Zobacz pełną wersję : problem z ogarnięciem wiazki d16y7 ->b16a2
Witam !
Mam problem z wiązką po swapie z d16y7 na b16a2.
w tym momencie mam wiązkę od EK4 a silnik jest z EG .
1. w ek do alternatora idzie wtyczka z czterema kablami, a przy silniku z eg sa trzy kabelki.
2. przy dtystrybutorze sa dwie wtyczki a ja mam jedna.
3 czy może mi ktoś podpowiedziec jak to ogarnac?
autko to coupe d16y7 z 99 po lifcie.
dzieki!
pozdrawiam Michał.
to juz ogarniete ... kolejny problem gdzie jest map sensor w b16a2 ???? bo przy przepustnicy go nie mam :confused:
to juz ogarniete ... kolejny problem gdzie jest map sensor w b16a2 ???? bo przy przepustnicy go nie mam :confused:
W EG VTi jest mocowany na ścianie grodziowej.
Pozdr
W EG VTi jest mocowany na ścianie grodziowej.
Pozdr
mozna troche jasniej :) bo gdziesz czytałem ze wychodzily tez bez map sensora
Mam sensor min w Vgen z B16A2 jest zamocowany koło filtra paliwa i połączony wężykiem z przepustnicą.
no juz udalo mi sie dojsc do tego, dzieki za pomoc.
nastepne pytanie wyskakuja mi bledy: 11, 14, i 23. i teraz moje pytanie gdzie znajduje sie sensor od stukowego? przeszukałem manuala ale znalezc nie moge :(
ps: silnik jest z 91 eg6 4 gen.
sensora nie ma w tym silniku
sensora nie ma w tym silniku
więc jak się można pozbyc tego błedu?
ps:check engine zapala się dopiero po przekroczeniu 3000 obr/min
Jak sobie poradziłeś z dystrybutorem? Co z niebieskim kabelkiem przy aparacie?
Jak sobie poradziłeś z dystrybutorem? Co z niebieskim kabelkiem przy aparacie?
poprostu go odciąłęm, jest nie potrzebny
EG6 to Vgen jak już... podłączyłeś to na OBD2 czy mi się wydaje ???
EG6 to Vgen jak już... podłączyłeś to na OBD2 czy mi się wydaje ???
dokładnie. czy to zle?
a na silniku mam rok prod. 91, a mi powiedzieli,że jest z eg6 :confused:
więc jak się można pozbyc tego błedu?
zakładając KS, zmieniając kompa
wydaje mi sie, że ja mam ten sensor. z tyłu pod kolektorem i idzie do niego jakis kabelek, taki wciskany .
to czujnik cisnienia oleju zapene, KS ma normlana kostke nei "wciskana"
to czujnik cisnienia oleju zapene, KS ma normlana kostke nei "wciskana"
a czy czujnik nie powinien miec dwóch kabelków ?? i jezeli to czujnik to czy jest miejsce gdzies zeby wkręcic ten KS???
no własnie jeden kabelek z kostka mi został czerwono-niebieski, i z manuala wiem ze to wlasnie od KS. Jak sobie z tym poradzic???
nastepne pytanie to czy moze sie pokazywac blad od IAC i IMA, jezeli nie ma KS ???
hej!
czy nikt nie umie mi pomoc??? jezdze narazie tak ale boje sie o silnik :(
POMOCY !!!
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.