PDA

Zobacz pełną wersję : Wykres d16z6 td05-16g 0,9 bara ...... :(



Amorr
25-11-08, 12:05
0,9 - 0,95 trudno wyczuc bo wskazowka skacze jak wastegate sie otwiera

:( myslalem, ze bedzie troszke wiecej:

http://img224.imageshack.us/img224/4243/wykressj4.jpg

tak sobie myslalem oo 250KM no 230 .... ale 210 ..... montuje MBC i zobaczymy przy 1,1 .... jedynie Nm mnie pocieszaja, ze sa wieksze niz KM - autko calkiem ladnie zbiera ..... ale 210 :(

Strojenie S300 - na razie Dominik tylko na ulicy wystroil

maciek
25-11-08, 12:23
Powinno być ze 250koni spokojnie, masz logi ze strojenia jakie było ciśnienie doładowania wzgledem RPM?
Temperatura w dolocie jaka?
Trzecia kwestia - straty na napędzie jakieś dziwnie duże.

Amorr
25-11-08, 12:27
logow nie mam ... jesli sa w kompie to moge je jakos zgrac

Dzisiaj ogolnie pojde z lapkiem od autka i obczaje sobie ten programik do Hondaty

Hamowana była z zamknietą maską i bez nawiewu ... moze za bardzo przyciśnieta była ... sam nie wiem

Strojona była w piątek na ulicy w Wawie (no przed ale nie ważne..) a hamowana dopiero dziś w Lublinie

Faktycznie straty bardzo stratne....

Skoro straty mam zz 70KM to moc silnika 280 ale na koła idzie 210 ??


Robiąc projekcik zapatrzony byłem w proj Stacha ....
http://img227.imageshack.us/img227/2908/img7458copyzg4.jpg

kenny
25-11-08, 13:13
Amorr, po pierwsze weź sobie przeskaluj jednakowo oba wykresy i dopiero porównuj.
Po drugie sprawdź mapy po 4800 obr bo tam coś nie halo. Na ile obr masz ostawiony VTEC?

Amorr
25-11-08, 13:22
A co tu skalowac ....

KM 210 vs 296
Nm 233 vs 344

Tylko u Stacha nie widac strat na wykresie.

VTEC nie ruszany ..nie wiem przy ilu rpm w z6 ... 4700 ??
Wlasnie to wyglada tak, ze po wlaczeniu VTEC'a zamiast poprawic pogarsza .... tak wynika z wykresu - niby

Zgram sobie mape na dysk i pobawie sie w tunera :)

Pati
25-11-08, 13:39
w D zawsze jest wiecej momentu niz mocy.
moze hamownia z dupy? moc mierzy na silniku a nie na kolach - to nie oznacza ze masz 210+70.

BurnOuT
25-11-08, 15:19
Napisz dokładnie jaką masz specyfikacje silnika i osprzętu

i co to znaczy że było hamowane bez nawiewu?

210KM / 260Nm to ja miałem przy 0.7 bara na mikro turbinie, ty masz sporą :rolleyes:

Ja na większej turbinie, ale też chyba mniejszej od Twojej mam 262KM przy 1 barze

Amorr
25-11-08, 15:24
hamowane bez nawiewu..

d16z6
tłoki Arias 9,0:1
korby Eagle
Blockguard Eagle
TD05 - 16G - z dużym wirnikiem
ICek Precission
Kolektor Skunk2 + 62mm przepustnica
Listwa AEM + 510cc +Walbro 255 + Regulator B&M

U ciebie BurnOuT nawet oki wyszlo 1bar 262/285 ... widze, ze tez powyzej 4000rpm dopiero zaczyna pompowac ... hmmmm

.....skoro mierzy na silniku to po kiego pokazuje straty.. to jesli tak to raczej 210 - 70 = .... :( 140 KM ?? :D :D


moze cos z cisnieniem paliwa .. bo regulator zamontowany ale nie ustawiany był nigdy

maciek
25-11-08, 16:19
Jakbys cos mial z cisnieniem paliwa to by na strojeniu wyszło.
Chyba ze pompa uklękła Ci juz po strojeniu.

BurnOuT
25-11-08, 17:10
A ja bym pojechał na hamownie gdzie hamują z nawiewem

Z tym setupem to przy 1 barze powinieneś mieć pod 300KM...

Pati
25-11-08, 17:46
po co Ci ten regulator b&m? jest zbędny.
jakie masz duty cycle tych wtryskow? przy tej mocy powinien byc bardzo niski.
jaka jest temp w dolocie?

komponenty są ok. albo hamownia ma wskazniki autogauge albo silnik jakos dziwnie zlozony.
do jakiego kolektora to turbo jest przykręcone?

Furious
25-11-08, 18:05
Moim zdaniem jakby VTEC nie działał.

Amorr
25-11-08, 20:48
- regulator wywale ...
- przy 7500rpm - 85% - jeślii dobrze zrozumialem i chodzi o to.... 85% tak mowil Dominik
- temp w dolocie - nie wiem
- kolektor baran XPOWER ;) (ebay)

Bledu 21,22 nie wywala wiec niby VTEC dziala ... ale jak to w sohc nie czuc ani nie slychac

Turbina jak i uklad dolotowy raczej oki ... generuje zakladana moc .. znaczy moc dmuchania 0,9 bo mocy KM to nie widac

Pati
25-11-08, 21:09
z pracy wtryskiwaczy wyglada ze tam mocy jest wiecej. moze jakas inna hamownia?

