Zobacz pełną wersję : silniczek tylniej wycieraczki 5gen - ledwo zipie
Witam
poleglem na opcji szukaj wiec zapytam tutaj.. moze ktos to przerabial
tylna wycieraczka chodzila mi ostatnio z tygodnia na tydzien coraz leniwiej a teraz wogole nie chodzi. jak wlacze jej zasilanie i popchne reka to jakos powoli przejedzie i czasem nawet zatrzyma sie w polowie.. watpie zeby styki tam sie poluznily bo to jest zabudowanechociaz na pradzie nie znam sie zbytnio.
czy to silniczek pada i takie to ma wlasnie objawy?
dzieki
pozdro
padnięty silniczek. no ale dla swietego spokoju mozesz sprawdzic styki.
wieshaq jak dorwiesz skads tanio takie uzywki i bedzie ich wiecej to skrobnij :) tez musze wymienic:)
to jest taki sam jak w 4 gen? moze ktos wie
nie. jest taki sam jak w 5g hb. :)
nie. jest taki sam jak w 5g hb.
a to taki mam ale zepsuty niestety
:wink:
jakby pasowal od 6 gen, to odezwij sie do mnie
szukam po necie silniczkow 4 i 5gen i rozpietosc cen to jak na razie 15-150PLN
hahaaaa. przeciez to nie jest warte wiecej nic 30 jak dla mnie. az tak to mi sie nie spieszy zeby dawac za to tyle kasy
dzisiaj go rozmontuje moze jakos sie zapchal na osi odrotu
Mi tez padla wycieraczka :/
Ale z tego co wyczilem to mi kabelki potopily izolacje i w ogole jakies porwane sa.
Najlepsze jest, ze nie da razy odkrecic tego od szyby :|
Strach to brac na sile bo szyba pojdzie...
Moze ktos ma patent zeby to odkrecic?
Moze ktos ma patent rzeby to odkrecic?
powinno byc w manualu. chyba ze ktos na szybko wie to dolaczam sie do pytania
rozkręcałem to tysiąc razy i nie wiem co tam jest trudnego
zdjąć wycieraczke, zdjąć plastikową osłone od wewnątrz, wyciągnąć wtyczke, odkręcić tą dużą śrubę pod wycieraczką, potem tą mniejszą z boku i mechanizm mamy przed soba. Dalej od samego silniczka są chyba 3, albo 4 śrubki.
rzeby
co to ? :shock:
rozkręcałem to tysiąc razy i nie wiem co tam jest trudnego
zdjąć wycieraczke, zdjąć plastikową osłone od wewnątrz, wyciągnąć wtyczke, odkręcić tą dużą śrubę pod wycieraczką, potem tą mniejszą z boku i mechanizm mamy przed soba. Dalej od samego silniczka są chyba 3, albo 4 śrubki.
rzeby
co to ? :shock:
Ostro jak mozna tak napisac :D sam sie zadziwiam ;)
Problem u mnie pojawia sie gdy chce odkrecic ta duza nakretke pod wycieraczka !
To ze to zadna filozofia to fakt, ale nie idzie odkrecic tej jednej nakretki, reszta bez problemow. Tyle, ze ta jest nawazniejsza :|
możecie się pośmiać, ale podobny problem miałem w astrze, mój kumpel też. Pomogło rozebranie mechanizmu przekładni, gruntowne czyszczenie, nasmarowanie i skręcenie (trzeba było zastąpić czymś nity w połączeniu obudowy. To taki strzał w ciemno, ale może warto sprawdzić tę drogę :?: Jak i tak trzeba mechanizm wymienić, to może warto w nim troszku pogrzebać? ;)
ja jestem za tym co pisze ppm, u znajomka bylo podobnie okazalo sie ze zatarla sie tulejka w tulejce wystarczylo wyszyscic i nasmarowac....
W mojej też się tulejka zatarła/rozsypała. Wujek mi dotoczył takąsamą z nierdzewki(była z teflonu czy czegoś podobnego)I teraz śmiga aż zła. Silniczek napewno jest dobry. Bo jeszcze się rusza więc spalony nie jest. Trzeba czyścić i będzie git.
Jak i tak trzeba mechanizm wymienić, to może warto w nim troszku pogrzebać?
dokladnie.... wlasnie ten opszyn wybieram na jutro :D
[ Dodano: Wto 13 Gru, 2005 ]
porozbieralem to ale za cholere nie chce zejsc wycieraczka. odkrecilem ta srubke na zewnatrz pod oslona a wycieraczka siedzia i nie chce drgnac. podwarzalem jak sie da i stukalem ale bardziej sie boje bo to szklana szyba
jakies prorozycje? moze ktos tez mial ten problem
[ Dodano: Sro 04 Sty, 2006 ]
no to zeby dokonczyc temat...
wycieraczka nie zeszla wiec w ruch poszla flexa a wycieraczka na smietnik. trzpien wybilem na sile bo nei chcial drgnac. w tulejce bylo sucho i nic dziwnego ze wycieraczka nie chodzila. po nasmarowaniu tulejki mam najszybsza wycieraczke w miescie :D
dzieki szato za zapasowa wycieraczke!
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.