Zobacz pełną wersję : DOLOT SIMOTA pomozcie w doborze!!!
Witam
Jestem nowym uzytkownikiem forum posiadam civica 94 z silnikiem D16.
Chciałem do mego autka wsadzic dolot simoty. Wszedlem sobie na stronke przedstawiciela na PL www.simota.com.pl i zaczal sie problem, do mojego autka jest kilka rodzajów dolotów:
1) SHORT RAM
http://filtry.simota.home.pl/filtry/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=83&category_id=6&option=com_virtuemart&Itemid=1
2) AERO FORM
http://filtry.simota.home.pl/filtry/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=198&category_id=7&option=com_virtuemart&Itemid=1
3) COLD AIR INTAKE
http://filtry.simota.home.pl/filtry/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=226&category_id=9&option=com_virtuemart&Itemid=1
4) BIG TUBE
http://filtry.simota.home.pl/filtry/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=293&category_id=22&option=com_virtuemart&Itemid=1
5) BIG TUBE CARBON
http://filtry.simota.home.pl/filtry/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=295&category_id=22&option=com_virtuemart&Itemid=1
stad prosze o podpowiedz ktory bedzie sie najlepiej sprawowal i czy ktos z was juz taki montowal?
skolopendra
08-11-08, 12:29
proponuje 4 rura wykonana na niby kształt komory rozprężnej ;) właściwie później odizolować od ciepłego powietrza i będzie ook :p
Skolopendra a dlaczego nie CAI. Rura 3,to też dobre jest przecież.
a moze jednak...
http://simotausa.com/HondaCivicintake.aspx
Jak wyżej- bardzo dobre rozwiązanie- w przeciwieństwie do CAI które daje poprawę w górnym zakresie obrotów, to parówa poprawia wykres już od dołu, do tego stożek nie brudzi się tak jak w przypadku CAI. Karbon, czy tworzywo- to już raczej względy estetyczne.
Shorta sobie odpuść, żadnej odczuwalnej poprawy.
Aero to u nas nowość, więc za dużo opinii nie znajdziesz.
moznaby ogarnac jakies grupowe na taka parowe.
moznaby ogarnac jakies grupowe na taka parowe.
a moze ktos moglby zrobic takie parowy np. z laminatu? a stozek sobie mozna kupic jaki kto bedzie chcial
już od jakiegoś czasu myślałem nad robieniem parowy z laminatu, jeśli będą chętni to nie powinno być problemu;)
jeśli chodzi o cene to nie wiem ile dokładnie ale będą to okolice 150zł
to calkiem spoko. kwestia tylko ile sam filtr bedzie kosztowal, bo to spora locha jest.
wie ktoś jakie średnice powinny mieć końce tej parówy?
Od filtra prawdopodobnie 115mm
przeglądałem filtry na alledrogo i największa średnica montażu stożka jaką znalazłem to 100mm.
trzeba to dokładnie ustalić bo nie będzie możliwości robienia różnych średnic, a średnica drugiego końca powinna chyba być podobna do średnicy wlotu przepustnicy.
a moze jednak...
http://simotausa.com/HondaCivicintake.aspx
to co proponujesz to to samo co 3 i 4ty nr z podanych w 1wszym poscie. jakość wykonania ogólnie OK
1) SHORT RAM
http://filtry.simota.home.pl/filtry/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=83&category_id=6&option=com_virtuemart&Itemid=1
2) AERO FORM
http://filtry.simota.home.pl/filtry/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=198&category_id=7&option=com_virtuemart&Itemid=1
3) COLD AIR INTAKE
http://filtry.simota.home.pl/filtry/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=226&category_id=9&option=com_virtuemart&Itemid=1
4) BIG TUBE
http://filtry.simota.home.pl/filtry/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=293&category_id=22&option=com_virtuemart&Itemid=1
5) BIG TUBE CARBON
http://filtry.simota.home.pl/filtry/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=295&category_id=22&option=com_virtuemart&Itemid=1
a w temacie to ja bym wziął tylko 3 albo 4ry bo 5tka to to samo co 4ry tylko karbon
tyle ze 4ka jest bezpieczniejsza
a 3ka może być lepsza (moze ale nie musi)
na pewno 1ka czy 2ka to sensu zadnego nie ma....
tutaj jest na zywo foto tej parówki:
http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?t=10252&page=52
to calkiem spoko. kwestia tylko ile sam filtr bedzie kosztowal, bo to spora locha jest.
Cena dobra, ale:
filtr musisz sobie sam dokupić, i jak sam napisałeś będzie trochę kosztował- szczególnie jakiś markowy.
Do tego jakość wykonania- chodzi mi o powierzchnie dolotu wewnątrz- powinna być idealnie gładka.
No i akcesoria montażowe- albo zrobić samemu, albo kupić.
Po podliczeniu wyjdzie, że trzeba będzie wydać tyle samo, (bądź prawie tyle samo) co za kompletny zestaw Simoty.
Cena dobra, ale:
filtr musisz sobie sam dokupić, i jak sam napisałeś będzie trochę kosztował- szczególnie jakiś markowy.
Do tego jakość wykonania- chodzi mi o powierzchnie dolotu wewnątrz- powinna być idealnie gładka.
No i akcesoria montażowe- albo zrobić samemu, albo kupić.
