PDA

Zobacz pełną wersję : Kat 1.3 16v 90r.



Myszazch
07-11-08, 02:24
Witam panowie:) szukałem juz na forum i to dosyc długo jakis temat o kacie w IV gen... i wszystkie tematy sa do Hanek od 92 w góre... do IV nic nie widziałem :(

Wiec tak Hanka ma 192 tkm... i cos mi brzeczy w katalizatorze... wydaje mi sie ze sie poobrywał w srodku... jak go wy*******e bedzie lepiej?( z tego co czytałem to zdania sa podzielone... ale generalnie mowa była o autach na wtrysku) jak jest u mnie w 1.3 gaznikowcu??:> a i jak bedzie z hałasem i smrodem.. w sumie hałas mi nie przeszkadza:P

wielkie dzieki i sory jak załozyłem nie potrzebnie temat.. pzdr.

KERMIT!!!
07-11-08, 08:42
no teoretycznie powinno byc lepiej bo sa mniejsze opory co do halasu to dziwiek byl by bardziej metaliczny przy przyspieszaniu a smierdziec nie bedzie bo sa auta bez katow i jakos nic nie smierdzi ale jak chcesz to najlepiej otworzyc kata i wybic z niego porcelane i spowrotem zalozyc na auto wtedy unikniesz problem z przegladem

Myszazch
09-11-08, 02:08
nie chce zakladac nowego tematu :P wiec pytanie z innej beczki... :D czy d13b2 były blokowane w Civicu 4 gen? bo z tego co widze wszsytkie tematy dotycza 5 gen :D dzieki i pzdr.

jurasjo
11-11-08, 08:23
Po wycięciu kata będziesz pozytywnie zaskoczony...

Myszazch
07-12-08, 22:43
Panowie:P

wyrzuciłem kata... i wstawiłem rurę 5 cm zamiast niego... i nie wiem w sumie czy jest lepiej czy gorzej...
czuje ze z dołu troche lepiej ciagnie.. i mam takie pytanie czy wieksza rura mogła cos zmienic z osiagami??;>

bo wczesniej w 3 os wyciagałem na maxa 180 km/h a dzisiaj ledwo co 170??

i jak myslicie to przyczyna paliwa.. ??
i w sumie nie jestem pewny czy na wyzszych nie ejst troszke gorzej..