Zobacz pełną wersję : zapowietrzony zbiornik paliwa ???
Witam wszystkich :) Jestem tu nowy , mam zamiar kupic Honde Civic rocznik 93 hatchback,tak więc ogladalem dzisiaj ladna sztukę i mam zamiar ja kupić, ale przy jezdzie próbnej kiedy dodawalem energicznie gazu jechala tak jakby chciala a nie mogla.Slychac byla ze chce sie wkrecic na obroty ale nie ma jak :sad: Miala malo paliwa w baku wiec podejrzewam , że to było główną przyczyną:może nie miał juz odpowidniego ciśnienia paliwa, ale kiedy odkreccilem korek wlewu paliwa to wydobylo sie wyraźne pssstt tak jakby zassał powietrze czy wypuścił, nie wiem juz sam :| Mam w zwiazku z tym pytanie czy spotkaliscie sie z takim zjawiskiem, czy może zbiornik jest źle odpowietrzony? Zalezy mi na szybkiej odpowiedzi bo jutro bym ja łykał jeżeli to błacha sprawa :wink:
Pozdrwaiam wszystkich
Tak ma być. STOP
Z paliwem, a nie z mocą. STOP
Zalej paliwa a nie "bęzyny" (V-Power :D) STOP
Nie wiem jakie tam bylo wlane paliwo bo to jeszcze nie moje auto, ale na zwyklej benzynie powinien chodzić normalnie i nie potrzebny jest żaden VI PAŁER :roll: Tylko co mu teraz moze dolegac skoro to ne nie wina malej ilosci paliwa :?:
A jaki silnik w tym siedzi...??
filtr paliwa? kiedy wymieniany?
raczej napewno nie wina paliwa i zapowietrzenia ... -> zanim kupisz podjedź na serwis (najlepiej ASO) zapłać te 100 - 200 pln za przegląd bo później będziesz miał niespodzianke
akurat w ASO prawdę powiedzą....
Silnik to D15B2. Nie wiem kiedy wymieniany filtr, bo nie pytalem a koles tez pewnie nie wie :) Moze za bardzo wyolbrzymilem ta usterke, auto jedzie normalnie jak sie gazem spokojnie operuje, dopiero jak mu wcisne do konca , nie przerywa ale czuje ,że nie wykorzystuje całej mocy, jutro sie umowilem z kolesiem na stacji, ma dolac paliwa i zobaczymy czy dalej tak bedzie.Wskaźnik był na samym dole takze moglo tam byc ok 1 czy 2 litrów waszki i pompa nie mogla zassac tyle ile potrzeba.Autko jest fajne i hcialbym je kupic, mam nadzieje ze to jakas bzdura :wink:
prawdopodobnie jakaś bzdura tak jak napisałeś być może wystarczy powymieniać filtry,olej itp. tak jak to się robi po zakupie auta ale decyzja i tak należy do Ciebie :) ja bym brał bo jak jeździ to na pewno można zrobić by jeździło lepiej :D
Co do zasysania to malo watpliwe,no chyba ze jakis zakret czy pod gorke bylo to wtedy moze byc taki porblem przy malej ilosci paliwa..Na prostej malo realne :) jak pisala reszta gejostwa(przyzwyczajaj sie) filtr, moze powietrza jest zasyfiony???
tankowałem ostatnio 44litry do odbicia, także został mi litr, albo nawet mniej. Problem był tylko przy odpaleniu, bo ciężko było zassać wahe, a tak nic się nie działo w czasie jazdy, więc ja bym to wykluczył.
No cóż chyba jak nie kupie to sie nie przekonam co tam właściwie siedzi, tyle ,że teraz większy strach , bo może to byc coś powazniejszego i automatycznie koszta rosną. :sad:
Jakie są wasze opinie na temat tego silnika?Bo z tego co wiem jest to monowtrysk.
d15b2 to (przynajmniej u mnie eg4 5gen) wielopunktowy wtrysk, a dokladniej mowiac dwupunktowy czyli stereo :D silnik *****isty ale juz mnie korci na vteca wiec decyzja nalezy do ciebie, wyatrczy ci taki silnik to dobrze miej ten, polecam naprawde, na osiagi nie narzekam a spalanie przyzwoite ;) ale vtec to vtec :roll:
d15b2 to (przynajmniej u mnie eg4 5gen) wielopunktowy wtrysk, a dokladniej mowiac dwupunktowy czyli stereo
to jest dwupunktowy, ale można to traktować jak jednopunktowy, a napewno nie wielopunktowy, bo do tego to mu znacznie dalej.
Mysle ,że ten silnik bedzie ok, ma byc w miare dynamiczny i oszczedny, a ten spełnia te wymagania :lol: Vtec to wiadomo....frajada jest ale i koszta inne.
Dzieki za odpowiedzi,jak kupie to wkleje foto.
d15b2 to (przynajmniej u mnie eg4 5gen) wielopunktowy wtrysk, a dokladniej mowiac dwupunktowy czyli stereo
to jest dwupunktowy, ale można to traktować jak jednopunktowy, a napewno nie wielopunktowy, bo do tego to mu znacznie dalej.
aj LIO nie czepiaj się szczegółów :P
żartuje - dzieki za info musze poczytac na ten temat
btw to tylko japonce moga wymyslec ze dwupunktowy to jeszcze nie wielopunktowy tylko tak naprawde jednopunktowy ;)
pzdr
a ty ziomek kupuj i sie nie zastanwaij, nawet gdyby to mialo byc d13b2, co honda to honda ;)
kiedy odkreccilem korek wlewu paliwa to wydobylo sie wyraźne pssstt tak jakby zassał powietrze
też to miałem, czy to zły obiaw? do tej pory jeździłem służbowym dizlem więc pomyślałem, że tak musi być w benzyniakach... a poza tym czy przy zakręcaniu korka wlewu paliwa na końcu powinno tak mocno cpyknąć czy ja za mocno zakręcam?
Tak ma być. STOP.
Zakręcajcie solidnie. STOP.
według mnie na pewno nie jest winne paliwo .u mnie czerwona kreska na wskażniku to jeszcze 8 litrów paliwa w baku.silnik przy łagodnym wciskaniu gazu powinien chodzic normalnie do 4ooo obrotów. od 4500 powinien dostawac niezłego kopa az do konca (jest to wyraznie wyczówalne).zyczę udanego zakupu .ja jak kupowałem moją hanke to najpierw przejechałem sie autem kolegi i miałem porównanie .
kiedy odkreccilem korek wlewu paliwa to wydobylo sie wyraźne pssstt tak jakby zassał powietrze
też to miałem, czy to zły obiaw? do tej pory jeździłem służbowym dizlem więc pomyślałem, że tak musi być w benzyniakach... a poza tym czy przy zakręcaniu korka wlewu paliwa na końcu powinno tak mocno cpyknąć czy ja za mocno zakręcam?
tez tak mam, to normalne. Szczegolnie jak zalewam za 50pln i mam malo paliwa w baku...
Jezdzic a nie wydziwiac i kobinowac ! :D
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.