PDA

Zobacz pełną wersję : Hamowanie silnikiem



rutkose
12-11-08, 10:24
Zauwazylem u swojej hani jedna przypadlosc i nie wiem, czy to normalne. Otoz jadac, gdy puszcze gaz to samochod bardzo szybko wytraca predkosc w porownaniu do innych samochodow, ktore prowadzilem. I wlasnie nie wiem, czy cos jest nie tak, czy ten typ poprostu tak ma?? :confused:

bolas
12-11-08, 10:28
Może to jest wina zacisków? sprawdź na postoju czy czasami nie masz gorących felg, bo być może któryś tłoczek ci nie odbija.

rutkose
12-11-08, 11:04
Czyli moze byc tak, ze poprostu, ktorys z hamulcow ociera?? Ale wowczas podczas hamowania sciagaloby mnie, na ktoras strone.

mirasek
12-11-08, 11:19
Dobra kompresja :D

Na luzie też szybko wytraca prędkość czy toczy sie normalnie?

rutkose
12-11-08, 11:42
O dobre pytanie, gdyz nie pamietam jak jest na luzie. Dzis to sprawdze. Przy wcisnietym sprzegle dobrze sunie, wiec chyba nic nie lezy po stronie hamulcow :(

TENCIO
12-11-08, 12:22
a moze masz zalozone lekkie kolo?

rutkose
12-11-08, 16:27
Sprawdzilem na jalowym i sunie ladnie. Moze poprostu ten silnik tak hamuje i juz. Co do lekkiego kola to watpie, gdyz wczesniej jezdzila nia kobitka :)

skolopendra
12-11-08, 16:29
Moze poprostu ten silnik tak hamuje i juz. Co do lekkiego kola to watpie,

najlepiej to przejechać się podobnym i sprawdzić ,co do lekkiego to różnica w hamowaniu silnikiem jest bardzo wyraźna

rutkose
13-11-08, 12:17
Dotykalem felg i obie przednie sa cieple, naszczescie nie gorace i tu co mnie dziwi z tylu kompletnie chlodne :O

gfy
13-11-08, 21:48
Dotykalem felg i obie przednie sa cieple, naszczescie nie gorace i tu co mnie dziwi z tylu kompletnie chlodne :O

Bo z przodu zawsze masz wieksza sile hamowania->wiekszy nacisk->wieksze tarcie.. ;)
Ciesz sie komprecha :P

rutkose
13-11-08, 23:51
W sumie racja :cool:

Ciesz sie komprecha :P
O co chodzi ??

gruszkin
14-11-08, 00:23
o to ze jakbys miakl slaba kompreche to by zwalnial wolniej;].

bolas
14-11-08, 17:14
niestety podczas hamowania nie ściągało by ciebie już prędzej podczas jazdy i to od tego jeszcze zależy który to zacisk, jeżeli masz cieple felgi na przedniej osi a zimne z tyłu to jest ok a dlaczego z tyłu są zimne? a to dlatego że zawsze podczas hamowania szybciej zaciskają się klocki na przedniej osi a dopiero później na tylnej i większa siła hamowania jest z przodu jak ktoś już to wcześniej wspomniał to tak napisałem łopatologicznie ;) także tym się nie przejmuj.