Zobacz pełną wersję : i love my rota
nie jestem typowym haterem roty, ale swoje zdanie na temat tych felg mam i absolutnie nic go nie zmieni. uwazam, ze to felga o sredniej jakosci i zawyzonej cenie wywindowanej tylko z powodu tego, ze to kopie innych znanych felg.
wklejam zdjecia jako ciekawostki. mozna podyskutowac, mozna zamknac, jak komu wygodniej.
przed:
http://img147.imageshack.us/img147/9653/rota0ni9no7.jpg
po:
http://img171.imageshack.us/img171/6920/rotayu3dl0.jpg
http://img352.imageshack.us/img352/3751/rota3te7hh8.jpg
przejechano na nich kilka kolek po torze 500 konnym civikiem.
w sumie to nie wiem czy to nie pasuje bardziej do hajdparku.. jakby cos, to niech ktos przeniesie.
no to jak juz jedziesz po rotach to ,to pewnie tez sie przyda
http://i9.photobucket.com...asmotivator.jpg
..zeby nie bylo ja uwazam Rote za dobry w cenie produkt,niestety nie kazdego stac na sprowadzenie Enkei,Mugenow czy innych makowych produktow
niestety nie kazdego stac na sprowadzenie Enkei,Mugenow czy innych makowych produktowno.. ja np. wlasnie dlatego jezdze na oemowych kolach. sa mocne, wystarczajaco lekkie i relatywnie tanie, a do tego pasuja jak trzeba.
Adrian - link do foty nie działa.
każdy orze jak może. nie ma sie co jednak przekonywać że kopie są tak samo dobre jak oryginały, a tańsze...
bron Boze nie smiem twierdzic ,ze markowe sa gorsze no ale powiedzmy sobie szczerze ,raz ,ze ceny sa dosyc przystepne a dwa ich dostepnosc jest zdecydowanie lepsza niz orginaly ktore trzeba sciagac z Japoniii czy Hameryki
..to moze inaczej,czy sa jakies kopie ,ktore sa godne polecenia?
poprawiony link .ktory kazdy chyba na:p
http://i9.photobucket.com/albums/a72/vi3tst4/rotasmotivator.jpg
kopia to kopia. wzor jest łatwy do powielenia. cały myk polega na uzyciu wlasciwego materiału i odpowiedniej kontroli jakości.
ja do siebie kupilem Koniga - poza kilkoma skopiowanymi wzorami, maja tez swoje własne, czyli jakieśtam R&D prowadzą.
imo, grunt to nie spinać się tylko przyjąć po męsku że ma się kopie i tyle, a nie udawać, że się ma *****iste koło niewiadomo co.
k#rwa ale syf. Utwierdziłem się tylko w przekonaniu że najlepiej OEM a jak mnie nie stać na jakieś inne porządne to stalówka która i tak jest lżejsza niż większość tanich alu.
a oz racing tez tak się zachowuje ?
To co w miarę dobrego można kupić w przedziale 1,5 - 2k ???
http://img171.imageshack.us/img171/2212/crash44ovjn7.jpg
http://img227.imageshack.us/img227/8987/dsc00434wf3.jpg
...i czemu to dowodzi?, zupelnie niczemu, zdjecia mozemy sobie wklejac i wklejac
porownywanie felg kutych do odlewanych jest do bani, porownywac mozna miedzy soba tylko felgi ktore zostaly wykonane podobna metoda.
Rzucam rekawice polskim przedstawicielom innych marek felg do przeprowadzenia niezaleznego testu jakosci materialu uzytego do produkcji felg, testy beda przeprowadzone na politechnice, sa chetni?
wkleiles zdjecia uszkodzen, ktore nie maja kompletnie nic wspolnego z uszkodzeniem pokazanym na zdjeciu, ktore wkleilem w pierwszym poscie. felgi walniete bokiem, czy pierdzielniete w jakis kraweznik, czy inne gowno to nie felgi, ktore skrecily sie od JAZDY, od obziazen, nie od uderzenia.
wiadomo, ze wszystko da sie zniszczyc. roznica polega na tym CO POWODUJE te zniszczenia.
tyle osób jezdzi na rotach i jakos im sie od JAZDY nie wyginają
taka mała zaduma ....
co za ziomek jeździ 500 konną honda po torze na niekutych felgach ? nie stać go ?