Po podliczeniu wyjdzie, że trzeba będzie wydać tyle samo, (bądź prawie tyle samo) co za kompletny zestaw Simoty.
niestety to może byc prawda
bo taki filtr to około 150zł+dolot = ok 300
a smota po zniżkach niewiel drożej i ma graty do montażu
filtr podaja ze to 114
tak podają ale czy są gdzieś w sprzedaży takie filtry (największy znalazłem 100mm)
Do tego jakość wykonania- chodzi mi o powierzchnie dolotu wewnątrz- powinna być idealnie gładka.
z tym będzie już problem jeśli ma to być z laminatu, chociaż jest to możliwe żeby w środku powierzchnia była gładka, ale wtedy na zewnętrznej stronie będzie struktura włókna szklanego co trzeba będzie prysnąć szpachlą natryskową i malować farbą.
w tym przypadku cena będzie około 100zł
chyba naprawde lepiej kupić zestaw . . nawet niech wyjdzie te 20-40zł wiecej . . ale masz wszystko co ci jest potrzebne . .
i tak jak ktoś już napisał zrobić zamówienie grupowe . . i bedzie może jeszcze taniej :) chetnych pewnie by było . .
do siebie będę chciał zrobić taką parówę prawdopodobnie z włókna węglowego:cool:
Jak ktoś będzie zainteresowany to wtedy nie będzie problemu bo będzie już zrobiona do tego forma.
szukałem filtrów na alledrogo a na podanej wyżej stornie SIMOTA są filtry w dobrej cenie:o podliczyłem taki zestaw i wyjdzie 200 - 250zł na takim filtrze
1. filtr - 86zł http://filtry.simota.home.pl/filtry/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage-ask.tpl&product_id=34&category_id=1&option=com_virtuemart&Itemid=1
2.redukcja na przepustnicę - 13zł http://filtry.simota.home.pl/filtry/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=257&category_id=4&option=com_virtuemart&Itemid=1
3. opaski i płaskownik do montażu oraz farba do pomalowania parówy - 30zł
4. parówa z laminatu po przemyśleniach stwierdziłem że nie więcej jak - 100zł
tak więc wychodzi 229zł + koszty wysyłek 25zł
oczywiście ceny robiłem z jakimś zapasem i nie wiem skąd wam wychodzą koszta dolotu z laminatu podobne do tego oferowanego przez SIMOTA??
dolot jest fajny ale okrutnie glosny ;]
dolot jest fajny ale okrutnie glosny ;]głośnosć to pojęcie względne..
panie skąd pan wie? :):rolleyes:
poza tym pojęcie względne..całosc faktycznie ryczy ale śmiało mozna jeździc bez pałowania cicho lekko operując gazem...
Eternity i ja juz do tego przyzwyzczajenie jesteśmy po poprzednim dolocie....
EDIT:
jero11 w tym dolocie naprawdę ważne jest by ten stożek był szeroki
czyli miał naprawde dużą dziurę u podstawy
i wtedy tani to on nie bedzie
nie no oczywiscie mowie o pelnym otwarciu przepustnicy. a skad wiem? a w jhm sie jakis taki walal ;]
nie no oczywiscie mowie o pelnym otwarciu przepustnicy. a skad wiem? a w jhm sie jakis taki walal ;]
ha ha :)
nie jest taki głosny na normalna jazdę
a jak sie chce miec HP to sie nie myśli o głosnosci
coś za coś.....
a simota naprawdę daje dobra cenę za to... warto by jeszcze pohamowac sie na niej...
są też i filtry o średnicy 114mm w dobrej cenie, czyli takie jak oferowane w zestawie:)
http://filtry.simota.home.pl/filtry/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage-ask.tpl&product_id=59&category_id=11&option=com_virtuemart&Itemid=1
http://filtry.simota.home.pl/filtry/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage-ask.tpl&product_id=60&category_id=12&option=com_virtuemart&Itemid=1
Ziom a masz cos z czego bedziesz trzaskal kopie?
właśnie przymierzam się do zrobienia formy;)
są chęci i materiały a wymiarów jak na chwilę obecną brak.
Jeśli chodzi o głośność to wystarczy zrobić zabudowę filtra i pewnie będzie ciszej.
no tak, tylko trzeba miec skads wymiary. taka parowa robiona "na oko" to lipa bedzie...
Lipa nie lipa. W parówie tak naprawdę chodzi o sam kształt wrzeciona. Powietrze wchodzi mniejszą dziurą, potem ma dużą komorę, która się zwęża do przepustnicy. Dzięki temu powietrze przyśpiesza na wejściu do przepustnicy. Wg mnie nie będzie miało większego znaczenia odwzorowanie wymiarów w 100%
to bierzemy w koncu grupowo te simoty czy jak?
Panowie nie zakładając nowego tematu to się wcisnę z nim tu z prośbą o pomoc:
Czy jest jakaś różnica przy montowaniu układu dolotowego w D14A3 gdzie w przypadku:
1. rura dolotowa jest montowana bezpośrednio pionowo do przepustnicy
2. rura dolotowa jest do kolektorów z poziomym wyjściem lecz dołączona do samej puszki seryjnego dolotu
Wydaje mi się że rozwiązanie drugie jest nie wąskie ponieważ filtr jest oddalony od gorącego silnika tylko pytanie czy nie ma to jakiś minusów i nie lepiej zainwestować w dłuższą rurę z bezpośrednim dolotem powietrza do kolektora
P.S. Chętnie bym Wam wrzucił przykładowe zdjęcia lecz niestety jeszcze nie doszedłem do tego jak sobie z tym na pewno szalenie trudnym problemem poradzić więc liczę na waszą wyobraźnię :)
Dobra, widzę że jest post poniżej z identycznym podłączeniem i widzę że różnicy w odległości rury nie ma więc chyba nie ma co się z tym bawić tylko inwestować w bezpośrednią rurę. Szukam tylko tak długiej aby filtr dochodził aż prawie do błotnika a wszystkie są za krótkie... :/
Napisaliście też wcześniej że filtry Simota są głośne ale rozumiem że w pozytywnym tego słowa znaczeniu bo ogłos takiego świstu brzmi chyba *****iaszczo :)
Panowie, a polecacie w ogóle układy simoty?? są one dobrej jakości?? to sprawdzona firma, bo zaczynam poszukiwania dolotu do swojego EG9 VTi 1992 rok...może macie jakieś godne polecenia zestawy??
ps. jaki system proponujecie do silnika B16A2: tj. na dłuższym dolocie, na krótszym, czy może opcja parówy będzie lepsza??
dzięki z góry za pomoc.
Powiem tak. Mam w swoim EK4 Simotę i jest OK, ma bardzo ładny dźwięk, nie wiem czy daje jakiś przyrost mocy ale według mojego odczucia lepiej ciągnie od dołu.
ale jaką simotę masz u siebie?? CAI, czy parówa??
ale jaką simotę masz u siebie?? CAI, czy parówa??
