Zobacz pełną wersję : Wykres d16z6 td05-16g 0,9 bara ...... :(
0,9 - 0,95 trudno wyczuc bo wskazowka skacze jak wastegate sie otwiera
:( myslalem, ze bedzie troszke wiecej:
http://img224.imageshack.us/img224/4243/wykressj4.jpg
tak sobie myslalem oo 250KM no 230 .... ale 210 ..... montuje MBC i zobaczymy przy 1,1 .... jedynie Nm mnie pocieszaja, ze sa wieksze niz KM - autko calkiem ladnie zbiera ..... ale 210 :(
Strojenie S300 - na razie Dominik tylko na ulicy wystroil
Powinno być ze 250koni spokojnie, masz logi ze strojenia jakie było ciśnienie doładowania wzgledem RPM?
Temperatura w dolocie jaka?
Trzecia kwestia - straty na napędzie jakieś dziwnie duże.
logow nie mam ... jesli sa w kompie to moge je jakos zgrac
Dzisiaj ogolnie pojde z lapkiem od autka i obczaje sobie ten programik do Hondaty
Hamowana była z zamknietą maską i bez nawiewu ... moze za bardzo przyciśnieta była ... sam nie wiem
Strojona była w piątek na ulicy w Wawie (no przed ale nie ważne..) a hamowana dopiero dziś w Lublinie
Faktycznie straty bardzo stratne....
Skoro straty mam zz 70KM to moc silnika 280 ale na koła idzie 210 ??
Robiąc projekcik zapatrzony byłem w proj Stacha ....
http://img227.imageshack.us/img227/2908/img7458copyzg4.jpg
Amorr, po pierwsze weź sobie przeskaluj jednakowo oba wykresy i dopiero porównuj.
Po drugie sprawdź mapy po 4800 obr bo tam coś nie halo. Na ile obr masz ostawiony VTEC?
A co tu skalowac ....
KM 210 vs 296
Nm 233 vs 344
Tylko u Stacha nie widac strat na wykresie.
VTEC nie ruszany ..nie wiem przy ilu rpm w z6 ... 4700 ??
Wlasnie to wyglada tak, ze po wlaczeniu VTEC'a zamiast poprawic pogarsza .... tak wynika z wykresu - niby
Zgram sobie mape na dysk i pobawie sie w tunera :)
w D zawsze jest wiecej momentu niz mocy.
moze hamownia z dupy? moc mierzy na silniku a nie na kolach - to nie oznacza ze masz 210+70.
Napisz dokładnie jaką masz specyfikacje silnika i osprzętu
i co to znaczy że było hamowane bez nawiewu?
210KM / 260Nm to ja miałem przy 0.7 bara na mikro turbinie, ty masz sporą :rolleyes:
Ja na większej turbinie, ale też chyba mniejszej od Twojej mam 262KM przy 1 barze
hamowane bez nawiewu..
d16z6
tłoki Arias 9,0:1
korby Eagle
Blockguard Eagle
TD05 - 16G - z dużym wirnikiem
ICek Precission
Kolektor Skunk2 + 62mm przepustnica
Listwa AEM + 510cc +Walbro 255 + Regulator B&M
U ciebie BurnOuT nawet oki wyszlo 1bar 262/285 ... widze, ze tez powyzej 4000rpm dopiero zaczyna pompowac ... hmmmm
.....skoro mierzy na silniku to po kiego pokazuje straty.. to jesli tak to raczej 210 - 70 = .... :( 140 KM ?? :D :D
moze cos z cisnieniem paliwa .. bo regulator zamontowany ale nie ustawiany był nigdy
Jakbys cos mial z cisnieniem paliwa to by na strojeniu wyszło.
Chyba ze pompa uklękła Ci juz po strojeniu.
A ja bym pojechał na hamownie gdzie hamują z nawiewem
Z tym setupem to przy 1 barze powinieneś mieć pod 300KM...
po co Ci ten regulator b&m? jest zbędny.
jakie masz duty cycle tych wtryskow? przy tej mocy powinien byc bardzo niski.
jaka jest temp w dolocie?
komponenty są ok. albo hamownia ma wskazniki autogauge albo silnik jakos dziwnie zlozony.
do jakiego kolektora to turbo jest przykręcone?
Moim zdaniem jakby VTEC nie działał.
- regulator wywale ...
- przy 7500rpm - 85% - jeślii dobrze zrozumialem i chodzi o to.... 85% tak mowil Dominik
- temp w dolocie - nie wiem
- kolektor baran XPOWER ;) (ebay)
Bledu 21,22 nie wywala wiec niby VTEC dziala ... ale jak to w sohc nie czuc ani nie slychac
Turbina jak i uklad dolotowy raczej oki ... generuje zakladana moc .. znaczy moc dmuchania 0,9 bo mocy KM to nie widac
z pracy wtryskiwaczy wyglada ze tam mocy jest wiecej. moze jakas inna hamownia?
