Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Turbo Kit Do D16Z9



Cropp
01-11-08, 17:04
Witam...Jestem Nowy na forum.Szukałem trochę na ten temat,ale nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi na moje pytania.Kupiłem Hondę z tym silnikiem.I chciał bym zwiększyć moc w tym silniku.Czytałem w temacie niżej na temat podtlenku i modyfikacji wolnossących tego silnika.I jako że lubię sobie pogrzebać w silniku pomyślałem na kit'em turbo z małym doładowaniem właśnie żeby osiągnąć jakieś 180km.Znalazłem kilka kit'ów na ebay(czytałem innych forach i jedni polecają inni mówią że się sypie szybko,z tym że oni pompowali duże ciśnienia,ja myślałem coś około 0.4/0.5 bara,aby nie zakuwać silnika czasowo).

Znalazłem takie zestawy:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Parts-Accessories___TURBONETICS-TURBO-KIT-CIVIC-CRX-D15-D16-REV-SPEED-88-00_W0QQitemZ400004177329QQddnZPartsQ20Q26Q20Access oriesQQddiZ2811QQcmdZViewItem?hash=item40000417732 9&_trkparms=72%3A543%7C39%3A1%7C65%3A12%7C240%3A1318&_trksid=p4506.c0.m245

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Parts-Accessories___T3-T4-D15-D16-D-Series-Civic-CRX-Del-Sol-Turbo-Kit-T04E_W0QQitemZ290270224518QQddnZPartsQ20Q26Q20Acce ssoriesQQddiZ2811QQcmdZViewItem?hash=item290270224 518&_trkparms=72%3A543%7C39%3A1%7C65%3A12%7C240%3A1318&_trksid=p4506.c0.m245

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Parts-Accessories___Civic-88-00-D15-D16-T3-T4-Turbo-Kit-EG-EK-WG-BOV-FMIC_W0QQitemZ200267397563QQddnZPartsQ20Q26Q20Acce ssoriesQQddiZ2811QQcmdZViewItem?hash=item200267397 563&_trkparms=72%3A543%7C39%3A1%7C65%3A12%7C240%3A1318&_trksid=p4506.c0.m245

Który z tych zestawów był by najlepszy dla tego silnika.Co jeszcze przydało by się zainwestować,poza wydechem i jakimś strojeniem tego wszystkiego.

Zastanawia Mnie też czy przy zastosowaniu turbosprężarki nie przydało by się obniżyć kompresji przy zastosowaniu grubszej uszczelki pod głowicą??
Dodam od Siebie że większość prac mechanicznych planuje wykonać u Siebie w garażu.


Z Góry Dziękuje za odpowiedzi w temacie

...Bartuś...
01-11-08, 17:15
Widzę że Czytałeś Mój temat.JA też właśnie zastanawiam się na takim turbo kit'em.Ale z tego co teraz dostałem odpowiedź to są problemu z Soft Turbo.A jeżeli już to zestaw musi być markowy.Ogólnie to dobrze że założyłeś ten temat.Wtedy się oboje dowiemy coś na ten temat.A jak nie to jednak będziemy musieli robić te Swap'y bo widzę że modowanie na N/A D16 też nie ma jakiegoś większego sensu.Chyba że wszystko zrobisz Sam.

Fawor
01-11-08, 20:59
turbokity z ebaja sa dobre, ale tylko oryginały turboneticsa czy greddy'ego za 1500$+. O reszcie przeczytacie na forum i takie pytania powinny być zabronione...

...Bartuś...
01-11-08, 22:46
turbokity z ebaja sa dobre, ale tylko oryginały turboneticsa czy greddy'ego za 1500$+. O reszcie przeczytacie na forum i takie pytania powinny być zabronione...

Cropp w pierwszym linku dał właśnie link do Kit'u Turboneticsa :P

Znalazłem taki zestaw tłoków i korb do D16

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Parts-Accessories_Car-Truck-Parts-Accessories__D16-Civic-CRX-Si-Turbo-Engine-Kit-Pistons-Rods-Gasket_W0QQitemZ390003722455QQddnZPartsQ20Q26Q20Ac cessoriesQQadnZCarQ20Q26Q20TruckQ20PartsQ20Q26Q20A ccessoriesQQddiZ2811QQadiZ2865QQcmdZViewItem?hash= item390003722455&_trkparms=72%3A543%7C39%3A1%7C65%3A12%7C240%3A1318&_trksid=p4506.c0.m245

Czy po zamontowaniu takiego zestawu nie będę musiał mieć obaw o wyspanie się czegoś w silniku.