Amorr
25-11-08, 23:11
1 problem ... w Lublinie jest 1 (jedna)

Zobaczymy przy dopieszczaniu przez Dominika ile wyjdzie w Wawie na hamowni...

Moje ogolnie subiektywne odczucie jest wieksze niz 210KM ....

Musze powtorzyc hamowanie tylko z nawiewem powietrza i niech moze delikatnie mniej przypna autko bo jak juz ryczala na rolkach to troszke bylo czuc toyo R888 dookola :)

Arturvf500
04-12-08, 14:26
Musze powtorzyc hamowanie tylko z nawiewem powietrza i niech moze delikatnie mniej przypna autko bo jak juz ryczala na rolkach to troszke bylo czuc toyo R888 dookola :)

nawiew niewiele Ci da; max kilka KM; za to moim zdaniem deko za lagodny zaplon masz; strojony w ogole, czy na pale cofniety? i w ogole dlaczego tak nisko go krecisz skoro moc rosnie?

pozdrawiam
Artur

Amorr
06-12-08, 11:28
zaplon przyznam, ze zostal tak jak sobie ustawilem gdy autko bylo n/a .... nawet gdy strojona byla na ulicy to gubila zaplon przy wysokich rpm

Wysoko nie pokrece tego d16z6 na org sprezynkach i talerzykach. Wlasnie do ilu mozna bezpiecznie zakrecic takim z6 ??

Kupilem mbc i chcialem na 1,2 bara i ...... przyslali nie szczelny mbc .............. aaaaggghhhrr ja to mam szczescie

1. Ustawiam zaplon lampa tak jak trzeba
2. Czekam na nowy mbc -> ustawiam 1,2
3. Wywalam B&M, wstawiam oryginalny regulator
4. Wstawiam nowa Lambde bo moja cos szwankuje (wiem, ze do strojenia to ona nie bardzo potrzebna, ale do malego spalania w miescie przyda sie)
5. Zakladam lekkie kolo zamachowe Exedy (lezy w garazu) zeby lepiej zbierala z dolu
6. Jade na pelne strojenie na hamowni.
7. Jak nie bedzie w sumie 500 (moze byc 250KM 250Nm) zostawiam civa na hamowni i wracam busem :/ kupuje jakies TDCI czy inne TDI 1,1 i daje spokoj "motoryzacji" .... desperado :)

Jarząb
06-12-08, 13:09
ziom nie poddawaj sie . . bedzie dobrze , no czasami jest podgórke ale pózniej za to beda efekty nerwów i czasu itp . . i bedziesz cieszył dupala zjazdy . . 3mam kciuki ze bedzie wszystko po twojej myśli.:)

Amorr
06-12-08, 14:35
dzieks

Juz mam radoche .... jak mnie typo w M3 dogonil na nastepnych swiatlach z mina jak bym mu ojca turbina zabil :)

20 L/100 trudno ... mina innych kierowców bezcenna :)

NFS
06-12-08, 23:01
dzieks

Juz mam radoche .... jak mnie typo w M3 dogonil na nastepnych swiatlach z mina jak bym mu ojca turbina zabil :)

20 L/100 trudno ... mina innych kierowców bezcenna :)

dzisiejszymi czasy i 316i potrafi dumnie nosic znaczek M3;)

te 20L/100 to sporo, wieść na wiosce niesie, że zdłubane na 270KM 200sx przy pałowaniu połyka w granicach 18tu

buster_11
06-12-08, 23:16
dzieks

Juz mam radoche .... jak mnie typo w M3 dogonil na nastepnych swiatlach z mina jak bym mu ojca turbina zabil :)

20 L/100 trudno ... mina innych kierowców bezcenna :)

Rozumiem, ze to stare m3 bo nowemu nie masz szans dac rady, no chyba, ze kierownik straszna picza

BurnOuT
06-12-08, 23:54
Trzyma kciuki za poprawne cyferki na papierze, bo może faktycznie to tylko wina hamownii
Daj foto swojego auta bo coś nie kojarze jak wygląda pod maską i z zewnątrz

Dużo Ci pali ten Civic - mi się nie udało osiągnąć więcej jak ~15l/100km, norma to 11-12l/100km

OT

Ja ostatnio jak jechałem do pracy to musiałem odpuszczać gaz bo nowy Boxster S nie chciał zjechać :D
Ale dźwięk 6 garowego boxera przy odcince powala :eek:

Amorr
10-12-08, 12:31
http://images33.fotosik.pl/409/ff6598e3cc1e6f51m.jpg (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=ff6598e3cc1e6f51)

http://img99.imageshack.us/img99/9762/pict0003profilcb1.th.jpg (http://img99.imageshack.us/my.php?image=pict0003profilcb1.jpg)

to spalanie to po miescie a padnienta lambda doklada swoje....