Slawkowski
15-11-08, 17:33
ta fela po przezyciach byla jeszcze wywazana - jaki byl w ogole sens ???
odwazniki na pierwszej focie i drugiej sa zupelnie w roznych miejscach. pomijam, ze guma cos jakby sie przesunela na feli ;) no chyba, ze to nie jest to same kolo.
poza tym guma wyglada zbyt dobrze po takich przezyciach....
ps. uwazam, ze wszystko mozna zajezdzic.
taka mała zaduma ....
co za ziomek jeździ 500 konną honda po torze na niekutych felgach ? nie stać go ?
tez mnie to dziwi.
Po pierwsze jaką masz markosie pewność, że to rzeczywiście od jazdy się tak zrobiło?
Bo na moje oko to wygląda tak:
Rota to kopie kultowych felg różnych firm i jest dla owych firm ogromną konkurencją mającą 'tak samo wyglądające felgi' za ułamek ceny oryginału to mogę się założyć, że w/w firmy prowadzą cichą kampanię anty-rotową wklejając w neta właśnie takie foty pogiętych i popękanych Rot (całkiem prawdopodobne że sami celowo je w jakiś wyszukany sposób niszczą mówiąc że rozpadły się podczas jazdy). Jak widać wychodzi im to całkiem nieżle i wiele osób ślepo wierzy to co zobaczy w necie. Bo nie jeden chciałby mieć MF8/10 ale go nie stać to kupuje C8/10 za ułamek ceny MF8/10. Proste. Aha.. i jakoś dziwne, że w PFD upalają na Rotach i nic się im nie dzieje.
Swego czasy chodziły po necie fotki identycznie rozpadniętej felgi jak ta OEM którą przedstawił rekin, tyle że była to Rota C8.. posypała się wtedy fala głosów że rota to "gówno" itp... to co?? Widocznie OEM i inne Racing Hart też gówno.
rekin dał doskonały przykład, że każdą felgę można zabić.. dosłownie każdą i w zupełności się z nim zgadzam bo patrzeć na to trzeba obiektywnie, a nie wyszydzać tylko na podstawie pustych, zmanipulowanych fotek krążących po internecie ( niestety to przypadłość troli internetowych nie widzących świata poza monitorem)!!!
To jest mój subiektywny pogląd i na nim kończę.
...dlatego tez aby uciac łeb nic nie wnoszacym spekulacjom, zaproponowałem miarodajny test u niezależnego eksperta, jesli ktos posiada jakies markowe felgi to chetnie przyjme je do testu, czekam rowniez na polskich przedstawicieli innych marek felg
ja nie mam nic do ukrycia i chetnie przedstawie wyniki
Założę się Rekinie, że nikt z tych tutaj piszących nie da felg do testu bo najłatwiej wychodzi im pisanie popierdółek na forach, a jak przychodzi co do czego to dziwnie milkną.
Swoją drogą chętnie zobaczę wyniki testu jeśli do takowego dojdzie.
na jakich warunkach? bo chyba nikt nie da felgi do zniszczenia od tak.
mozesz wziasc moj oem co ci kiedys wyslalem
...i czemu to dowodzi?
wg. mnie wygląd tej felgi dowodzi tego, iż została wykonana z kiepskiego materiału.
http://img352.imageshack.us/img352/3751/rota3te7hh8.jpg
Każdą felgę można roztrzaskać w drobny mak, nie o tym tu !markos napisał w pierwszym poście, jednak nie każdą nawet nie kutą felgę można powyginać od upalania na torze. Plastyczność jest cechą marnych felg!