Chciałem się też zapytać o wtryski.Bo np.Pan Grabowski montuje dwa dodatkowe wtryski,inni montują większe wtryski.Co będzie lepsze??A może seryjne dadzą rade?? I jak z pompą paliwową też trzeba wymieniać czy seryjna da radę??

!markos
01-11-08, 23:22
shitowe tloki do *****istych korb.. super sprawa. raczej nie schodz ponizej wiseco.

pompa do wymiany. zadne dodatkowe wtryski, tylko te co masz do wymiany na wieksze.

ty na serio nic nie wiesz o tym co zamierzasz zrobic.... wez moze najpierw troche poczytaj, co?

qrzej25
02-11-08, 00:23
No czy ja wiem czy az tak shitowe. Raczej nie celuje w 500km a 300 to max bo to i tak grubszu wydatek i robata.A na 300km to luzik i nie ma co sie pchac w koszta.Prawde mowiac to te tloki sa prawie gratis do reszty.Wiec ja bym sie nie zastanawial pozatym kolega wyglada bardzo "zielono" wiec nie przekroczy wartosci ich mozliwosci (a niedaj by jeszcze cos nie wyszlo to zawsze mniejsza strata) twu twu twu na psa urok Pozdrawiam

gruby1983
02-11-08, 01:04
Raczej chodzi o jakość tłoka bo tu nie potrzeba dużej mocy żeby narozrabiać w silniku. A niema się co dla paru złotych ograniczać. Jebajowe kity są dobre na rozwojówke z czasem wymienic turbinke intercooler itp. A wtryski większe też nie są takie drogie jak i pompa jak ciągniesz całość z usa. U mnie też celuje w 300 HP mając w podstawie 200 i raczej nie ma co się szczypać z kasą.

!markos
02-11-08, 03:55
No czy ja wiem czy az tak shitowe.ja tez nie wiem. wiem natomiast, ze stukaja jak glupie. dla mnie to wystarczajacy powod, zeby ich nie kupowac.

...Bartuś...
02-11-08, 12:18
ja tez nie wiem. wiem natomiast, ze stukaja jak glupie. dla mnie to wystarczajacy powod, zeby ich nie kupowac.

Czyli mówiąc szczerze taki zestaw będzie najlepszy:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Parts-Accessories_Car-Truck-Parts-Accessories__EAGLE-RODS-WISECO-TURBO-PISTONS-HONDA-CIVIC-D16-Y8-57_W0QQitemZ360102690320QQddnZPartsQ20Q26Q20Access oriesQQadnZCarQ20Q26Q20TruckQ20PartsQ20Q26Q20Acces soriesQQddiZ2811QQadiZ2865QQcmdZViewItem?hash=item 360102690320&_trkparms=72%3A543%7C39%3A1%7C65%3A12%7C240%3A1318&_trksid=p4506.c0.m245

Takie Wtryski 550cc(patrzyłem u kogoś w temacie D16Turbo i miał 560cc i 260km to moje 550 przy mniejszej mocy dadzą radę)

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Parts-Accessories_Car-Truck-Parts-Accessories__550cc-INJECTOR-TURBO-Honda-Civic-D16-B18-B16-SI-H22-GSR_W0QQitemZ270293344708QQddnZPartsQ20Q26Q20Acces soriesQQadnZCarQ20Q26Q20TruckQ20PartsQ20Q26Q20Acce ssoriesQQddiZ2811QQadiZ2865QQcmdZViewItem?hash=ite m270293344708&_trkparms=72%3A543%7C39%3A1%7C65%3A12%7C240%3A1318&_trksid=p4506.c0.m245