Parówa :D, zerknij w sygnaturę.
zacne EK4, naprawdę ładnie się prezentuje!!
zastanawiam się jeszcze między tymi opcjami simoty: czy wziąć CAI, czy parówę i robić doprowadzenie zimnego powietrza ze zderzaczka...ale powiem szczerze, że ujął mnie widok parówy przy B16A2 :)
I powiem szczerze że naprawdę ładny dźwięk daje. A jakbyś kiedyś chciał sobie wymodzić dolot zimnego ze zderzaka to, wierz mi, nie będziesz miał problemu z opchnięciem parówy, polecam ten dolot.
Ps. Możesz też zrobić dolot zimnego powietrza ze zderzaka i doprowadzić do stożka parówy :D
właśnie o tym pisałem...i taka opcja najbardziej mnie chyba przekonuje...można przyjemnie to zrobić...obudować stożek z parówy, tzn. oddzielić od silnika, a od dołu pociągnąć elastyczną rurę do zderzaka.
i wychodzi parówa na zimne powietrze :)
czyli nie robimy zakupu grupowego?
czyli nie robimy zakupu grupowego?
Pogadajcie z użytkownikem "Opalaszek" On załatwiał "parówy" i może jeśli znajdzie się parę osób to ogarnie więcej dolotów "Simot-y".
a to dobre jest?
ostatnio ktoś mi piał że kn to lipa a najlepsza jest simota made in china
Jesli bedzie pasowac do CRX Del Sol D16Z6 to moze tez bym sobie taka parowe sprawil:)chcialbym kupic jakis dolot i widze ze chyba ta parowa jest warta tych pieniedzy:)
Pogadajcie z użytkownikem "Opalaszek" On załatwiał "parówy" i może jeśli znajdzie się parę osób to ogarnie więcej dolotów "Simot-y".
chwilowo nie ma na stocku,bedzie dopiero w lutym:p
jak to? Opalaszek deluje simoty?
Wunat a to do 5D tez bedzie pasowac taka parowa?
bezproblemowo - mierzylem.
Wunat a to do 5D tez bedzie pasowac taka parowa?
musi sie tylko zmiescić.. a powinna....
nic inego w tm nie ma...
to pisałem ja... "niewunat" :D:eek:
nie, C4 ma niżej przepustnicę - nie będzie pasować
nie, C4 ma niżej przepustnicę - nie będzie pasować
przymierzałeś ?
nie, ale widzę jak wygląda w B16 na zdjęciach, a wiem jak leży C4. Uważasz że nie mam racji? Nie upieram się, ale wydaje mi się, że jednak nie podejdzie, bo się nie zmieści...
uważam że trzeba by przymierzyć. Na oko nie pasuje, na oko.
uważam że trzeba by przymierzyć. Na oko nie pasuje, na oko.
Moim zdaniem też trzeba by przymierzyć bo tam jest takie elastyczny element, może da się "naciągnąć" :D
Ziomy na dzień dzisiejszy towar jest nie dostępny.
zamówili tylko 8 sztuk żeby zobaczyć jak to się będzie sprzedawać..
koniec stycznia, początek lutego będzie dostępne 50 sztuk wiec myślę ze starczy dla każdego.
Jak coś to możecie zrobić listę chętnych a ja to zamówię..
im więcej chętnych tym prawdo podobnie niższa cena.
1. sunnboy
wunat: mysle o tym albo CAI. Tylko musze znawcow popytac co do D14 sie oplaca (nie smiac sie geje) i czy wogole sie oplaca. Po swietach/nowym roku bede wiedzial czy jestem chetny. Kasa powinna byc
Moim zdaniem też trzeba by przymierzyć bo tam jest takie elastyczny element, może da się "naciągnąć" :D
niech stracę :D:D:D:D:D:D
niech ktoś sie umówi na wizytę w JHM jak bedziemy z Eternity na trollu :) JHMowym i przymierzymy...
bo dodlot z eg5/eg6 to to samo co 6 b16a2 gen (w sensie wykonania) wiec mozna wsio zmierzyć i pomiescić...)
aaaaaaaa....
i jaroo11 jak chce zebym to ja pomierzył to niech da znac... ;)
Ziomy na dzień dzisiejszy towar jest nie dostępny.
zamówili tylko 8 sztuk żeby zobaczyć jak to się będzie sprzedawać..
koniec stycznia, początek lutego będzie dostępne 50 sztuk wiec myślę ze starczy dla każdego.
Jak coś to możecie zrobić listę chętnych a ja to zamówię..
im więcej chętnych tym prawdo podobnie niższa cena.
troche dupiasto, to w koncu poltora miecha... ale niech bedzie
1. sunnboy
2. wunat 6gen nie carbon
byle do wiosny były te parówki;)
1. sunnboy
2. wunat 6gen nie carbon
3. reggi3 - jeśli podpasi pod b18c4
1. sunnboy
2. wunat 6gen nie carbon
3. reggi3 - jeśli podpasi pod b18c4
4. Sławek
to nie temat z zakupami grupowymi, więc wynocha na giełdę :P
Przepraszamy Kenny:p To sie więcej nie powtórzy;)
1. sunnboy
2. wunat 6gen nie carbon
3. reggi3 - jeśli podpasi pod b18c4
4. Sławek
5. artek0903 jesli bedzie realizowane pod koniec stycznia
to wrzuce cos od siebie wlasnie niedawno urodziny mialem i znajomi zafundowali mi parowe od simoty.
Buda MA8 5D wlazi bez problemu - ten model chyba ma jedna z wiekszych komor silnikowych - ogolnie 5d.
