Zobacz pełną wersję : Honda Civic 1.3 Problem
WITAM MAM HONDE 1.3 Z GAZEM I MAM TAKI MALY PROBLEM MOZE MI POMOZECIE. GDY RANO ZAPALAM SAMOCHOD NA ZIMNYM SILNIKU TO MAM BARDZO NISKIE OBROTY(JAK BY SSANIA NIE BYLO) DOPIERO GDY CHWILE POCHODZI OBROTY ROSNA DO NORMALNYCH TZN OK 800-900 obr. TAK SAMO DZIEJE SIE NA BENZYNIE I NA GAZIE. SPRZWDZALEM PRZEPUSTNICE BO MYSLALEM ZE SIE NIE DOMYKA JAK ZIMNY SILNIK ALE JEDNAK SIE DOMYKA I NIE WIEM ZA CO SIE TERAZ ZABRAC. PROSZE O POMOC POZDRAWIAM
Zobacz na "komputerze" czy wyświetla się jakiś błąd, może to coś podpowie gdzie szukać.
Po pierwsze - pisz bez CAPS LOCK'a.
Po drugie - załącza się ssanie? Sprawdź przewody podciśnienia i błędy na komputerze (tym w nogach pasażera).
witam qmax kompa sprawdzalem i nie pokazuje bedow.posiedzialem jeszcze na forum i doczytalem sie gdzie mozna podkrecic ssanie wiec podkrecilem i zapala na ssaniu tylko po chwili ssanie samo rosnie do 1600 obr i tak chwile sobie chodzi i potem wraca do normalnych obr. ale tak chyba nie powinno byc. ssanie powinno sie wlaczyc i pochodzic na jednostajnych obrotach(okolo 1100obr) i potem zejsc z obrotami na 800obr. czekam na pomoc...
U mnie ssanie działa tak, że najpierw ma około 2000rpm jak zapali, potem spada na 1500rpm no a później na normalne obroty około 950rpm. Nie wiem czy tak powinno być ale wydaje mi się że tak bo od zawsze tak miałem.
Kumpel ma identyczną Hondę, z tym samym silnikiem, ma też gaz (zakładaliśmy w tym samym dniu) i ma dokładnie tak samo. Nie przychodzi mi nic do głowy co może być problemem.
Dzieki qmax. to moze te hanie tak maja. narazie tak sobie pojezdze i zobaczymy jak w zime bedzie odpalal bez problemu to tak bede sobie jezdzil.A ma do ciebie jeszcze dwa pytanka na gazie tez ci rano chodzi tak samo na ssaniu jak na benzynie?? i czy to prawda ze rano jak zimny trzeba nacisnac raz pedal gazu bez zaplonu zeby uruchomic ssanie??pozdrawiam
Generalnie tak samo mi chodzi na ssaniu gaz i benzyna, a co do wciskania pedału gazu to na gazie jak odpalam to czasem wciskam a czasem nie, po prostu nie myślę o tym,generalnie pali mi dobrze, a na benzynie to lepiej jest wcisnąć bo wtedy paliwo dostaje się na tłoki i łatwiej jest odpalić.
A co do Twojego problemu ze ssaniem to pojeździj i zobaczysz jak będzie.
Pozdrawiam.
Też mam Hondzię 1,3 z gazem i jak jest zimny silnik, to w ogóle nie chce odpalić na gazie, a jak już czasami odpali, to jak nie dodaję gazu, to gaśnie ... ;/
Może trzeba wyregulować??
Raczej nie należy odpalać na gazie na zimnym silniku ;)
U mnie jest tak, że przy pracy na LPG odłączany jest silniczek krokowy i w związku z tym na zimnym silniku nie ma wystarczającej dawki powietrza. Samo uchylenie przepustnicy nie wystarcza, bo zakrywa ją klapka od ssania (ta prostokątna). Przy ciepłym silniku klapka od ssania jest otwarta i LPG działa normalnie. Dlatego nigdy nie odpalam na LPG i przełączam dopiero po wyłączeniu ssania. Do tej pory żadnych problemów z gaśnięciem i obrotami nie miałem.
Witam wracam znowu żeby zamknąć mój temat. hanie pierwsze oddałem do mechanika i on wyregulował mi zawory i naprawił ssanie ( powiedział ze był jakiś siłownik przycięty w tej czarnej skrzynce co steruje gaźnikiem) wszystko było ok zapalał bez problemu tylko jak już zaczynałem jechać to przy ok 3 tyś obrotów zaczynało go mulić, czasami nawet zgasł na benzynie ( na gazie było wszystko ok) dopiero jak silnik sie rozgrzał to go nie muliło ale za to na postoju nie wkręcił sie wyżej jak 6 tyś bo zaczynało go znowu mulić.Pojechałem spowrotem do mechanika ale on stwierdził że nic tam nie ruszał więcej i nie wie co to moze być.Nie dawało mi to spokoju i zacząłem grzebać sam i udało mi sie doprowadzić hanie do ładu. wyregulowałem poziom paliwa bo był o wiele za duży potem wyczyściłem zawór powietrza dodatkowego a na samym końcu wydrukowałem z manuala schemat wężyków podciśnieniowych sterujących gaźnikiem i okazało sie że dwa były zatkane a dwa źle podpięte. po naprawie tych usterek nie to auto. wszystko chodzi jak należy. Pozdrawiam
sylwestero20
09-01-09, 20:46
witam.kazdy mówi o niskich obrotach ja natomiast gdy uruchamiam hanke na gazie obroty wzrastaja do 3100obr/min a na benzynie nawet dochodzi do 4000obr/min jaka jest tego przyczyna?
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.