Pompa Paliwa Walbro:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Parts-Accessories_Car-Truck-Parts-Accessories__WALBRO-255-FUEL-PUMP-92-00-HONDA-CIVIC-94-99-INTEGRA_W0QQitemZ310094981362QQddnZPartsQ20Q26Q20A ccessoriesQQadnZCarQ20Q26Q20TruckQ20PartsQ20Q26Q20 AccessoriesQQddiZ2811QQadiZ2865QQcmdZViewItem?hash =item310094981362&_trkparms=72%3A543%7C39%3A1%7C65%3A12%7C240%3A1308&_trksid=p4506.c0.m245

Śruby Głowicy ARP:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Parts-Accessories_Car-Truck-Parts-Accessories__WALBRO-255-FUEL-PUMP-92-00-HONDA-CIVIC-94-99-INTEGRA_W0QQitemZ310094981362QQddnZPartsQ20Q26Q20A ccessoriesQQadnZCarQ20Q26Q20TruckQ20PartsQ20Q26Q20 AccessoriesQQddiZ2811QQadiZ2865QQcmdZViewItem?hash =item310094981362&_trkparms=72%3A543%7C39%3A1%7C65%3A12%7C240%3A1308&_trksid=p4506.c0.m245


Chciałem też zapytać czy seryjny komputer da radę po przeprogramowaniu czy trzeba jakiś zewnętrzny do ogarnięcia tego zainstalować.

A może po prostu zastosować się według tego silnika:
http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?t=18815

Wtedy będzie pewnie że wszystko będzie OK przy mniejszej mocy.

sadam
02-11-08, 13:06
seryjny kopmuter ocziwsice ze trzeba ruszyc.przeciez calkowicie zmieniasz charkterystyke silnika.jesli nie masz kasy na hondate to najlepiej przez croma stroic albo smt dolozyc.

a silnik burnoota jest akurat bardzo dobrym przykladem modyfikacji.tylko ze niechcialbys wiedziec ile to many many pochlonelo

sunnboy
02-11-08, 13:29
tu jest jakis zestaw tyko nieweim czy cos jest wart
http://www.allegro.pl/item472173960_soft_turbo_kit_honda_d15_d16_vtec_bc m_jdm.html

!markos
02-11-08, 13:38
wiseco bedzie spoko. regenerowane wtryskiwacze za 200$ to jednak bzdura. doplacisz troche i kupisz nowe wtryski precisiona.

...Bartuś...
02-11-08, 13:51
seryjny kopmuter ocziwsice ze trzeba ruszyc.przeciez calkowicie zmieniasz charkterystyke slnika.jesli nie masz kasy na hondate to najlepiej przez croma stroic albo smt dolozyc.

a silnik burnoota jest akurat bardzo dobrym przykladem modyfikacji.tylko ze niechcialbys wiedziec ile to many many pochlonelo

Przeczytałem temat cały...Przy tylu awariach to pieniądze uciekały z portfela jak liście na wietrze :eek:

Ja jak policzyłem tak bardzo wstępnie to bez 14k nie ma co podchodzić do zabawy.

Wyszło mi tak:

Turbo Kit-1500dol
Tłoki Korby-720dol
Stożek-50dol
Wydech-130dol
Sprzęgło Zamach-250dol
Wtryski i Pompa-300dol
Chłodnica Oleju-135dol
Sruby Głowicy-135dol
Panewki-55dol
Zegary-130dol
Zapomniane rzeczy-300dol

Co daje koło 3600dol na same części.A jeszcze montaż,strojenie,wzmocnienie zawieszenia,hamulce.

havok
02-11-08, 14:19
Z tymi zegarami to pojechałeś. Masz kupić 3 - ciśnienie oleju, boost i EGT. Ceny najtańszego zaczynają się od 140$, a jak idziesz w Defi, to od 220 (czy jakoś tak) za sztukę.

Hikiel
02-11-08, 14:35
Oczywiscie wliczyles przesylke i clo?

BurnOuT
02-11-08, 15:41
To może ja coś napiszę...

Oszczędzisz teraz, później zapłacisz x2. U mnie tak niestety było.
Jeżeli chodzi o idealność mojego setupu, to do pełni szczęścia brakuje mi teraz tylko dobrego IC i zewnętrznego WG.

