzyni to woze short shiftera w bagazniku ;p - chyba w poniedzialek go zatrudnię
DominikKulbas
30-11-08, 14:02
Tez mam d16y7 i powiem ze temat zapowiada sie obiecujaca :)
sama głowica od v-tec'a ile da koni tak teoretycznie taka b16b :)
taka z b16b moze dac i ze 160 koni. rozumiem, ze masz w domu i wahasz sie czy zalozyc?
gdzie szukac takiej glowicy, ebay?
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/B16A-B16B-CIVIC-DELSOL-CTR-HEAD-GASKET-SET-JDM_W0QQcmdZViewItemQQ_trksidZp3286Q2em20Q2el1116Q QitemZ8074431412QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ 5fAccessories
yyy?
sprawdz pierw conieco o kompatybilnosci czesci z D i B...
sprawdz pierw conieco o kompatybilnosci czesci z D i B...
daj chłopakowi popróbować ;), niech zakłada ;):D, buhaha
Niezle :)
Co do shorta to lepiej sobie samemu zrobic a short to za duzo Ci nie da
DominikKulbas
30-11-08, 23:54
Pati jak bym miał coś takiego to już by było pod maska oczywiście :) na razie zabieram się do tego jak pies do jeża czyli niby coś chce ale nie jest to sprecyzowane na razie powiększam swoja wiedzę na ten temat i jak coś to będziemy działali bo na 100% chce mieć więcej koni i tu jest odwieczny problem czy brać tego najsilniejszego v-tec (1,6) żeby mieć ze 160-170 koni czy coś z 2,0 litrowym i podobna ilością koni zęby silnik mechanicznie i termicznie nie był obciążony...??
Nie wiem jak wy chcecie założyć głowice od B16 do d16 ale jak wam sie uda to próbujcie :D. Potrzebujesz głowice od d16z6/y8
Ale przeciez ta od B16B jest najlepsiejsza bo daje 185 kuni:D
no ale nie pasuje przeciez ;p
Nieee??? A to pech... :eek:
DominikKulbas
02-12-08, 00:54
jest jakiś prospekt kompatybilności D z B ??
nie wiem, na razie chyba rzuce sie na glowice od v-teca, skrzynie krotka i lekki zamach
choc buzuje sie w glowie mysl o swapie na b-serie
Mam zylete silnik, czysty, suchy, rownopracujacy, taki dziewiczy tak naprawde no i szkoda mi go
uwielbiam ta linie nadwozia, nic innego mi sie nie podoba, wiec chyba trzebA robic ten
jest jakiś prospekt kompatybilności D z B ??
Tak. Nic nie pasuje
buhahahahahaha
no nie można inaczej skomentować tego tematu,
DominikKulbas
06-12-08, 14:21
ale geniusz z ciebie :p
buhahahahahaha
no nie można inaczej skomentować tego tematu,
B seria to DOHC(2 wałki) a D seria to SOHC(1 walek)
tak w skrócie..
A nie było przypadkiem dwuwałkowej d-serii w IV gen., hę ? np. http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?t=33245 D16A9
Co oczywiście nie zmienia kwesti kompatybilności D i B serii, a właściwie jej braku :D
DominikKulbas
10-12-08, 20:17
D16A9 jest DOHC tylko chyba bez vtec....:/
ok to możne ktoś się wypowie która głowica jest lepsza z6/y8 jakie są plusy i minusy jednej i drugiej i czy rzeczywiście nie szukać czegoś takiego w Polsce tylko sprowadzać z USA?
plusem jednej i drugiej jest dostępność w pl.
reszte info znajdziesz na forum. nie ty pierwszy będziesz robił/chciał robić minime
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.