PS: rekin jak miały by te testy wyglądać?
zdjecia fajne daja jakos do myslenia i pokazuja ze nei jest to top produkt ale na tych felagach jezdza setki? osob i to u nas w pl i jakos nei widac zeby sie pojawialy opinie ze sie nagminnie cos psuje gnie itp itd. cena jest jaka jest czyli kolo polowy nizsza niz nowych nowych "orginalow" a skory wyglad jest taki sam wykonanie tez bardzo zblizone to gdzies poza plakietka firmy te oszczednosci musza byc, kazdy sobei moze wybrac czy chce ori czy takie same ale slabsze roty i nie ma sie w suemi co dziwic ze praktycznie nikt nei kupuje orginalow...
zdjecia fajne daja jakos do myslenia i pokazuja ze nei jest to top produkt ale na tych felagach jezdza setki? osob i to u nas w pl i jakos nei widac zeby sie pojawialy opinie ze sie nagminnie cos psuje gnie itp itd. cena jest jaka jest czyli kolo polowy nizsza niz nowych nowych "orginalow" a skory wyglad jest taki sam wykonanie tez bardzo zblizone to gdzies poza plakietka firmy te oszczednosci musza byc, kazdy sobei moze wybrac czy chce ori czy takie same ale slabsze roty i nie ma sie w suemi co dziwic ze praktycznie nikt nei kupuje orginalow...
..nic dodac nic ujac...
Różnica polega na tym, że:
#1 w Polsce mało które auto ma dużą moc, chociażby 200hp-300hp,
#2 w Polsce mało które auto upalane jest regularnie na torze,
#3 w Polsce dostęp do oryginalnych felg jest marny,
#4 w Polsce ceny oryginalnych felg są powalające w stosunku do średnich zarobków,
#5 w Polsce większość aut to super tjuninkowane 1.3 i 1.4 które lansują się po mieście z prędkościami rzędu 50-60km/h,
nie ukrywajmy, że Rota jest spoko felgą, o ciekawym wzornictwie, za rozsądną cenę, ale nie ukrywajmy też, że szału nie ma...
500km pod maską i oszczędzamy na kołach? Dziwne...
przedziwne i niewytlumaczalne, to wszystko spisek. tomac mial racje.
LOL
chyba najlepszym dowodem na to ze nawet bardzo drogie felgi mozna pokrzywic jest ostatni wyczyn sokołowskiego D. na torze poznan.
przedziwne i niewytlumaczalne, to wszystko spisek tomac mial racje.
LOL
Ja już to dawno mówiłem ;)
identyczne felgi miał w swoim civicu turbo javo
nie slysalem zeby mu sie cos z nimi działo
Czy ja dobrze widzę - http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?t=31666
W myśl Twoich wypowiedzi jak nie kupisz Roty to będzie co najmniej dziwne :D
identyczne felgi miał w swoim civicu turbo javo
nie slysalem zeby mu sie cos z nimi działo
no i?
a ja nie slyszalem, zeby popsuly sie sprintharty. tylko rekin wpadl na *****isty pomysl wklejenia felgi po spotkaniu z czyms blizej nieokreslonym no i oswiecil mnie, ze jak sie trzepnie w cos za mocno, to sie rancik pognie. ojea, jakie to odkrywcze.
ps.
taka smieszna pomaranczowa rota attack polamala sie kiedys na zapoznaniu z trasa w ulezu. na subaraku. ot tak sama z siebie sie zlamala, bez zadnego mocniejszego uderzenia. bez kitu haterem nie bylem, ale zaczynam dostrzegac fenomen roty psujacej sie samej z siebie. jeszcze, zeby tansze byly, to moze bym sie zastanowil :D
Kuzaj kiedys polamal dwie, chyba Compomotive. Wjechal bokiem w krawężnik. I co z tego?
Roty z pierwszego posta powyginay się od bocznych przeciążeń.