Wczesniej jezdzilem na seryjnym dolocie. Narazie mam tylko dlubnieta skrzynie i kolektor wydechowy 4-2-1. Silnik narazie 1.4. Nowy silnik juz sie remontuje:]
Ale do rzeczy - mam wrazenie ze reakcja na gaz jest lepsza. Ciezko stwierdzic ile to dalo bez hamowni. Genralnie bardzo pozytywne wrazenie. Na pelnej przepustnicy potwornie glosny - jak kto lubi. Ale zona jest w ciazy i lada dzien mnie pogoni z tym dolotem. Da sie jezdzic cicho.
Teraz jeszcze pytanie - jak to cos wyciszyc. Myslaem zeby go tasma termoizolacyjna obwinac. Myslicie ze cos da? Moze sam stozek z simoty zmienic na cos innego - jakas gabeczke? Jak tam z glosnoscia? Any idea??
mysle szczerze mowiac ze Twoje wymyslone zabiegi niewiee dadza, taka jest charakterystyka dolotu...
jakaś zabudowa filtra powietrza powinna trochę wyciszyć ten dolot, ale nie licz na to że będzie cicho jak seria:D
Miałem się zastanowić nad kupnem i wreszcie sie najarałem że chcę już, niech tylko ktoś mi powie czy pafułka będzie leżała do mojego autka 5 d vti ?
Kostek_Junior
21-12-08, 15:18
Ziomy na dzień dzisiejszy towar jest nie dostępny.
zamówili tylko 8 sztuk żeby zobaczyć jak to się będzie sprzedawać..
koniec stycznia, początek lutego będzie dostępne 50 sztuk wiec myślę ze starczy dla każdego.
Jak coś to możecie zrobić listę chętnych a ja to zamówię..
im więcej chętnych tym prawdo podobnie niższa cena.
1. sunnboy
jaka cena mniej więcej za taki zestawik?
zaczynam ogarniac jak jezdzic z zona zeby bylo cicho i garsc spostrzezen. Fakt mam silnik 1.4 i jak sie depnie na maksa pedal gazu to mam wrazenie ze przepustnica jak sie na maksa otworzy to nie daje rady sie to cale powietrze wtloczyc i powstaje jakeis zjawisko falowe. Do nowego silnika bede mial kolektor z przepustnica z h22 moze bedzie inaczej. Mam kilka filmikow ale z komory nagrywane wczoraj w nocy ale slychac jak to buczy. Jak ktos chce to niech da znaka na pw to posle. Albo gdzie wrzucic mam filmiki??
:http://www.youtube.com/watch?v=RrdT6btgZG0
jakosc kiepska bo z komory, nic innego nie bylo na podoredziu:D
zrobiles go jako prywatny...
juz powinien byc publiczny sorki za balagan
Kostek_Junior
22-12-08, 09:34
chętnie bym posłuchał b-serie na tym dolociku, może ktoś nakręci mały film? :)
To bedzie ten zakup grupowy tego dolociku??? Ktos mowil o koncu stycznia to prawda???
Jak dobrze pojdzie pod koniec tygodnia ( raczej weekend ) zapodam filmik jak sprawuje sie parowa w B18c4 ... btw ciasno ale wchodzi do c4 w jajku :)
No to dla wszystkich czekajaych na paczke
Kolejny filmik - tym razem z kabiny z tunelu.
Przypominam ze silnik 1.4 i jakosc nagrania nie najlepsza bo z komorki
http://www.youtube.com/watch?v=wTiGLq6BmwM
narazie seria :D
jedynie obwiniety kolektor 4-2-1 ale on prawie nie zmienia glosnosci wydechu
jutro bede z parowa na hamowni wiec bedzie mozna ogarnac (w d serii)
fajnie, mam nadzieje ze sie nie rozminiemy. Malo mam jutro czasu wiec wpadne sie tylko shamowac i spadam.
no ale Panie w tunelu to nawet maluch fajnie brzmi;)
chętnie bym posłuchał b-serie na tym dolociku, może ktoś nakręci mały film? :)
Zrobię co mogę... Tylko najpierw muszę zrzucić foty i filmy z karty bo się zapchała.
No to dla wszystkich czekajaych na paczke
Kolejny filmik - tym razem z kabiny z tunelu.
Przypominam ze silnik 1.4 i jakosc nagrania nie najlepsza bo z komorki
http://www.youtube.com/watch?v=wTiGLq6BmwM
czy 1,. czy 1.5 czy 1.6 bedzie i tak głosno....
coś za coś...
http://moto.allegro.pl/item508865940_uklad_dolotowy_simota_dolot_honda_ci vic_96_00.html
warto to kupić;d ?? czy może lepiej odłożyć na CAI też simoty??
proszę o opinie;d
http://moto.allegro.pl/item508865940_uklad_dolotowy_simota_dolot_honda_ci vic_96_00.html
warto to kupić;d ??d
nie warto
nie warto
a co zaproponujesz?
a co zaproponujesz?
żebyś poczytał...
nie raz już opisane...
CAI wypadnie lepiej, parówa wypadnie lepiej, albo wkładka w seryjnym dolocie+wyjecie rezonatora i doprowadzenie chłodnego...
wszystkie te opcje wypadną lepiej.
dzięki to się zabieram za czytanie tematu xD
No a co z dolotem Aero Form? Piszą że : "to obecnie najlepsze rozwiązanie na rynku z zakresie układów dolotowych NA ŚWIECIE. Dzięki swojej unikalnej konstrukcji zapewnia dopływ zimnego powietrza bezpośrednio z zewnątrz zapewniając wzrost mocy w całym zakresie obrotów oraz wspaniały dźwięk."
Czy ktoś mógłby potwierdzić te słowa?
http://www.doloty.republika.pl/
u tego goscia zamawialem parowe wykonana z laminatu jest dobrym odzwierciedleniem passworda.gosciu jest solidny i sprawdzony kiedys oglaszal sie na forum,pozniej kilku chlopaków ze szczecina tez u niego zamawiało i jak narazie nikt nie narzeka,a przy wiekszym zamówieniu mozna negocjowac ceny.a roznych dolotow jakie sprawdzałem ten najbardziej zdaje rezultat.pozdrawiam
A nie jest tak, że koles z doloty'ów robi te parówy tak że z zewnątrz jest gładka, a wewnątrz kostropato? Bo widziałem taką parówę już u kogoś i powiem szczerze że z zewnątrz to ładnie wyglada, ale wewnątrz niespecjalnie. A to w środku ma być jak pupcia niemowlaka. Chyba że parówa jest po to by się na nią patrzeć.
hejka nieco za plecami nastukalem do tego kolesia oto odpowiedz..
