pirat
04-11-08, 13:52
mam problem z silnikiem ktory to coraz bardziej lubi zjesc olej i jak sie cisnie to z tylu zostaje czarna chmurka i jak sie ciska smierdzi przepalonym olejem :-/
Do wyboru 2 opcje, zmiana na "nowy" d16z6 z malym przebiegiem, koszt silnika bez osprzetu ok 1300pln (teraz stoi taki na alledrogo z przebiegiem 90tys blok+glowica), osprzet nie potrzebny bo to samo jest. Z tym ze sie nie wie jak byl uzytkowany silnik i ile przejedzie, a z czego sie dowiedzialem to w automacie jezdzil takze nei powienien byc zajechany. no i dochodzi koszt swapu pewnie kele 1000pln.
Albo druga opcja to remont silnika, wymiana pierscieni, uszczelniaczy i do tego.. tloki P29 zwiekszajace kompresje :cool:
na jebaju taki oto zestawik na ktory patrze od pewnego czasu:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ZC-Dome-Pistons-Civic-CRX-Si-D16-Rings-Bearings-Gasket_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33623QQihZ027QQi temZ400005888206QQtcZphoto20AccessoriesQQadiZ2865Q QcmdZViewItem?_trksid=p4506.m20.l1116
koszt takiego zestawu przy obecnym kursie to max 1400pln
dodatkowo wiem ze trzeba kupic szpilki, i nie rozumiem jednej rzeczy ktora jest napisana na aukcji " Add Full Floating Pins and Clips for $59.99" czyli ze co, oni dodaja czy trzeba sobie kupic?
Ile mechanik by chcial za rozbieranie calego silnika i zabawe w wymiane kompletnie nie wiem, moze znacie jakies orientacyjne ceny?
a i jeszacze co brakuje w tym zestawie ewentualnie wg was jest do d...?
mysle ze remont jest lepsza opcja bo wiadomo czym sie jezdzi i ze zaraz sie nie roz...wali dodatkowa moc ;-)
i obawa o spalanie stukowe ktore moze sie pojawic przy zwiekszaniu kompresji :-/
Do wyboru 2 opcje, zmiana na "nowy" d16z6 z malym przebiegiem, koszt silnika bez osprzetu ok 1300pln (teraz stoi taki na alledrogo z przebiegiem 90tys blok+glowica), osprzet nie potrzebny bo to samo jest. Z tym ze sie nie wie jak byl uzytkowany silnik i ile przejedzie, a z czego sie dowiedzialem to w automacie jezdzil takze nei powienien byc zajechany. no i dochodzi koszt swapu pewnie kele 1000pln.
Albo druga opcja to remont silnika, wymiana pierscieni, uszczelniaczy i do tego.. tloki P29 zwiekszajace kompresje :cool:
na jebaju taki oto zestawik na ktory patrze od pewnego czasu:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ZC-Dome-Pistons-Civic-CRX-Si-D16-Rings-Bearings-Gasket_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33623QQihZ027QQi temZ400005888206QQtcZphoto20AccessoriesQQadiZ2865Q QcmdZViewItem?_trksid=p4506.m20.l1116
koszt takiego zestawu przy obecnym kursie to max 1400pln
dodatkowo wiem ze trzeba kupic szpilki, i nie rozumiem jednej rzeczy ktora jest napisana na aukcji " Add Full Floating Pins and Clips for $59.99" czyli ze co, oni dodaja czy trzeba sobie kupic?
Ile mechanik by chcial za rozbieranie calego silnika i zabawe w wymiane kompletnie nie wiem, moze znacie jakies orientacyjne ceny?
a i jeszacze co brakuje w tym zestawie ewentualnie wg was jest do d...?
mysle ze remont jest lepsza opcja bo wiadomo czym sie jezdzi i ze zaraz sie nie roz...wali dodatkowa moc ;-)
i obawa o spalanie stukowe ktore moze sie pojawic przy zwiekszaniu kompresji :-/