Rekin - podaj warunki badań na politechnice, bo naprawde mogloby to byc ciekawe doświadczenie. Dowiedz się czy badania na felgach powodowałyby uszkodzenia naprawialne lub nie.
no i ze nikomu z uzywajacych tutaj takich felg nic sie nie przydarzylo, poza znajmomym markosa
na hijoiny tez psioczono ze to chinszczyzna tania, wiec do dupy, ale jakos ludzie nie pisali ze im sie wyginaja
o allessio tez wszyscy mówili ze to miekka felga i do niczego, a jak sie okazuje nie ma reguły
nie udało mi sie zgiąć zadnej felgi, jakiej firmy by ona nie była, mimo niejednokrotnego wjechania w niemałą dziure
roty uzytkowalem i zlego slowa powiedziec nie moge
mysle ze uzytkownicy moga najbardziej obiektywnie sie wypowiadac w tej kwestii
no, moi znajomi maja niefart. jeden kupil srote i mu pekla. bywa. shit happens. pewnie za szybko jechal :D jakby jechal wolniej i mial 100 koni mniej, to nic takiego nie mialoby miejsca :D
Czy ja dobrze widzę - http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?t=31666
W myśl Twoich wypowiedzi jak nie kupisz Roty to będzie co najmniej dziwne :D
Na chwilę obecną rozmyśliłem się ze sprzedaży... i nikt nie powiedział że następna nie będzie też Rota :p
?
Roty z pierwszego posta powyginay się od bocznych przeciążeń.
Gdzieś mi się obiło o oko, że to nie była kwestia mocy (choć pewnie jakiś tam wpływ miała), tylko mega mocnych hebli, które miały możliwość wykazania się na Nurburgringu (jeśli tak było to trzeba wziążć też pod uwagę czynnik jakim jest temperatura jaka powtaje od środka felgi przy takich heblach, rzekomych 500KM i do tego Nurburgring).. co za tym idzie nie były to przeciążenia boczne. Ale mówię: to tylko internetowe popierdółki, także podchodżmy z dystansem do tego co zobaczymy/wyczytamy w sieci :p
Prawda jest taka że w PFD upalają i nic się nie dzieje. Ludzie w US&A jeżdżą na Rotach i to w dość mochych autach i nic się nie dzieje.. a zdjęcia zabitych felg to można znależć w sieci dowolnej marki :p
mysle ze sporo felg by niewytrzymalo prob jakim zopstala poddana ta rota.ja mialem dotzy, giely sie w dloniach.ale do codziennego uzytku ok.
ja stawiam pytanie: czy rota to felga do uzytku w ekstremalnych warunkach torowych badz tez rajdowych.jesli nie to wcale sieyniedziwie ze zaczely nasladowac wiatraki z vti;)
markos a kto jezdzil na tych felgach? znasz usera i czemu tylko jedna sie wygiela?, czy moze sobie to gdzies wygooglowales, pytam bez cienia ironii
rek1n miałeś podać warunki.
jakie warunki chlopie ogarnij sie , nie ma zadnych warunkow, przeprowadzone beda testy zmeczeniowe, ktore obnaza jakosc materialu uzytego do produkcji, wciaz czekam na smialkow :cool:
chodzi chyba o warunki oddania felg na takowe badania. chlopie.
markos a kto jezdzil na tych felgach? znasz usera i czemu tylko jedna sie wygiela?, czy moze sobie to gdzies wygooglowales, pytam bez cienia ironii
uzylem zdjec wyguglowanych przez kogos innego, sam na nie nie trafilem
takie warunki: czy po tych badaniach, felga do czegos sie jeszcze nada, czy tylko na smietnik.