Witam
Obecnie mogę wykonać dowolną ilość dolotów wraz z elementami montażowymi (dolot, łącznik, wspornik, odma, ew. wejście na odmę, ew. wejście na czujnik temperatury).
Cena 1 dolotu wraz z elementami montażowymi wynosi 310 zł.
Przy 10 sztukach cena jednej sztuki wynosi 270 zł .
Dolot wykonany jest z odpornej na wysoką temperaturę laminatu, kolor czarny w połysku.
Czasy wykonania 1 sztuki to około 1-2 dni.
Nie mam obecnie filtrów stożkowych do tych dolotów.
Gdyby było zamówienie na więcej niż 5 sztuk mogę sprowadzić filtry.
Potrzebny jest filtr o średnicy montażowej 114 mm (4.5 cala)
W Polsce taki filtr można kupić
a) filtr Fujita http://www.rpmotorsport.pl/auta/filtry_stozkowe_fujita_450_filter_4625_x_600-p-9417.html
b) filtr noname http://www.rpmotorsport.pl/auta/filtr_stozkowy-p-7629.html
--
Pozdrawiam
Artur
Cena 1 dolotu wraz z elementami montażowymi wynosi 310 zł.
Przy 10 sztukach cena jednej sztuki wynosi 270 zł .
Dolot wykonany jest z odpornej na wysoką temperaturę laminatu, kolor czarny w połysku.
Czasy wykonania 1 sztuki to około 1-2 dni.
Nie mam obecnie filtrów stożkowych do tych dolotów.
Gdyby było zamówienie na więcej niż 5 sztuk mogę sprowadzić filtry.
czyli te 270-310 to cena bez filtra jesli dobrze rozumiem?
nie lepiej zeby to nam jero11 ogarnął?
- z tego co wiem to czeka na wymiary tej parówy aby coś mógł działać... jeśli ktos ma taką orginalną simoty to niech da znac:)
wymiary simoty już mam dzięki Lcfr:) może jeszcze w styczniu zrobię formę.
no ale to kolejne zrodlo jak cos;) kwestia wykonania to tez wazna rzecz,nieweim jak to kolega jero widzi czy nie bedzie problemu z ta "pupcia niemowlaka"
od środka poza dwoma łączeniami wzdłuż parówy to powierzchnia będzie gładka, od zewnętrznej strony do malowania albo carbon. zobaczymy jak to wyjdzie;)
a jakis przyblizony koszt?no i do ktorego gena bedzie robione?
około 100zł do malowania i na 100% do Vgen. a czy pasuje do VIgen tego nie wiem.
Do B serii tez bedziesz robil? :)
jeśli będą chętni to możliwe, tylko czy ktoś ma taką parówę do B serii bo będą potrzebne wymiary.
ktoś tu pisał ze wchodzi do jaja z b18c4 tylko troche przyciasnawo, ale wchodzi... mam nadziej, bo na to licze;)
wiem ze ta co ja mam w V genie w d seri bankowo pasuje do b16ki ale nie wiem jak jest w przypadku b18ki czy tez pasuje
Chłopaki paruwa do B18C4 podejdzie na 100% koleś od nas z klubu ma i jest gitara
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/9c595f501737487c.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/7e3f6443e2d6c297.html
w takim razie jero zacznij klepac te parówy:D
Panowie, rozmawiałem się dzisiaj z firmą mtunning z Rzeszowa, dystrybutora dolotów simoty (wiadomo).
sytuacja przedstawia się nastepujaco:
doloty typu Big Tube będą dostępne za jakieś 2 miesiące w tych samych cenach jak obecnie. I oczywiście będzie możliwe zamówienie grupowe dla civicklub.pl po zniżkach.
Jak będą mieli doloty już u siebie to koleś obiecał mi, że wstawi informację u nas na forum o mozliwości zrobienia zamówienia grupowego.
Także czekamy do wiosny i na początku sezonu uzbrajamy nasze bolidy w doloty simoty :)
pzdr!
mniej wiecej w jakiej cenie?
http://filtry.simota.home.pl/filtry/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=293&category_id=22&option=com_virtuemart&Itemid=1
no i wiadomo, że jeśli będą chętni na zamówienie grupowe to będzie jeszcze parę złotówek mniej. pozostaje czekać, aż będą mieli towar na stanie.
Ja sie pisze na taki bajer:)
ja też dlatego odezwałem się do ludzi mtunning :) na pewno odezwę się osobiście do nich za jakiś czas i będę trzymał rękę na pulsie. oczywiście będę was na bieżąco informował o postępach akcji :)
Chłopaki paruwa do B18C4 podejdzie na 100% koleś od nas z klubu ma i jest gitara
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/9c595f501737487c.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/7e3f6443e2d6c297.html
Rozumiem iż jest to upchane w mb6? - którą wersje płówki tam zapakował 92-95 czy 97?
za 2 miesiace?! Opalaszku kochany ogarniaj cosik ;]
Mnie martwi że nie ma Big Tube do ej9, przynajmniej tak wynika ze strony, jedynie opcja w carbonie...
