PDA

Zobacz pełną wersję : Jakie Cdradio albo coś takiego fajnego za ok. 1500 - 1700zł

wzhonda
08-12-05, 23:57
Witam!! jestem absolutnym amatorem i nic nie wiem o car audio i tym podobnym ale w związku ze zblizającymi sie świętami chce poprosić Mikołaja zebym dostał radyjko pod choinke ale nie wiem o jakie mam poprosciś!! doradźcie coś !! fajnie by było jakby było na dotyk albo pływały mi tak jakieś małe delfinki czy coś w tym stylu, wiecie o co chodzi, chodzi o niezły lansik wewnątrz.... pomocy!! prosze o podpowiedzi!!

TDP
09-12-05, 00:22
ziom odpuść delfinki :570:

za 1500 - 1700 mozesz zaszalec :-)

-> 1700 pln - ALINE cda 9855 cda 9855 (http://allegro.pl/show_item.php?item=75312618)

-> 1500 pln - ALPINE cda 9853 R cda 9853 R (http://allegro.pl/show_item.php?item=74807533)

* pomyśl może abby poprosić mikołaja o radjo i głośniki (chociaz nie wiem moze głośniki już masz)

ppm702
09-12-05, 00:24
to ma być do grania, czy do lansu? Jak do lansu to poproś o chińskie DVD z wyjeżdżającym monitorem :lol: ale jakości dźwięku po tym nie oczekuj :D Cena - do 1k PLN...

kosiniak
09-12-05, 00:37
ktoś mnie uprzedził :evil: , bierz zioom jakies DVD!!! :D

wzhonda
09-12-05, 01:28