Pati aby zbadać strukture materialu trzeba bedzie go zniszczyc, felga wiec nigdy nie wroci do wlasciciela, no przynajmniej nie w calosci
Markos myslalem ze temat jest Tobie dobrze znany , rozumiem ze jedna felga sie wygiela druga nie, pisali w jakim kraju sie to stalo i czy wlasciciel zglaszal reklamacje
hmmm... na upartego to bym mial advana RG do takiego testu. obadaj tam co i jak i mysle ze mozna taki test zrobic.
zapomnieliscie jeszcze o tej focie :)
http://img401.imageshack.us/img401/6707/5i2hpophee3.jpg (http://imageshack.us)
http://img401.imageshack.us/img401/5i2hpophee3.jpg/1/w640.png (http://g.imageshack.us/img401/5i2hpophee3.jpg/1/)
to sa uszkodzenia ktore powstaly pozniej, jak juz srodek felgi zostal wypchniety. to są ślady po zacisku hamulcowym.
daj linka do źródła tych zdjęć.
tak to mozna gdybac sobie
jedno koło nie dwa, uszkodzenia od wewnatrz, zadnych wiecej danych
moze kolo bylo zle dokrecone
temat idealny do piertolnik topyk
Pytanie czy nie powyginała się tak własnie przez te podcięcia na ramionach.
Skoro juz ktos wygooglał obrazki to niech wygoogla jeszcze tekst co jak i dlaczego....
Bo jak narazie na jakie forum nie zajrzeć to Markos wszędzie gdzie się da wpierdalasz swoje płacze na Roty.... tak jakby albo Tobie sie zjebały albo jakby Ci za to placili
delSlow - środek felgi jest wypchnięty na zewnątrz - stąd masz obtarcia na ramionach od zacisku.
i tylko po jednym z ramion z każdej pary oskrobało ? Niech ktoś podklepie linke do forum gdzie jest wątek w oryginale...
tak to mozna gdybac sobie
jedno koło nie dwa, uszkodzenia od wewnatrz, zadnych wiecej danych
moze kolo bylo zle dokrecone
temat idealny do piertolnik topyk
...i czemu tylko jedna sie wygiela?...
no ale jesli ktos pokazuje jedna fege dobra a druga zla, to moze oznaczac ze chcial po prostu porownac, w aucie mamy 4 kola nie 2( mogl pokazac tylne i przednie)
tak czy inaczej przydalo by sie zrodlo i oryginalny tekst, bo nie skonczmy tego tematu i bedziemy dlugo gdybac
Tu jest tez troche opinii o rotach.
http://www.cb7tuner.com/vbb/showthread.php?t=64233
Jakos nikt z tych co uzywa ich do normalnej jazdy sie nie skarzy
"I think some of you guys expect wayy to much out of your money. Thats like me buying fake airfoces and then complaining that the shoe is falling apart after 6 months while the real ones are showing no wear other than break in."
I to trafny komentarz
ale czemu wypchniete ramiona dostaly od zacisku?jak wypchniete to chyba tym bardziej powinny sie odsunac od zacisku.tak na moj chlopiecy rozum.
bo jesli srodek felgi został wypchnięty na zewnątrz, to jakbyś zwiększył offset - ramiona zamiast prostopadle, są wygięte w strone nadwozia.
inna ciekawostka - jakies 4 lata temu, Konig mial problemy z jakoscią Heliumów - przy normalnej jezdzie wsio bylo oka, ale jak ktos zalozyl sliki i jezdzil po torze, pojawiały się mikropęknięcia na ramionach. Bylo kilka reklamacji i poprawiono materiały.
Bo jak narazie na jakie forum nie zajrzeć to Markos wszędzie gdzie się da wpierdalasz swoje płacze na Roty.... tak jakby albo Tobie sie zjebały albo jakby Ci za to placilibuehehehehe, czyli np. gdzie poza passwordem i supertajperciwikowem? :D
poza tym nigdzie nie napisalem, ze srota obsysa. wkleilem tylko zdjecia i napisalem, ze moim zdaniem sa zbyt drogie jak na jakosc, ktore oferuja. masz cos wiecej do dodania poza swoim jakze blyskotliwym komentarzem na temat mojego placzu na srote?
tak, placa mi za to, krocie, jakby nie moja krucjata antysrotowa, to nie stac by mnie bylo na polowe gratow, ktore kupuje do samochodu :D
ewidentnie cos tu nie gra, sporo do myslenia daje to ze obtarcia sa tylko na jednym ramieniu - zawsze po tej samej stronie , dlaczego?