A może coś przegapiłem ?
http://www.mtuning.pl/sklep/product_info.php?cPath=37_158_50&products_id=1140
i taniej i najlepiej... i nie czytac zadnych durnot o zalaniu silnika! mialem i polecam bo przyrosty sa bardzo widoczne!
no i wszystko jasne ! Chłopaki zakładać CAIe ! Na poważnie to masz wykres CAI i parówy na tym samym silniku ?
ta ironia jest stad ze masz watpliwosci co do slusznosci dolotu CAI ?
http://www.diesel.win.pl/stuff/b16a2_4doloty.gif , wystarczy poszukac
nadal nie ma parowy na tym wykresie. a jezeli ktos sie zxdecydowal na parowe zamiast na caia to tez mial ku temu jakies powody...
czekaj czekaj czekaj.... parowa a parowa to jest chyba troche roznica co?
oryginalna jdmowa parowa kosztuje po pierwsze ok 180-200 $ i placisz za jakosc bo raz ze jest wykonana profesjonalnie a dwa ze jest z carbonu - i bynajmniej nie dla wygladu (chociaz przy okazji tez) wg producentow ORYGINALNA parowa jeszcze raz to powtarzam, dodaje 6,5km + ok 7nm w silniku b16 i jakos osobiscie nie sadze abys na jakiejs plastikowej podrobie albo na lepionej w garazu z zwicy przez "czesia hydraulika ktory po godzinach klepie doloty" za 4 stowy wyciagnal podobny efekt.. do tego dochodzi zabawa z podprowadzeniem zimnego powietrza... wiec po co sie bawic w polsrodku jak za mniejsza kase mozna miec cos lepszego i sprawdzonego? boisz sie o wode? to doloz pare zl do tej ceny i kup sobie hydro-shielda
znam kilka osob ktore jezdza na cai i ZADNA nie powiedziala na ten dolot zlego slowa, sam przejezdzilem na nim i lato i zime i bylo idealnie
zdradz mi jaka super zalete daje zastosowanie carbonu zamiast plastiku, oraz to czy widziales passworda i simote na zywo, oraz to czy po ostrym palowaniu dotykales rury swojego caia.
CAI do czasu parówy poobno był najlepszy, ale ma swoje wady. Hydro Shield nie daje 100 % gwarancji.
1. Co za różnica jeżeli podróba wykonana jest z formy orginału.
2. Nadal nie mamy porównania CAI do Parówy (zupełnie inna konstrukcja niż short)
3. CAI + hydro = 200 $
4. Był już omawiany temat hydro locka i CAIa
w parówie najważniejszy jest jej kształt, a to z czego będzie wykonana nie ma wpływu na osiągi (chyba że metalowa:D)
Dobra firmowa parówa jest robiona z włókna węglowego bo włókno węglowe jest bardziej wytrzymałe przy niższej masie niż plastik i włókno szklane i wszystkie te materiały są lepszymi izolatorami w porównaniu do metalowych dolotów.
oryginalna jdmowa parowa kosztuje po pierwsze ok 180-200 $ i placisz za jakosc bo raz ze jest wykonana profesjonalnie a dwa ze jest z carbonu - i bynajmniej nie dla wygladu (chociaz przy okazji tez) wg producentow ORYGINALNA parowa jeszcze raz to powtarzam, dodaje 6,5km + ok 7nm w silniku b16 i jakos osobiscie
skąd Ty bierzesz takie farmazony? Skąd takie dokąłdne dane że daje 6,5KM+ok 7nm w b16a2?
Bo w jednym silniku tak wyszło i już zawsze tak będzie? Przemyśl to sobie..., nie kazdy silnik reauje tak samo.. i wartośc tego przyrostu nie bedzie stała...
nie sadze abys na jakiejs plastikowej podrobie albo na lepionej w garazu z zwicy przez "czesia hydraulika ktory po godzinach klepie doloty" za 4 stowy wyciagnal podobny efekt.. do tego dochodzi zabawa z podprowadzeniem zimnego powietrza... w
a powiedz czym sie bedzie róznic simota od tego passworda? Ze bedzie z innego materiału wykonana? Przeciez to proste, że ktoś kupił pasworda i zrobił z niego kopie i tłucze to na potęgę bo zysku chce(a pewnie tak jest bo miałem i pasworodwską w reku i simota jeżdziw jednym z moich aut). I w czym bedize gorsza ta kopia?
Poza tym nie musi byc nawet wierna... tak sie skałada że zrobiłem taką parówę (własciwie "na oko" i bez zachowania jej ideii nawet bo bez duzego stożka) i dolot ten dał vs zwykły short około 4KM w szczycie (niuton +1-2) a w środku wykresu poprawił cały przebieg. Wiec nie wydaje mi się by ta Twoja teoria miała rację bytu.
Jestem pewien że passwor vs simota (czyli oryginał vs podróbka) jakby zmierzyc jednego nia zaraz po sobie to bedzie pewnie różnica w granicy błędu hamowni...
wiec po co sie bawic w polsrodku jak za mniejsza kase mozna miec cos lepszego i sprawdzonego? boisz sie o wode? to doloz pare zl do tej ceny i kup sobie hydro-shielda
znam kilka osob ktore jezdza na cai i ZADNA nie powiedziala na ten dolot zlego slowa, sam przejezdzilem na nim i lato i zime i bylo idealnie
kazdy chwali to co ma-więc dlatego kazdy chwali CAI. Inna sprawa, że jest też to dolot jeden z najlepszych-dający wiele korzysci tyle, ze w naszym kraju nie sprawdza sie w użytkowaniu całorocznym. I chyba nie trzeba tłumaczyc dlaczego (hydroshield to nie wszystko).
Nie ma co p!@#$%^lic głupot, że jest to jedno jedyne sensowne rozwiązanie bo parówka okazuje sie dla wielu osób bardzo konkurencyjnym rozwiązaniem...
Drogi lucyferze
skąd Ty bierzesz takie farmazony? Skąd takie dokąłdne dane że daje 6,5KM+ok 7nm w b16a2?
Bo w jednym silniku tak wyszło i już zawsze tak będzie? Przemyśl to sobie..., nie kazdy silnik reauje tak samo.. i wartośc tego przyrostu nie bedzie stała... Farmazon tutaj piszesz Ty, NIGDZIE nie napisalem ze to bedzie w kazdym silniku, napisalem ze TAK PODAJE PRODUCENT ! A to ze kazdy dolot moze zachowac sie inaczej w kazdym silniku to chyba oczywiste i nie trzeba tego pisac..
