Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Muli Na Niskich Obr.



kzysiek_23-85
11-11-08, 13:46
Witam Wszystkich Od Niedawna Jestem Szczesliym Posiadaczem Hondy :d Lecz Mam Maly Problem Otuz Podczas Jazdy Na 2 Biegu Z Niewielką Prędkością Gdy Chce Przyśpieszyc Moja Hania Lekko Sie Przymula .dodam Ze Zostały Wymienione świece,filtr Powietrza,benzyny,i Nic Czy Moze To Woda W Bezynie???????/ Pomocy.:(

woalex
11-11-08, 13:49
nie ten dzial!!!!!!

[H] Dylu [H]
11-11-08, 14:21
nie ten dzial!!!!!!

czemu ?

do autora...może silniczek krokowy, odpowiedzialny za przedział niższych obrotów...zdemontuj i wyczyść, know how znajdziesz na forum...

i tak od siebie...idź na korepetycję z ojczystego języka, bo przeczytanie tego jednego zdania to istna katorga :rolleyes:

jogal
11-11-08, 15:06
Ustawienie zaworkówi i zapłonu napewno pomoże...

kzysiek_23-85
11-11-08, 15:22
Ale Cotam Ustawiać???/ Zawory Hydrauliczne A W Zaplonie Co??/

skolopendra
11-11-08, 15:34
Maly Problem Otuz Podczas Jazdy Na 2 Biegu Z Niewielką Prędkością Gdy

a jak jest już gorący silnik to ten objaw mija?

sprawdź stan katalizatora o ile jest :) i tłumik

kzysiek_23-85
11-11-08, 15:41
Dokładnie Kolego Jak Sie Nagrzeje To Minimalnie Sie Muli Niewiem Oco Chodzi ''jogal''proponuje Ustawienia Zaworów I Zapłonu A Coto Ma Dotego????? Pomocy

skolopendra
11-11-08, 15:47
A Coto Ma Dotego????? Pomoc

zawsze ma coś
ustawienie zaworów to 10min roboty,tylko na zimnym silniku ,zapłon jeszcze szybciej się ustawia
jak masz starego kata to go wywal bądź zastąp innym (czymś) a i pewnie tłumik końcowy jest już lekko zawalony ze starości

zrób wszystko i zobaczy się dalej ;)

kzysiek_23-85
11-11-08, 16:13
Dzieki Kolego I To Moze Byc Przez Kata?/bo Wsumieto Niejest To Az Tak Bardzo Odczówalne A Co Do Zaworów To Sa Podobno Hydrauliczne I Same Sie Ustawiaja Podobno To Moja Pierwsza Hania Wiec świerzak Jestem Wtych Sprawach.to Moze Troszke Jasniej Ztymi Wypowiedziami:)

skolopendra
11-11-08, 16:17
A Co Do Zaworów To Sa Podobno Hydrauliczne I Same Sie

a cóż to za nowoczesny model hondy masz z taką opcją w pakiecie? :rolleyes:

kzysiek_23-85
11-11-08, 16:34
No Podobno Tak Jest Byłem W Pewnym Warsztacie I Tak Koleś Właśnie Tak Twierdzi A To 1.5 16v D15b2.wiec Jak To Jast Ztymi Zaworami?

skolopendra
11-11-08, 16:39
zmień mechanika

kzysiek_23-85
11-11-08, 16:49
To Jak To Jest Ztymi Zaworami Kolego????to Juz Niewim Czy Zaczepiac Te Zawory Czy To Przeznie Sie Moze Mulic? Wkoncu To Niejest Az Tak Odczuwalne. To Moze Doradziszkonkretnie Co Robic I Czy Powinienem Sie Martwic. Dzieki Z Gory

yautja
11-11-08, 18:23
Po pierwsze ustawienie zaworów i zapłonu nie zaszkodzi a ewentualnie wykluczy, że było to źle zrobione. Zaworów regulowanych hydraulicznie nie masz (może ten mechanik to hydraulik był? ;) ).
Po drugie sprawdź stan wężyków podciśnienia (małe wężyki z numerkami wychodzące od przepustnicy) i ewentualnie wszystkie profilaktycznie wymień na nowe (koszt ok 10 zł/1 m) - one mają bardzo duży wpływ na działanie silnika i jeśli któryś jest uszkodzony, to mogą się dziać "cuda i dziwy". Sprawdź też dysze wylotowe z przepustnicy do tech wężyków, czy nie są zapaprane.
No i po wszystkim oczywiście reset komputera.

kzysiek_23-85
11-11-08, 18:38
dzieki za ciekawa wypowiedz orjetojesz sie jaki jest koszt regulacji zaworów????moze to glupie pytanie ale od niedawna mam to auto a więc jak zresetowac kompa?

yautja
11-11-08, 19:56
Regulacja zaworów to jakieś 30 zł.

Reset ECU:

1. Otwierasz skrzynkę bezpieczników pod maską i wyjmujesz 7,5A bezpiecznik opisany jako Back-up (drugi od lewej w pierwszym rzędzie) na ok. 30 sekund.
2. Po resecie uruchamiasz samochód na biegu jałowym bez włączonych jakichkolwiek odbiorników (bez np. lamp, radia itd.) i czekasz, aż silnik zejdzie ze ssania na ok. 800 obrotów a potem aż wentylator chłodnicy włączy się i wyłączy dwa razy. Nie ruszasz przy tym gazu - ma chodzić sam. Po drugim wyłączeniu się wiatraka wyłączasz silnik (kluczyk w pozycję "0"). Potem odpalasz ponownie i jedziesz się przewieźć po mieście na ok. pół godziny. Dobrze jest za bardzo nie "butować", żeby ECU nauczył się podawać optymalną mieszankę (przy wolnych zmianach obrotów jest to dla niego łatwiejsze). Pod koniec jazdy można sobie "wcisnąć", żeby nauczyć go też szybkiej zmiany mieszanki. Podczas nauki nie przełączasz na LPG (jeśli go masz).

kzysiek_23-85
11-11-08, 20:09
Dzieki Kolego Niewiedzialem Ze To Az Tyle Czynnosci Jest Zwiazanych Z Resetem Wlasnie Wrucilem Z Przejaszczki I Zauwarzylem Ze Sa Dwie Dziurki W Grubszym Wezu Laczacym Sie Z Kolektorem To Napewno Jakis Wez Odpowietrza