Zobacz pełną wersję : d13b2
czy wie ktos gdzie w zielonej górze jest mechanik co sie zajmuje hondami?
a zwykly mechanik nie da rade? ja nigdy nie robilem u zadnego hondowego mechanika i nie bylo problemu ktory bylby nie do rozwiazania
moze napisz w czym jest problem
mam civica od 2 tygodni i gdzie nie pojade to mowia ze japonskich nie robia bo oprogramowania nie maja. a wydaje mie sie ze za duzo pali. praiw 10 litrow bierze po miescie. i z wydaje mi sie dziwnie. odpalam i ma niskie. po chwili dopero jak gazu dodam to ssanie sie wlacza. pozniej sa nizsze ale sa wyzsze niz zaraz po odpaleniu.
gdzie nie pojade to mowia ze japonskich nie robia bo oprogramowania nie maja
to powiedz im zeby zmienili zawod. jeszcze mi sie nie zdarzylo ktos tak powiedzial \we wroclawiu. z reszta nei wiem jakie oprogramowanie jest im tak niezbedne.
jesli chodzi o twoj problem to rozwiarzesz go sam. to ze pali 10 to jest lekko za duzo ale pamietaj ze to gaznik i jest zima. w ziemie potrafi palic kolo 9 - 9,5 l/100km. jesli jezdzisz na niedogrzanym silniku na krotkich odcinkach to 10 spali spokojnie.
co do obrotow to poczytaj te tematy dokladnie i zrob te regulacje ktore sa tam opisane, to na pewno ci cos pomoze:
http://www.civicklub.pl/fi/viewtopic.php?p=39805
http://www.civicklub.pl/fi/viewtopic.php?t=1412
http://www.civicklub.pl/fi/viewtopic.php?p=38592
a z gaznikiem to polecam ci dobrego diagnoste ktory przeczysci ci gaznik i wyreguluje. jak nie znajdziesz u siebie to daj znac umowie cie we wroclawiu z doobrym zakladem.
jednak przemysl najpierw czy nie jezdzisz duzo na zimnym silniku bo wtedy 10l/100 to norma
dzieki. poczytam i poprobuje. jakby co to poszukam jeszcze w zielonej. a w sumie to jezdze tylko po miescie i to sa odcinki takie po pare kilometrow, tak ze ledwo co sie zdazy nagrzac. to moze faktycznie dlatego tyle przypala.
a w sumie to jezdze tylko po miescie i to sa odcinki takie po pare kilometrow
no to masz odpowiedz..
odpalam i ma niskie. po chwili dopero jak gazu dodam to ssanie sie wlacza
domyslam ze ze nie wciskasz pedalu gazu przed pierwszym zakreceniem?
z rana to tak delikatnie mu daje gazu przy odpaleniu
zanim jeszcze zakrecisz na zimnym to wcisnij gaz do oporu i pusc. to otwiera przyslone rozruchowa. bez tego jest ciezko odpalic na zimno. potem jak krecisz to tez jest wskazane minimalne wciskanie gazu.
dla tego wlasnie ma niskie odroty po odpaleniu a jak wcisniesz pedal i przymkniesz przyslone to chodzi dobrze
prawidlowe obroty na ssaniu to 1300-1500
no to tak bede robil teraz. nie wiedzialem zeby tak zrobic.
A jak sie zmniejsza obroty na ssaniu ?? bo u mnie ma 3tys :/ troche wyje.
pozdr.
http://www.civicklub.pl/fi/viewtopic.php?t=2813&postdays=0&postorder=asc&start=15
zrob to co na obrazkach
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.