Gdzie ? Chociazby tu http://www.prostreetonline.com/x/yowai-ss-carbon-fiber-intake.asp ...
a powiedz czym sie bedzie róznic simota od tego passworda? Ze bedzie z innego materiału wykonana? Przeciez to proste, że ktoś kupił pasworda i zrobił z niego kopie i tłucze to na potęgę bo zysku chce(a pewnie tak jest bo miałem i pasworodwską w reku i simota jeżdziw jednym z moich aut). I w czym bedize gorsza ta kopia? A Ty mi powiedz czym sie rozni CAI AEM`a od CAI tego co podalem wyzej ? Przeciez to tez "wierna" kopia ...
Poza tym nie musi byc nawet wierna... tak sie skałada że zrobiłem taką parówę (własciwie "na oko" i bez zachowania jej ideii nawet bo bez duzego stożka) i dolot ten dał vs zwykły short około 4KM w szczycie (niuton +1-2) a w środku wykresu poprawił cały przebieg. Wiec nie wydaje mi się by ta Twoja teoria miała rację bytu. Akurat Ty powinienes wiedziec ze short ram w wiekszosci wypadkow wrecz zabiera moc..(nawet na forum byl gdzies kiedys wykres z hamowni, kogos z crxa) biorac to pod uwage dajmy na to ze Twoja parowa (bez skojarzen:D ) dodala te 2km i 1-2 niutony... spojrz teraz na wykres CAI...
http://www.diesel.win.pl/stuff/b16a2_4doloty.gif
jednak dodaje "troche" wiecej chyba ze zle czytam wykresy...
kazdy chwali to co ma-więc dlatego kazdy chwali CAI. Inna sprawa, że jest też to dolot jeden z najlepszych-dający wiele korzysci tyle, ze w naszym kraju nie sprawdza sie w użytkowaniu całorocznym. I chyba nie trzeba tłumaczyc dlaczego (hydroshield to nie wszystko). Nie chwale CAI z racji tego ze to mialem tylko z tej racji ze czulem przyrosty na wlasnej skorze... Nie sprawdza? Jezdziles na CAI ? czym sie sugerujesz mowiac ze sie nie sprawdza? bo pada deszcz i tak slyszales? dla mnie to nie jest wytlumaczenie bo nie slyszalem aby ktos zajezdzil motor przez CAI albo zeby narzekal...
Nie ma co p!@#$%^lic głupot, że jest to jedno jedyne sensowne rozwiązanie bo parówka okazuje sie dla wielu osób bardzo konkurencyjnym rozwiązaniem... Nie napisalem ze jest to jedyne sensowne rozwiazanie! Poprostu jest jednym z najlepszych (o ile nie najlepsze, wg mnie wlasnie tak jest).
Jeździłem z CAIem przez 2 lata w EK4 i nawet podczas dużych deszczy jak sprawdzałem to było sucho.
oh lawl! nie slyszales o padach silnika zpowodowanych wciagnieciem wody przez cai`a? :D
1. nie mów mi, że wierzysz w to co pisze producent...
na stronach tez podają że kolektory wyechowe dają po 20KM i nikt temu nie wierzy kto rozsądnie mysli...
myśle, że nie ma co generalizowac w tych przyrostech i patrząc na jeden wykres - jak wiesz przyrosty będą rózne...
2.
A Ty mi powiedz czym sie rozni CAI AEM`a od CAI tego co podalem wyzej ? Przeciez to tez "wierna" kopia ...
w tym temacie chyba źle Cie ja zrozumiałem (albo źle się zrozumielismy... bo nie kumam o co chodzi)- ja sie odniosłem doporównania simoty do passworda (że niby simota to niepewny badziew) zauważajac, że jak skopiowana dobrze to w niczym gorsza..
3. co do shorta to ja ostatnio mam kilka wypowiedzi, zeby ludzie tego nie zkaladali ale nikt nie chce wierzyc...
4. co do chwalenia CAI- nie mówie, że Ty chwalisz...
Pisałeś że nikt nie narzeka... I dlatego ja pisze, że ludzie chwala to co maja...
podsumowanie:
uważam ze CAI jest bdb - chyba najlepszy
ale nadaje sie na inny kklimat
u na s jest syf na drodze(zima błoto/deszcz/śnieg a latem kurz) - taki syfiasty kraj pod tym względem
u nas sa dziury z kałużami (jak wpadniesz w dużą i zakręcisz to hydroshield nie pomoze)
uważam, że parówka daje niedużo gorsze przyrosty a chroni od tego syfu
ma do tego na pewno wiele lepsze throtle response
oraz wcale nie jest droga jak widac...
nie zdziwie sie jak w środku wykresu bedzie falowanie (parówa vs CAI) i suma sumarum cAI wygra na górze (tak gdybam bo nie mam tutaj zadnego wykresu nałozonego)
chcac mieć idealny dolot to ja widze to tak:
- lato CAI+hydro
- zima parówa+odgrodzenie od ciepłego z nawiewem zimnego
i sam cos takiego chyba bede stosował w swoim ITR(tyle, że trzeba przekłąda, tyle, że trzeba 2 mapy wystroic itd)
a dla wielku osób, które nie musza miec mega zysków z CAI to parówa da naprawdę wiele korzysci i nie będzie stresująca w użytkowaniu...