skoro jedna flega zostala uszkodzona a pozostale 3 sa cale , to wcale te Roty nie sa takie zle i nadaja sie do 500 konnego civica upalanego na slicku :),
Pati slij tego advana, tylko w ten sposob mozna wydac obiektywna opinie, czekam rowniez na inne felgi ale widac konkurencja zapadla w sen zimowy :), :rolleyes:;)
konkurencja napewno czyta forum ckp i tylko czeka az zaproponujesz testy
uwiez mi ze czyta, poplecznicy tez
moim zdaniem sa zbyt drogie jak na jakosc, ktore oferuja.
W porownaniu do polskich zarobkow sa drogie. Dla amerykanow raczej nie
ale czemu wypchniete ramiona dostaly od zacisku?jak wypchniete to chyba tym bardziej powinny sie odsunac od zacisku.tak na moj chlopiecy rozum.
Jakby się zrobila wklęsła do środka to by nie obtarło a nie jak wyszla na zwnatrz, to akurat logiczne.
Mniej logiczne jest to, dlaczego obtarło tylko po jednym ramieniu z kazdej pary.
buehehehehe, czyli np. gdzie poza passwordem i supertajperciwikowem? :D
poza tym nigdzie nie napisalem, ze srota obsysa. wkleilem tylko zdjecia i napisalem, ze moim zdaniem sa zbyt drogie jak na jakosc, ktore oferuja. masz cos wiecej do dodania poza swoim jakze blyskotliwym komentarzem na temat mojego placzu na srote?
tak, placa mi za to, krocie, jakby nie moja krucjata antysrotowa, to nie stac by mnie bylo na polowe gratow, ktore kupuje do samochodu :D
Ostatnio gdzies na sr.pl mi sie rzucilo jak płaczesz jakie to ******e.
Mi to koło ch... dynda bo ani tego nie sprzedaje ani nie kupuje ale Twoja zawziętość w mieszaniu ich z błotem jest conajmniej zastanawiajaca.:D
Podobnie ***** mnie czy masz z tego profit czy nie. Nic błyskotliwego nie mam więcej do dodania poza tym ze jak wkleiles juz zdjęcia to wklej cały topic gdzie o tym konkretnym przypadku piszą. Chętnie sobie postudiuje do poduszki a sarkazmiki mozesz sobie oszczedzić bo na nikim juz wrażenia nie robia.
Love & peace słonko!:D
wiadomo że OEM to OEM a z drugiej strony nie każdy ma 500 koni :)
ewidentnie cos tu nie gra, sporo do myslenia daje to ze obtarcia sa tylko na jednym ramieniu - zawsze po tej samej stronie , dlaczego?
Ramiona są podwójne i nie są idealnie prostopadłe, tylko delikatnie łukowate. jeśli środek się przekręcił, ciągnięte ramie sie wyprostowało.
Pati slij tego advana, tylko w ten sposob mozna wydac obiektywna opinie, czekam rowniez na inne felgi ale widac konkurencja zapadla w sen zimowy.
Zagadaj do innych dystrybutorów - może ktoś jeszcze by się dał namówić.
Termin badania jest ustalony, trzeba zaklepywać z wyprzedzeniem, czy mozna dowolnie to zrobic?
