Zobacz pełn± wersję : Od¶wierzenie zawieszenia...
Witam, kolega chce sobie od¶wierzyć elementy zawieszenia w civie VI gen, jakies gumy?? stabilizatory czy
cos??
slyszalem cos o powerflexie co mozecie wogole polecic zeby to mialo rece i nogi??
prosze o odp pozdrawiam
powerflex , energy suspension spoko sparawa tylko pytanie czy potrzebne ci twardsze czy nie lepiej serie wlozycz
to nie dla mnie lecz kolegi :) a serie jak±¶ lepsza to gdzie szukac i co brac?
seria to seria. serii szukasz w ASO
rozumiem rozumiem dziekuje :) a tak pi razy oko ile takie elementy moga kosztowac??
megaduzo.
kto ma cennik gratow z aso, zeby kolega nie wysilajac sie mial odpowiedz od reki - reka do gory!
+/- koło tysia za gumy w zawias. same tulejki i srulejki.
uuu no to nice... !makros ty czasem nei wymieniałes tych gum u siebie??
no dobra spoko. zapytalem tak tylko bo myslalem ze ktos mniej wiecej sie orientuje...a do ASO mam spory kawałek
no o tym to nie pomyslalem juz :D
tak, wymienialem. poza cukierkami ani jedna nie jest z aso, ale to nie jest rozwiazanie dobre do dupowozu.
zeby sprawdzic ceny nie musisz nigdzie jezdzic.. sa takie bajery jak telefon np.
jak tak fachowo to sie nazywa?? gumy elementow zawieszenia??
tak tez moze byc. generalnie szykuj sie na DUZY wydatek jesli bedziesz je kupowal w polsce.
hmm a ciekaw jestem jak maja sie ceny tych gum w USA...
"cukierki" co to takiego??
takie słodkie, często w papierku ;)
Nie ma sensu kupowac czesci w ASO.
Za 60% ich ceny kupisz bardzo dobre zamienniki Lemforder, 555 itp. Jedyne co bym kupil w ASO to tylne cykierki. Jesli chodzi o koncówki, laczniki, sworznieto tak jak wyzej zamienniki.
Cukierki mozna powiedziec sa to glowne tuleje w tylnym zawieszeniu. .
no w koncu fachowe porady dzieki spychu !!
czyli trwalosc tych zamiennikot
Za 60% ich ceny kupisz bardzo dobre zamienniki Lemforder, 555 itp.
jest zblizona do czesci z ASO??? dobrze rozumiem, i sa warte zalozenia
moim zdaniem s± gorsze...
a jest wogole ktos kto wymienial na OEM :D?
ja do siebie brałem oemowe gumy.
Pati nie przesadzaj.
Zadna OEM czesc nie przezyje 2 razy wiekszego przebiegu niz dobry zamiennik, dlatego placenie chorych pieniedzy za nie w porownaniu do zamiennikow nie ma wg mnie najmniejszego sensu.
Poza cukierkami o ktorych z zamiennika nigdy nie slyszalem dobrej opinii. I to akurat u siebie zmienilem na OEM.
Z zawiasu to co ja bralem do siebie.
Tyl:
cukierki - OEM, wiecej nie wymienialem
laczniki staba - FebiBilstein
Przód:
sinenbloki - OEM
laczniki staba - Lemforder
koncowki drazkow - 555
sworznie dolne - 555
wahacze gorne - Lemforder
jak sobie dodasz do tego jeszcze robote za rozbieranie i wymienianie to juz koszt robi sie rozs±dniejszy. na samej cenie czesci sie nie konczy.
ja dzis robiel sobie zbieznosc
i zapytalem ze po zamontowaniu zawiasa -40/-40 po 5-6 miesiascach scielo mi srodek przednich opon
i facet powiedzial ze po zrobieniu zbieznosci nie ma bata zeby cielo opony od srodka i ze regulowany wahacz nie jest potrzebny...
bardzie w sportach niz na ulicy np. drift....zobaczymu jak bedzie sie scierala duzo mieksza zimowka bo zbieznosci
ale do setna wyszko ze mam do wymiany sinenblok przod dol wahacz (obie strony)
sinenblok dolny wahacz tyl poprzeczny tam sa 3 oczywiscie na dwie strony
no i 2 razy wahacz gorny tyl
(tu wazne pytanie czy jak kupie te wahacze, to czy po zrobieniu swapa na tarcze to czy ten wahacz bedzie pasowal do wersji VTI - nie chcial bym kupic i podczas swapa tylu wywalic na szrot???)
jakiej firmy i gdzie nalepiej zakupic wymienione wyzej czesci???
