PDA

Zobacz pełną wersję : bloki w d-seri?



karpik
12-11-08, 00:09
witam wszystkich,aktułalnie posiadam w swoim EG4 silnik d15b2 po minime na b7,lecz wiadomo ze w trakcie jedzenia apetyt rosnie wiec przymierzam sie do wrzucenia glowicy i osprzetu od D16z6.I tu pojawia sie pytanie czy wrzucic sama glowice czy przy okazji przełorzyc tloki czy roznia sie od siebie te dwa bloki i czy wały sa takie same??blok chcialbym zostawic swoj z tego wzgledu ze auto oprocz jazdy na codzien w sezonie startuje na 1/4 mili w klasie do 1,5 gdzie nawet sobie radzi.z gory dzieki za porade.pozdrawiam

Pati
12-11-08, 01:13
glowice podmienisz. wnetrza d15 i d16 nie sa wymienne.

karpik
12-11-08, 03:19
i wlasnie tego sie obawialem ze np.bedzie roznica w skoku tloka lub ze blok bedzie mniejszy.a chcialem uniknac sytulacji ze przy pierwszym odpaleniu tlok uderzy mi w zawory.Bo gniazda tlokow sie roznia tych d15 od16 i na logike w d16 uzyskalbym wieksza kompresje(w takim razie jakis genialny pomysl jak mozna zawiekszyc moc zostajac przy N/A na bloku d15?bo na dzien dzisiejszy wydmuchalo mi 113km i niby 120nm

sadam
12-11-08, 08:01
ale zakladasz glowice od z6 i nic nie musisz zmieniac.

Lcfr
12-11-08, 08:43
i wlasnie tego sie obawialem ze np.bedzie roznica w skoku tloka lub ze blok bedzie mniejszy.a chcialem uniknac sytulacji ze przy pierwszym odpaleniu tlok uderzy mi w zawory.Bo gniazda tlokow sie roznia tych d15 od16 i na logike w d16 uzyskalbym wieksza kompresje(w takim razie jakis genialny pomysl jak mozna zawiekszyc moc zostajac przy N/A na bloku d15?bo na dzien dzisiejszy wydmuchalo mi 113km i niby 120nm

głowica od z6+lekko wieksza kompresja (planowanie czy uszczelka)+dolot i wydech i 125-130KM można smiało mieć...i te 140-145NM także
i wszystko to na bloku b2/b7

NoName
12-11-08, 15:31
głowica od z6+lekko wieksza kompresja (planowanie czy uszczelka)+dolot i wydech i 125-130KM można smiało mieć...i te 140-145NM także
i wszystko to na bloku b2/b7

powiem że nawet około 140 KM może z tego wyjść , na mini na początek styka.

karpik
12-11-08, 16:43
aktulalnie narazie co mam zrobione to załorzona splanowana głowica głowica od d16a6 kolektor ssacy od d16z2 czyli graty z 4gena.kolektor 4-2-1 owiniety bandazem termoizolacyjnym i wydech z d16z6 bez katalizatora.a dolot to wierna replika parowy passworda jdm.Wiec teraz wrzuciłbym gore od d16z6 a co z dolem??ruszac cos czy zostawic tak jak jest?