1 problem ... w Lublinie jest 1 (jedna)
Zobaczymy przy dopieszczaniu przez Dominika ile wyjdzie w Wawie na hamowni...
Moje ogolnie subiektywne odczucie jest wieksze niz 210KM ....
Musze powtorzyc hamowanie tylko z nawiewem powietrza i niech moze delikatnie mniej przypna autko bo jak juz ryczala na rolkach to troszke bylo czuc toyo R888 dookola :)
Arturvf500
04-12-08, 14:26
Musze powtorzyc hamowanie tylko z nawiewem powietrza i niech moze delikatnie mniej przypna autko bo jak juz ryczala na rolkach to troszke bylo czuc toyo R888 dookola :)
nawiew niewiele Ci da; max kilka KM; za to moim zdaniem deko za lagodny zaplon masz; strojony w ogole, czy na pale cofniety? i w ogole dlaczego tak nisko go krecisz skoro moc rosnie?
pozdrawiam
Artur
zaplon przyznam, ze zostal tak jak sobie ustawilem gdy autko bylo n/a .... nawet gdy strojona byla na ulicy to gubila zaplon przy wysokich rpm
Wysoko nie pokrece tego d16z6 na org sprezynkach i talerzykach. Wlasnie do ilu mozna bezpiecznie zakrecic takim z6 ??
Kupilem mbc i chcialem na 1,2 bara i ...... przyslali nie szczelny mbc .............. aaaaggghhhrr ja to mam szczescie
1. Ustawiam zaplon lampa tak jak trzeba
2. Czekam na nowy mbc -> ustawiam 1,2
3. Wywalam B&M, wstawiam oryginalny regulator
4. Wstawiam nowa Lambde bo moja cos szwankuje (wiem, ze do strojenia to ona nie bardzo potrzebna, ale do malego spalania w miescie przyda sie)
5. Zakladam lekkie kolo zamachowe Exedy (lezy w garazu) zeby lepiej zbierala z dolu
6. Jade na pelne strojenie na hamowni.
7. Jak nie bedzie w sumie 500 (moze byc 250KM 250Nm) zostawiam civa na hamowni i wracam busem :/ kupuje jakies TDCI czy inne TDI 1,1 i daje spokoj "motoryzacji" .... desperado :)
ziom nie poddawaj sie . . bedzie dobrze , no czasami jest podgórke ale pózniej za to beda efekty nerwów i czasu itp . . i bedziesz cieszył dupala zjazdy . . 3mam kciuki ze bedzie wszystko po twojej myśli.:)
dzieks
Juz mam radoche .... jak mnie typo w M3 dogonil na nastepnych swiatlach z mina jak bym mu ojca turbina zabil :)
20 L/100 trudno ... mina innych kierowców bezcenna :)
dzieks
Juz mam radoche .... jak mnie typo w M3 dogonil na nastepnych swiatlach z mina jak bym mu ojca turbina zabil :)
20 L/100 trudno ... mina innych kierowców bezcenna :)
dzisiejszymi czasy i 316i potrafi dumnie nosic znaczek M3;)
te 20L/100 to sporo, wieść na wiosce niesie, że zdłubane na 270KM 200sx przy pałowaniu połyka w granicach 18tu
dzieks
Juz mam radoche .... jak mnie typo w M3 dogonil na nastepnych swiatlach z mina jak bym mu ojca turbina zabil :)
20 L/100 trudno ... mina innych kierowców bezcenna :)
Rozumiem, ze to stare m3 bo nowemu nie masz szans dac rady, no chyba, ze kierownik straszna picza
Trzyma kciuki za poprawne cyferki na papierze, bo może faktycznie to tylko wina hamownii
Daj foto swojego auta bo coś nie kojarze jak wygląda pod maską i z zewnątrz
Dużo Ci pali ten Civic - mi się nie udało osiągnąć więcej jak ~15l/100km, norma to 11-12l/100km
OT
Ja ostatnio jak jechałem do pracy to musiałem odpuszczać gaz bo nowy Boxster S nie chciał zjechać :D
Ale dźwięk 6 garowego boxera przy odcince powala :eek:
http://images33.fotosik.pl/409/ff6598e3cc1e6f51m.jpg (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=ff6598e3cc1e6f51)
http://img99.imageshack.us/img99/9762/pict0003profilcb1.th.jpg (http://img99.imageshack.us/my.php?image=pict0003profilcb1.jpg)
to spalanie to po miescie a padnienta lambda doklada swoje....
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.