PDA

Zobacz pełną wersję : Pali chyba nie na wszystkich cylindrach HELP



milewski16
06-11-08, 18:59
Witam!!
Mam taki problem. Mianowicie jak jest duża wilgotność powietrza (mgła, mżawka, czasami deszcz) to po nocy samochód mi czasami nie chce odpalić muszę go troszke dłużej kręcić a jak odpali to nie pracuje na wszystkich cylindrach, nie wkręca się na obroty i wogóle nie chce jechac zabardzo. Jak złapie trochę temperatury to juz normalnie silnik pracuje. Co jest?? Ja podejrzewam kable WN ale pewny nie jestem, chce zobaczyc Wasze zdanie na ten temat. A po drugie jeśli przewody to jakie polecacie gdzie kupić i za ile??
Dzięki za odpowiedzi
Pozdrawiam
Tomek

skolopendra
06-11-08, 19:11
Ja podejrzewam kable WN

to dobrze podejrzewasz ;)

koberone
06-11-08, 19:15
jak wogole sprawdzic czy chodzi na wszystkich garach?;> wiem ze dla niektórch to pytanie w stylu "jak sprawdzic czy jest dzień" ale nie dla wszystkich to takie oczywiste..

Skoti
06-11-08, 22:36
jeśli auto dławi ci się po deszczu itd. tzn ze masz albo walniete kable albo uszczelka aparatu zapłonowego.
Bardziej kable

Co do kabli to nie kupuj tych najtańszych najlepiej NGK ale jeśli cię nie stać kup coś pomiedzy ale nie dolną półkę

karpik85
06-11-08, 22:46
Na 99 % przewody zapłonowe do wymiany, pewnie mają juz jakieś przebicia.


jak wogole sprawdzic czy chodzi na wszystkich garach?;> wiem ze dla niektórch to pytanie w stylu "jak sprawdzic czy jest dzień" ale nie dla wszystkich to takie oczywiste..

Na biegu jałowym (na wolnych obrotach) wyciągasz po koleji fajki ze świec, obroty silnika i jego praca powinny się wyraźnie zmieniać. Jeśli po zdjęciu fajki ze świecy nie widać różnicy w pracy silnika to można podejrzewać, że nie pali na tym cylindrze.

koberone
06-11-08, 22:56
Na biegu jałowym (na wolnych obrotach) wyciągasz po koleji fajki ze świec, obroty silnika i jego praca powinny się wyraźnie zmieniać. Jeśli po zdjęciu fajki ze świecy nie widać różnicy w pracy silnika to można podejrzewać, że nie pali na tym cylindrze.

dziekówa o to chodzilo :D