Zobacz pełną wersję : Strojenie civica vti po zamontowaniu wałków i ecu p73 od itr
Jak prawidłowo zestroić wałki i ecu od itr'a,dodam że są regulowane koła,dolot AEM cai,przestawiony zapłon na paliwo 98,lekkie koło zamachowe...
Jakie dalsze modyfikacje pod te graty?
jaki wydech?
stroic mozna od czipow przez swinki po nowe kompy.
a dalsze? moze przepustnica? moze zabawy paliwem zeby bylo caly czas pod kontrola tyle ile sobie zyczysz? rozumiem ze jak lekkie kolo to i jakies fajne sprzeglo juz jest! zabawa skrzynia?szpera?
no i zalezy czego oczekujesz bo mysle ze jak pojdziesz tak daleko jak mod kolektora dolotowego to walki trzeba bedzie tez wymienic! /ale to moje skromne zdanie/ do tego podwyzszyc sprezanie /np uszczelka albo dalej tlokami itd itd/
powodzenia i moze wrzuc autko w Nasze projekty bo zapowiada sie interesujaco/ nie zabardzo sie znam wiec czekaj na info od starych wyjadaczy/
MASZ:
walki ITR
kolka regulowane
niezly dolot
lekkie kolo zamachowe
POTRZEBUJESZ:
dobry wydech
sprezynki i talerzyki minimum z Type R
jakas jednostke sterujaca. Na taki setup uliczny jak masz idealny bylby ECU Mugena - mialem - *****ista sprawa - plug & play ale niestety kosztuje sporo. Wiec moze jakiegos Piggy Backa - moze SMT6 albo lepiej Hondata bo podniesc mozna latwo rev limiter, z ktorym w SMT6 jest gorzej.
Jezeli chcesz streetowe szybkie auto to ten zestaw styka na poczatek. W mojej ITR w 1 stadium mialem sprzeglo ACT, kolo spoona, AEM CAI, wydech SS, short shifter i komp Mugena i to byl hiper bolid w porownaniu ze stockowa ITR>
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.