Zobacz pełną wersję : obroty
faluja. odlaczylem akumulator bez wyjecia bezpiecznika-co moze sie wtedy stac? :) mam wyjac bezpiecznik czy jezdzic az sie unormuja<bo kiedys to nastapi?> :D
Poszukales odpowiedzi na swoje pytanie na forum?
szukalem ale przyznam szczerze ze po 11 stronie zabraklo mi cerpliwosci :)
[tzn wiem: przepustnica,korkowy,bezpiecznik,reset- wiedza nabyta z forum ale nie znalazlem co moze sie stac gdy nie wyciagniemy bezpiecznika przed odlaczeniem]
w EJ9 tez ten od radia?:)
przejrzałeś te wszystkie tematy ?
http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/search.php?searchid=288868
u mnie też był z tym problem na szczęście reset komputera w zupełności pomógł, także czytaj, próbuj i kombinuj
tez proponuje reset kompa, lekarstwo na "wszystko"... mialem cos podobnego i pomoglo.
zrobilem. po ilu km sie nauczy?
skolopendra
06-11-08, 13:41
zrobilem. po ilu km sie nauczy?
jeśli zrobiłeś poprawnie to od razu,tyczy się to tylko wolnych obrotów ...
Jak nie "nauczyles" go wolnych obrotow wedlug instrukcji to ci raczej wiele nie da
nie nauczyl sie od razu :(
co zrobilem zle?
wyciagnalem back up'a,wlaczylem silnik,zalaczyl sie wiatrak nawet dwa razy, zrobilem 2 km jak emeryt, pozniej przez 2 powstawialem i nic...
czy reset mozna zrobic na zimnym silniku?
skolopendra
11-11-08, 19:24
zy reset mozna zrobic na zimnym silniku?
można .odczekać do załączenia wiatraka, zgasić silnik i już ,,jeśli nie pomorze usterka będzie w czyś innym
to chyba jakas inna usterka. zrobilem wszystko wg instrukcji i podczas jazdy jak wrzucam jalowy podnosi na chwile czasami kilkakrotnie do 1500 :confused: (nie wiem czy to mozliwe ale obroty spadaja do 1000 dopier jak sie zatrzymam?!) chyba czeka mnie wizyta u mechanika :(
bylem.diagnoza: wyczyscic przepustnice i wymienic uszczelke,pozniej RESET. 200 zl . to duzo? zrobie to sam? zrobi mi ktos to taniej?:D
Dużo, zrobisz to sam, reset juz umiesz, uszczelke kupujesz w ASO - papierowa (1 razowa) za około 12 zł (już nie pamiętam dokładnie). Przepustnica trzyma się na 4 śrubach i myjesz to w benzynie ekstrakcyjnej pędzelkiem. Było o tym pare razy - poszukaj a na pewno znajdziesz.
Wiecie co ja mam cos dziwnego z obrotami... po
1. Strasznie długo silnik chodzi na ssaniu jest juz ciepłe powietrze z nawiewów a silnik nadal trzyma ( jakieś 1500obr.)
2. jak jade i wrzuce go na luz to obroty trzymaja sie tak 1100 - 1000 obr/min. , jak juz samochod zwolni do 20km/h to obroty spadaja na 800-900/min.
Co moze byc przyczyna tego zjawiska ?? mial ktos tak kiedys w swoim aucie ??
Wiecie co ja mam cos dziwnego z obrotami... po
1. Strasznie długo silnik chodzi na ssaniu jest juz ciepłe powietrze z nawiewów a silnik nadal trzyma ( jakieś 1500obr.)
2. jak jade i wrzuce go na luz to obroty trzymaja sie tak 1100 - 1000 obr/min. , jak juz samochod zwolni do 20km/h to obroty spadaja na 800-900/min.
Co moze byc przyczyna tego zjawiska ?? mial ktos tak kiedys w swoim aucie ??
reset?:D
reset?:D
zdjecie klemy wystarczy zeby komp sie zresetował ?
Tak, ale polecam restartować przez wyjęcie bezpiecznika z komory silnika Beck Up 7,5A;)
reset,reset
a co myslicie o rozwiercaniu przepustnicy w celu uzyskania paru koni?:) (mechanik mi zaproponowal)
bedzie wiecej palil ?
poczytalem ze to tylko uszczelka ogranicza wlot,tak?? to co on mi kvrwa pi3rdoli o rozwiercaniu?! odpowiedzcie szybko to jutro zdaze "zainterweniowac" ;)
to co on mi kvrwa pi3rdoli o rozwiercaniu?
Regulamin forum - wiesz co to takiego?
Wojtek Ksiezopolski
20-11-08, 00:40
witam
a moze ktos mi powie co moze byc z obrotami jesli:
1. oborty na rozgranym silniku maja wartosc okolo 700
2. jadac wolno lekko trzesie samochodem tak jak by brakowalo mu mocy, jest to doczuwalne zwlaszcza przy ruszaniu
3. jadac do tylu przy naglym zatrzymaniu obroty spadaja prawie do 0 a pozniej podnosza sie do okolo 700
4. ruszanie bez uzycia gazu, na samym sprzegle jest prawie niemozliwe - ledwo sie toczy i trzesie
samochod to civic 1997 r, 1.4i :)
a co myslicie o rozwiercaniu przepustnicy w celu uzyskania paru koni? (mechanik mi zaproponowal)
bedzie wiecej palil ?
poczytalem ze to tylko uszczelka ogranicza wlot,tak?? to co on mi kvrwa pi3rdoli o rozwiercaniu?! odpowiedzcie szybko to jutro zdaze "zainterweniowac"
uszczelka tak, ale można też rozwiercić przepustnicę, ale według mnie to przy większych modyfikacjach i innym silniku;)
nie czytalem
To należy przeczytać:p
1. oborty na rozgranym silniku maja wartosc okolo 700
2. jadac wolno lekko trzesie samochodem tak jak by brakowalo mu mocy, jest to doczuwalne zwlaszcza przy ruszaniu
3. jadac do tylu przy naglym zatrzymaniu obroty spadaja prawie do 0 a pozniej podnosza sie do okolo 700
4. ruszanie bez uzycia gazu, na samym sprzegle jest prawie niemozliwe - ledwo sie toczy i trzesie
1. To dobra wartość dla twojego silnika - ewentualnie mogło by być minimalnie wyżej.
2. Trzeba dać więcej gazu:)
3. A wciskasz od razu pedał sprzęgła do końca?
4. Za niskie obroty żeby mógł sobie samochód jechać bez "gazu".
nie moge sie nie zgodzic z przedmowca :cool:
rozwiercona przepustnica,zalozona uszczelka z wiekszym otworem. mocy jakby wiecej ale... syczy, jakby ktos mocno wciagal powietrze nosem:D czy to normalne?:)
A czy na rozgrzanym silniku falują obroty? Jeśli tak to zaciąga lewe powietrze gdzieś (prawdopodobnie), a jeżeli nie to wszystko w porządku - słychać jak przelatuje powietrze przez układ dolotowy.
nie, obroty stoja w miejscu:)
kurde zawsze cos! uporalem sie z obrotami to teraz przy mamksymalnie skreconej <w lewo> kierownicy cos halasuje przy <chyba> prawym kole... :mad:
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.