jak wymieniasz na tarcze z tyłu to albo podmieniasz wahacz wzdłużny, albo podmieniasz piastę z całym bajzlem (jest przykręcana do wahacza wzdłużnego na 5 ¶rub - trudno sie odkreca i łatwiej jest cały wahacz podmienic)
z przodu jak zmieniasz na wieksze hamulce to na ogol podmieniasz sam± zwrotnicę z zaciskiem itd.
wahaczy poprzecznych nie ma konieczno¶ci wymieniania.
czyli dobrze rozumiem PATI robiac swapa (tylu) moge zostawic swoj wahacz caly i przykrecic same tarcze, z reszta osprzetu????
tak, ale ostrzegam, ze odkrecic piasty to nie jest takie hop siup...
czyli jak kupie kompletny tylni wahacz z tarczami pod swapa, to ewentualnie bede mogl przelozyc do niego moj nowy tylni wahacz gorny?
tak. wahacz wzdluzny trzyma sie na 3 wahaczach poprzecznych - przednim, tylnym dolnym i tylnym gornym. te trzy mog± zostać stare. wymieniasz tylko sam wzdłużny, w nim s± cukierki.
ok mam jasosc, i tak dla potwierdzenia najwiekszy wahacz na ktorym jest tarcza zostaje reszta moge zamieniac podmieniac itp.:]
i jeszcze jedno pytanko bo widze ze jestes z warszawy, znasz jakis niedtogi sklep z orginalnymi czesciami wymienionymi wczesniej przez mnie???
oryginalne czesci to masz w aso :)
ryginalne czesci to masz w aso
myslalem ze moze masz jakies dojscia :).....dzieki za pomoc
mam pytanko odnosnie zamiennikow LEMFORDER bo moge miec te zamienniki jak dla mnie duzo taniej
dla przykladu podam wahacz poprzecznt tylni kosztuje 270zl., ja moge go miec za 170zl.
i moje pytanie czy robic remont zawieszenia na tych podzespolach, ktore moge miec duzo taniej, czy pchac sie w czesci z ASO co nie jest mi na reke bo w tym wypadku roznica bedzie dosyc duza.....
Z ASO beda napewno cukierki, czy cos jeszcze warta z tamtad wziasc?
http://img401.imageshack.us/img401/8186/dsc5032fy6.th.jpg (http://img401.imageshack.us/my.php?image=dsc5032fy6.jpg)http://img401.imageshack.us/images/thpix.gif (http://g.imageshack.us/thpix.php) http://img167.imageshack.us/img167/4727/dsc5033ws4.th.jpg (http://img167.imageshack.us/my.php?image=dsc5033ws4.jpg)http://img167.imageshack.us/images/thpix.gif (http://g.imageshack.us/thpix.php)
PLAN jest taki ze chce zrobic zawieszenie i pojezdzic na nim, jak najdluzej!!!
ktory warian wybrac???????????
no czy naprawde nikt nie moze nam pomoc :P ?
a czy energy suspension bedzie drozsze/tansze od serii?
S± już 3 tematy na forum o tulejach, sworzniach i ogólnie zawieszeniu, trudno pisać wszędzie jedno i to samo...
Najlepszej jako¶ci (?) i zarazem najdrożej kupisz w ASO, a zamienniki to im droższe tym lepsze, takie jest moje zdanie. Ja kupuje HQ (http://www.qh.com.pl/katalogi.php), bo uważam że s± dobre, a i dostęp do tych czę¶ci mam. Oczywi¶cie nie musisz się sugerować moim zdaniem ;)
ES na pewno będzie droższe.
no wlasnie ES nie bedzie drozej niz z aso. tyle ze niekoniecznie bedzie trwalej. pomimo tego ze to poliuretan, to przy jezdzie codziennej, smar moze sie szybko wyplukac, piach sie dostanie a wtedy chwila moment i poliuretan zostanie zjedzony.
ja jazde po suchym i w miare gładkim jest spoko.
Ja kupiłem wszystkie 16 sztuk firmy NOK.
Leż± i czekaj± na montaż. Może chcesz się złożyć ze mn± na prasę do wyciskania tuleji ? :D :D :D
Ja kupiłem wszystkie 16 sztuk firmy NOK.
Leż± i czekaj± na montaż. Może chcesz się złożyć ze mn± na prasę do wyciskania tuleji ? :D :D :D
A napisz prosze gdzie kupiłes komplet NOK i jak to cenowo Cie wyszło.
A napisz prosze gdzie kupiłes komplet NOK i jak to cenowo Cie wyszło.
Zamówiłem pojedyncze sztuki w Intercars, 14 były NOK, dwie dali mi chyba tedgum, wyj¶cia nie miałem.
Cen nie pamiętam ale wystarczy, że wejdziesz w necie w ich sklep i odejmiesz 20 albo 30%, nie pamiętam ile ma mój znajomy :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.