Zobacz pełną wersję : D15B2 z osprzętem D14A1
Witam - motor wyciągnął kopyta (D14A1), chciałbym włożyć silnik D15B2 (goły) z całym osprzętem i zasilaniem od D14A1. Pytanie mam: czy to będzie działać?
Pozdro
Będzie bo była japońska wersja crxa z D15 na 2 gaźnikach i skubaniec miał 124 konie:rolleyes:
a to jest na 2 gaźnikach 1,4? jeżeli tak to kupa dłubania bo 1,4 nie miało pompki w baku
Tadzio Norek
16-01-09, 00:03
Albo dasz głowice z 1,4 do 1,5 , albo zmienisz wałek z 1,4 do 1,5 i rozwiercisz (zaślepiony) kanał w głowicy 1,5 dla napędu mechanicznej pompy paliwa przy gazniku. Reszta powinna zadzialać.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.