Co się da sprawdzić? plastyczność, odporność na uderzenie?
biorac pod uwage ,ze Rota robi repliki kol nurtu JDM ,ktory jest teraz na topie mysle,ze zrobia kupe szmalu w nastepnym sezonie-np na mnie :D
..niewiem ale czy czasem Rota nie jest jedynym kopiowcem felg stylu JDM dostepnym na rodzimym rynku procz DragW?no wlasnie a jak sie ma Rota do Dragwheels?tez mozna by zbadac...
zapewne uda sie zrobic tylko jedna probe i bedzie to wygladalo tak ze prasa bedzie naciskac na felge az ta peknie , a potem porownaja wartosci przy jakich dane koło padło ...
no to pewnie jeden z testów. moze jednak da sie zrobic ich kilka wiecej na jednym kole. poza testem na prasowanie.
co jeszcze mogą sprawdzić na owej politechnice?
oraz nie tylko Rota i DragWheels robi takie felgi. jest jeszcze kilka firm. Rota ma najwiecej modeli w ofercie.
dobrze jakby ktos oem jeszcze dal
dobrze jakby ktos oem jeszcze dal
ja jakies rok temu rekinowi OEM`A wyslalem moze go jeszcze ma
po jakiejkolwiek jednej probie wytrzymalosciowej dana felga nie bedzie juz taka sama (nawet jesli nei peknie) wiec przpeorwadzanie dalszych prob nie byloby raczej miarodajne. Ciekawe jakby sie jeszcze zachowala stalowka ...
nie mam osobiscie nic do Roty, nie uwazam ich osobiscie tez za bog wie co ale...
te fotki co ludzie wklejaja, ze to sie tak gnie, lamie itd moj znajomy fajnie okreslil
"to tak jakby wkleic zdjecie auta octana po dzwonie i napisac ze go gradobicie rozjebalo"
cos w tym jest?
nic w tym nie ma. zupelnie nic.
to dacie calosc info z linkiem do zrodla tych fotek, czy dalej bedziecie tak pierdofarmazonic? zazwyczaj trzymam sie daleko od forumowych sporow, ale i ja widze tu tendencje do szukania afer na sile w stylu "faktu"
imho stan naszych polskich drog jest wystarczajacym testem dla Rot ;) , producenci Rot powinni polskim kierowcom dawac do testu ich kola,oszczedziliby sporo kasy na testy laboratoryjne:D
Żadna felga nawet na 500KM aucie nie powinna się tak wyginac i deformować. Im więcej mocy tym większe prędkości, to kwestia bezpieczeństwa.
Kiedy będą te testy i jakie? Napieranie na felge aż pęknie i zbadanie siły? Regamastera mogłbym jednego poświęcić.
na chwile obecną zamykam,
jak bedą testy i konkrety to bedzie mozna spokojnie porozmawiać bo teraz to gadanie ktoś gdzieś widział cos słyszał itp.
otwieram na nowo, pojawili się chętni do testów.
kto i co bedzie testowal? jakie to beda testy?
wlasnie - kto i co bedzie testowal?
jakies informacje o owym tescie?
Do testów zgłosiłem sie Ja, ze swoimi produktami.
Chce wlasnei omowić testy, rozmiary itp itd.
Tzn. podejmuję rzuconą rękawice, jeżeli oczwiście mozna.
PZDR
Bodek
ja jak mowilem moge podrzucic do porownania advan rg 1st gen 16"
mial sie w testy włączyć rekin ze swoim towarem (rota/bc)
moze diler drag wheels tez by sie wlaczyl? moze ten kto tym tematem zarządza by uderzyl?
Bajunia, im więcej tym lepiej. Na początku proponuje wybrać rozmiar i zakres testów. Własnie moze Dragi i TenzoRy by sie wlaczyły...
PZDR
Bodek
bodek, zdajesz sobie sprawe, ze z gory przesadzone jest, ze twoje felgi wygrywaja w tescie? :D
Kute felgi vs. alufelgi? hehe....
Ehh, miałem nadzieje, ze nikt nie zauważy:)
A serio: chodzi mi o punkt odniesienia. Nawet poza konkursem. Moje wyniki moga byc zamazane:)
Jednak, jezeli moja chec testów przyczyni sie do tego, zeby inne felgi były przetestowane - czemu nie?
PZDR
Bodek
grimripper
14-01-09, 11:30
Jeżeli kogoś jeszcze interesuje to tutaj jest oryginalny wątek do pogiętych rot:
http://www.hondapower.de/forum/showthread.php?t=105921
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.