Napiszę Ci teraz co MUSISZ mieć aby było bezawaryjne soft turbo:

-nowa turbosprężarka 2000-3000pln lub używana 1000-1500pln
-zewnętrzny Wastegate 600-700pln (jeżeli turbina nie ma wewn.)
-kolektor wydechowy 600pln
-układ wydechowy 2,5" 1500pln
-pompa paliwa walbro 400pln
-wtryskiwacze 300-500pln
-zawór upustowy 300-600pln
-orurowanie 500-1000pln
-intercooler 300-1200pln
-stożek 150pln
-świece irydowe 200pln
-elektronika 1000-3000pln
-wskaźniki minimum 3szt 1000-2000pln
-sprzęgło 1000pln
-chłodnica wody od VTI 300pln
-węże w stalowym oplocie do turbo 300-600pln

Do tego dochodzi inspekcja silnika, oleje, filtry, uszczelki, płyn chłodniczy i oczywiście robocizna.

Bez minimum 10000pln nie masz co marzyć o bezawaryjnych 180-190KM
Do tego nie można zbyt długo cisnąć bez przerwy ze względu na cienkie seryjne korby i brak chłodnicy oleju

Możesz robić tak albo porządnie, zakuty, z dobrą turbina i zew WG, duzy IC za ponad tysiaka, chłodnica oleju, 4 wskaźniki markowe

Civic Turbo to w naszym kraju kosztowna sprawa niestety.

...Bartuś...
02-11-08, 15:43
Oczywiscie wliczyles przesylke i clo?

Przesyłkę będę miał za Free do polski,a cła w ogóle.

Kurde nie wiedziałem że te zegary są takie drogie.Myślałem że taki zestaw 3 zegarów za 130dol wystarczy.

Pati
02-11-08, 17:41
mozesz stroić hondatą za 3000 i mieć super profi zrobione, albo. no wlasnie. nie bardzo jest to albo. AEM za 4500? jest crome za 'taniej', ale (bez obrazy) nie słyszałem jeszcze o dobrze wystrojonym Cromem Civiciem turbo. schemat jest prosty - Dominik ma duże doświadczenie, bo każdy do niego jeździ. Inni nie maja doświadczenia, bo nie ma na czym sie uczyć i koło się zamyka.

...Bartuś...
02-11-08, 18:32
mozesz stroić hondatą za 3000 i mieć super profi zrobione, albo. no wlasnie. nie bardzo jest to albo. AEM za 4500? jest crome za 'taniej', ale (bez obrazy) nie słyszałem jeszcze o dobrze wystrojonym Cromem Civiciem turbo. schemat jest prosty - Dominik ma duże doświadczenie, bo każdy do niego jeździ. Inni nie maja doświadczenia, bo nie ma na czym sie uczyć i koło się zamyka.

Aha dzięki za odpowiedź...Czyli co by nie mówić i nie zrobić Swap wychodzi najlepiej i najtaniej ze tego wszystkiego.A później w miarę przypływu gotówki bawić się w Turbo,a zawszę lepiej będzie doładować B18 niż D16.

sunnboy
02-11-08, 19:20
B18 niż D16.
ponoc D-seria jest lepsza do uturbienia:p

BurnOuT
02-11-08, 20:08
ponoc D-seria jest lepsza do uturbienia:p

Jeden ch... ;) :D

sunnboy
02-11-08, 20:16
ja tam powiem ,ze podziwiam Burnout'a za wklad kasy i zniszczone nerwy w projekt,niewiem jak on to zrobil ale sledzac jego watek juz bym sie chyba z 3 razy powiesil z Jego akcjami z turbo:eek: mam nadzieje ,ze teraz juz bedzie tylko tujbo bedzie dostarczalo mu samych radosci w D-serii:p

BurnOuT
02-11-08, 21:05
OT

Też siebie podziwiam

W momencie kiedy poszła mi panewka to faktycznie, sznur mi chodził go głowie ;) .Był nawet plan doprowadzenia auta do serii, wsadzenia 1.4 i sprzedania.

Był też plan wsadzenia B18C4 ale po przejechaniu się czymś takim stwierdziłem że to nie jedzie, chyba że by wsadzić w to drugie tyle kasy.

Teraz kiedy auto jeździ i czuję te ~300Nm na plecach stwierdzam jednak że pieniądze to nie wszystko.