1. nie mów mi, że wierzysz w to co pisze producent...
na stronach tez podają że kolektory wyechowe dają po 20KM i nikt temu nie wierzy kto rozsądnie mysli...
myśle, że nie ma co generalizowac w tych przyrostech i patrząc na jeden wykres - jak wiesz przyrosty będą rózne... Do konca nie wierze i dlatego nawet nie przytoczylem tu wykresu od tego producenta (nawet nie wiadomo z jakiej hamowni), ale biorac poprawke na dane producenta mozna cos tam wywnioskowac zwlaszcza ze granicy bledu przy dolocie nie bedzie takiej jak przy zestawie turbo :)
Na podsumowanie mam dla Ciebie propozycje :)
chcac mieć idealny dolot to ja widze to tak:
- lato CAI+hydro
- zima parówa+odgrodzenie od ciepłego z nawiewem zimnego
Olej ta parowe na zime i w miejsce tego wstaw seryjny dolot (jezeli juz sie upierasz zmieniac na zime), zima sie nikt nie sciga wiec po co marnowac pieniadze? :)
oh lawl! nie slyszales o padach silnika zpowodowanych wciagnieciem wody przez cai`a? :D
Za to Ty pewnie slyszales i to duzo.. szkoda ze nic nie widziales i sam tego nie przezyles wtedy potraktowal bym Twoja wypowiedz powazniej, a o "Zpowodowanych" padach silnikow przez wode w cai niestety nie slyszalem
cóż...
ja zostane przy swojej wersji (CAI mnie nie przekonuje-w sesnie bezpieczeństwa i brudu)
ale pewnie będę go używał...
a parówa jest nap pewno lepsza niż seryjny dolot..
a co do wunata to nie tylko on słyszał o tych hydrolockach :)
Cywa: poszukaj, bo silniki padaly nawet w PL.
dla jasnosci wrsja DX jest wersja Civa z pionowa przepustnica a EX z pozioma?czyli pod vtec podchodzi wersja EX?
wunat, słyszałem o zasysaniu wody przez CAI i to co się potem dzieje z silnikiem, lecz wszystko zależy od tego czy się tego CAIa z głową założy.
Civ 92-00 ma b dobrze odizolowane od wody miejsce na stożek. Z trzech stron ochrania zderzak, z tyłu nadkole i pozostaje tylko dziura w górę i wolne miejsce od strony silnika.
Kto mi powie jak można zalać stożek znajdujący się za zderzakiem i tuż pod górną dziurą? To chyba naprawdę trzeba być po półośki w wodzie by coś zassać. Tyle ode mnie, czekam pokazanie mi sposobu na zassanie wody przez CAI w cifie 92-00.
jak sie demontuje osłone albo robi dodatkowe otwory to mozna zassac. aem ma bypassy ktore tez temu zapobiegają. hydroshield nie jest w pełni nieprzepuszczający wody.
Kto mi powie jak można zalać stożek znajdujący się za zderzakiem i tuż pod górną dziurą? To chyba naprawdę trzeba być po półośki w wodzie by coś zassać. Tyle ode mnie, czekam pokazanie mi sposobu na zassanie wody przez CAI w cifie 92-00.
ziomie
ale to nie jest tak całkiem jak sobie wymyśliłes, że ten stożek jest odgrodzony ze wszystkich stron dokładnie.(inie ma praktycznie roznicy czy 5 czy 6gen czy ITR-choc ITR ma kierunek na tej wysokości i tamtedy też poleci).Od strony silnika jest spory dostęp, nadkole z dolna osłoną też generuje szpary. Poza tym woda nie zawsze leci tak jak nam sie wydaje co widac po przypadkach hydrolocka. Wjedz w kałuże o wysokosci opony (mało takich nie mamy przy prawym poboczu akurat !!!) i zobaczysz gdzie ta woda sie dostanie a gdzie nie... Nie oszukujmy sie, że nie jest to najbezpieczniejszy dolot...(choc na lato przy rozsadnym uzytkowaniu sprawdzający sie pewnie). Do tego jednak troche tego brudu z ulicy też ssie w lecie...
koniec stycznia, początek lutego będzie dostępne 50 sztuk wiec myślę ze starczy dla każdego.
..juz czas drogi kolego...:D
Tomi.civic
05-02-09, 19:09
Jaka powinna być średnica filtra na odmie :confused:
No wlasnie co z tymi dolotami????
bardziej się opłaci zrobić dolot i założyć jakieś dobre filtry bo te chińskie stożki to pomyłka
No niby tak ale to nie znaczy ze jest zle
the_jarrro
28-03-12, 22:53
Witajcie, przeczytałem cały wątek i widzę że temat Aero Form Simoty został już poruszony ale nie spotkał się z żadną reakcją. Czy ktoś z Was miał okazję takie coś oglądać, albo jeszcze lepiej- używać?
http://www.racingfactory.pl/aero-form-honda-civic-1996-00-id-1144.html
http://www.racingfactory.pl/dane/full/8af0d7e1f656495cb1d9e8713357bdc2.jpg
http://i9.photobucket.com/albums/a54/SKITZ_SSS/intakeEF.jpg
http://i9.photobucket.com/albums/a54/SKITZ_SSS/intakeEF2.jpg
Mam zamiar zmienić fabryczny układ na dolot ze stożkiem. Po przeczytaniu Waszych postów trochę przeraziły mnie przestrogi o możliwości zassania wody przez rurę doprowadzającą zimne powietrze od dołu, zza zderzaka a taki Aero Form wydaje się całkiem bezpiecznym rozwiązaniem. Tylko zastanawia mnie jak niby zimne powietrze ma być doprowadzane "bezpośrednio z zewnątrz" jak pisze producent, skoro ta karbonowa pucha jest zaraz za reflektorem. Myślicie, że zawirowania powietrza wpadającego przez grill są wystarczające? A może to cacko ma jakieś ukryte moce o których nie wiem? ;)
http://i9.photobucket.com/albums/a54/SKITZ_SSS/intakeEF.jpg
http://i9.photobucket.com/albums/a54/SKITZ_SSS/intakeEF2.jpg
Witam , przed chwilką napisałem do Racing Factory w sprawie takowego dolotu . Też mnie to zastanawia , jakim cudem bez doprowadzania od dołu rur to działa .
Ciekawi mnie też kwestia jak to się ułoży w del solu . Na stronie dedykowane jest do Civica 92-95 EG . Myślę , że del sol ja wszystko tak samo , ale nie mam gdzie zasięgnąć informacji czy napewno . Jeśli sprzedawca mnie zapewni o kompatybilności , to kupie Aero forma i zrobie foty . Bo widzę ,że nikt chyba z forum tego nie ma i nie ma z kim podyskutować .
ten dolot to zbędnie wydana kasa... nikt nad nim nie dyskutuje, nikt go nie ma bo to "G"
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.