goveg
13-11-08, 21:45
witam,
od jakiegos czasu mam problem z obrotami w mojej hondzie civic 1.4 5D rok 1999 z instalacja CNG II gen Landi Renzo. samochod kupilem w tamtym roku, od razu zrobilem przeglad w serwisie, m.in. byla robiona regulacja zaworow. przez kilka miesiecy nie bylo zadnych problemow, spalanie bajka - w trasie ok 5.5 m3/100km, w miescie nie wiecej jak 7. potem powoli zaczelo sie dziac cos dziwnego z obrotami, stopniowo coraz gorzej, az w koncu silnik zaczal gasnac za kazdym razem podczas wrzucania na luz. pojechalem do serwisu Fugazi w Krakowie gdzie pan wyczyscil mi filtr powietrza (byl bardzo zasyfiony), ktory potem wymienilem, podkrecil obroty i costam wyregulowal (nie sprecyzowal tego dokladnie). poprawilo sie, teraz gasnie "tylko" na zimnym silniku. w miedzy czasie wymienilem przewody WN (NGK), swiece (NGK), kopulke rozdzielacza, niewiele pomoglo. poza tym spalanie jest troche wyzsze (np w trasie nie mniej jak 6.5m3/100km).
co moze byc powodem tego ze tak gasnie? kolega mowil mi, zebym przeczyscil silniczek krokowy. jak to zrobic i gdzie go szukac? jesli ktos ma jakis pomysl to bede bardzo wdzieczny.
pozdrawiam
goveg
od jakiegos czasu mam problem z obrotami w mojej hondzie civic 1.4 5D rok 1999 z instalacja CNG II gen Landi Renzo. samochod kupilem w tamtym roku, od razu zrobilem przeglad w serwisie, m.in. byla robiona regulacja zaworow. przez kilka miesiecy nie bylo zadnych problemow, spalanie bajka - w trasie ok 5.5 m3/100km, w miescie nie wiecej jak 7. potem powoli zaczelo sie dziac cos dziwnego z obrotami, stopniowo coraz gorzej, az w koncu silnik zaczal gasnac za kazdym razem podczas wrzucania na luz. pojechalem do serwisu Fugazi w Krakowie gdzie pan wyczyscil mi filtr powietrza (byl bardzo zasyfiony), ktory potem wymienilem, podkrecil obroty i costam wyregulowal (nie sprecyzowal tego dokladnie). poprawilo sie, teraz gasnie "tylko" na zimnym silniku. w miedzy czasie wymienilem przewody WN (NGK), swiece (NGK), kopulke rozdzielacza, niewiele pomoglo. poza tym spalanie jest troche wyzsze (np w trasie nie mniej jak 6.5m3/100km).
co moze byc powodem tego ze tak gasnie? kolega mowil mi, zebym przeczyscil silniczek krokowy. jak to zrobic i gdzie go szukac? jesli ktos ma jakis pomysl to bede bardzo wdzieczny.
pozdrawiam
goveg