Zobacz pełną wersję : Istotność dobrego filtra w turbo ... ??
Przy n/a wiadomo, że filtr o dobrym "przelocie" pomoże ale czy w turbo gdzie i tak zaaasys jest zacny ?? Mam teraz jakiś czerwony Jacky czy coś .... jeśli już zmieniać to chciałem na Fujita.
Przy n/a wiadomo, że filtr o dobrym "przelocie" pomoże ale czy w turbo gdzie i tak zaaasys jest zacny ?? Mam teraz jakiś czerwony Jacky czy coś .... jeśli już zmieniać to chciałem na Fujita.
kazdy dobry aby mial swoja przepustowosc powietrza oraz szczelnosc wystarczajaca aby nie zasysac syfu mozliwie niebezpiecznego dla wirnika
filtr jest do filtrowania, a nie do zacnego zasysu. uzywajac filtra "czerwony jacky czy cos" nie dajesz turbosprezarce czystego powietrza, tylko powietrze oczyszczone w sposob "jacky czy cos". to za malo.
- za ceną idzie jakość...
no to będzie Fujita http://garazraceteam.pl/sklep/product_info.php?cPath=41_800_814&products_id=1630
...istotność nr 2 :)
czy robic np CAI czy styka zassys z komory silnika ... icek i tak chlodzi zacnie
Zastanów się jeszcze nad Apexi na angielskim Ebayu:
http://cgi.ebay.co.uk/NEW-APEXi-Power-Intake-Air-Filter-Universal-Fitting-JDM_W0QQitemZ180307221824QQcmdZViewItemQQptZUK_Car sParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item180307221824&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=66%3A2%7C65%3A2%7C39%3A1%7C240%3A1318
Fujita to kopia Apexi aaaa Apexi wygrywało w testach.
Zainstalowałem i ..hmm może na samym dole lepiej zbiera.
Zainstalowałem i ..hmm może na samym dole lepiej zbiera.
filtry stożkowy w T nie jest od dodawania mocy ;)
to wiem ale akurat mam 510cc+S300 na jakiejs defaultowej mapie tylko wtyski dodane i mi leje na wolnych a teraz plynniej silnik chodzi/jedzie z wolnych i dlatego mam takie odczucie
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.