Ziomall
13-11-08, 10:24
Blad jak wszyscy wiedza dotyczy skladu mieszanki. CE zapala sie zarowno na gazie jak i na benzynie. Wymienilem swiece, przewody WN i wyregulowalem luzy zaworowe. Nie mialo to jednak zadnego wplywu na kontrolke CE. Zapala sie ona zawsze w tym samym czasie. Robie restart kompa. Jade do pracy 48km. Potem z placy i CE zapala sie po przejechaniu 1-2km. Tak sobie pomyslalem, ze przez te 50km ECU robi nowa mape i moze cos tam olewa ale zaraz po tym wyskakuje blad. Blad nie znika, swieci sie caly czas az do ponownego restartu ECU. Zapala sie zawsze w tym samym momencie, kiedy wracam z pracy. Kiedy auto daje zonie, ktora robi dziennie po 6-7km kontrolka zapala sie np. po przejechaniu 30km (czyli po 4-5 dniach). Po zapaleniu kontrolki CE nie widze zadnego spadku mocy auto wkreca sie normalnie na obroty, nie sarpie, nie muli, nie ma roznicy Pb/LPG. Jedyny objaw jaki zauwazylem ( niezaleznie od tego czy swieci sie kontrolka CE) to lekkie falowanie obrotow 800-900 obr/nim. Czasami jak wrzuce na luz przy np 2500 obr. to wskazowka obrotomierza spada na jakies 600rpm, cale osietlenie lekko przygasa ale auto nie gasnie ani nie przelacza sie z LPG na Pb. Czytalem na innych forach glownie zagranicznych, ze tego bledu nie idzie sie pozbyc. Ludzie zmnieniaja stacje benzynowe, wymieniaja przewody, swiece, wtryskiwacze nawet kompy, nic to nie daje blad nadal sie pojawia. Problemy o kotrych czytalem wystepuja zarowno w Accord'ach jak i Civic'ach. Mi juz skonczyly sie pomysly. A wy? Macie jakies?
Pozdr.
Ziomall
Pozdr.
Ziomall