PDA

Zobacz pełną wersję : problem z ogarnięciem wiazki d16y7 ->b16a2



olszes
01-11-08, 10:06
Witam !
Mam problem z wiązką po swapie z d16y7 na b16a2.
w tym momencie mam wiązkę od EK4 a silnik jest z EG .
1. w ek do alternatora idzie wtyczka z czterema kablami, a przy silniku z eg sa trzy kabelki.
2. przy dtystrybutorze sa dwie wtyczki a ja mam jedna.
3 czy może mi ktoś podpowiedziec jak to ogarnac?
autko to coupe d16y7 z 99 po lifcie.

dzieki!
pozdrawiam Michał.

olszes
02-11-08, 22:34
to juz ogarniete ... kolejny problem gdzie jest map sensor w b16a2 ???? bo przy przepustnicy go nie mam :confused:

mleko
03-11-08, 12:48
to juz ogarniete ... kolejny problem gdzie jest map sensor w b16a2 ???? bo przy przepustnicy go nie mam :confused:


W EG VTi jest mocowany na ścianie grodziowej.

Pozdr

olszes
04-11-08, 19:52
W EG VTi jest mocowany na ścianie grodziowej.

Pozdr

mozna troche jasniej :) bo gdziesz czytałem ze wychodzily tez bez map sensora

mleko
05-11-08, 12:07
Mam sensor min w Vgen z B16A2 jest zamocowany koło filtra paliwa i połączony wężykiem z przepustnicą.

olszes
05-11-08, 23:04
no juz udalo mi sie dojsc do tego, dzieki za pomoc.
nastepne pytanie wyskakuja mi bledy: 11, 14, i 23. i teraz moje pytanie gdzie znajduje sie sensor od stukowego? przeszukałem manuala ale znalezc nie moge :(
ps: silnik jest z 91 eg6 4 gen.

emg
07-11-08, 09:04
sensora nie ma w tym silniku

olszes
07-11-08, 09:22
sensora nie ma w tym silniku

więc jak się można pozbyc tego błedu?

ps:check engine zapala się dopiero po przekroczeniu 3000 obr/min

Andzi
07-11-08, 09:23
Jak sobie poradziłeś z dystrybutorem? Co z niebieskim kabelkiem przy aparacie?

olszes
07-11-08, 09:26
Jak sobie poradziłeś z dystrybutorem? Co z niebieskim kabelkiem przy aparacie?
poprostu go odciąłęm, jest nie potrzebny

mleko
07-11-08, 12:27
EG6 to Vgen jak już... podłączyłeś to na OBD2 czy mi się wydaje ???

olszes
07-11-08, 18:15
EG6 to Vgen jak już... podłączyłeś to na OBD2 czy mi się wydaje ???

dokładnie. czy to zle?
a na silniku mam rok prod. 91, a mi powiedzieli,że jest z eg6 :confused:

emg
08-11-08, 21:45
więc jak się można pozbyc tego błedu?
zakładając KS, zmieniając kompa

olszes
09-11-08, 12:41
wydaje mi sie, że ja mam ten sensor. z tyłu pod kolektorem i idzie do niego jakis kabelek, taki wciskany .

rem36
10-11-08, 10:09
to czujnik cisnienia oleju zapene, KS ma normlana kostke nei "wciskana"

olszes
11-11-08, 18:43
to czujnik cisnienia oleju zapene, KS ma normlana kostke nei "wciskana"
a czy czujnik nie powinien miec dwóch kabelków ?? i jezeli to czujnik to czy jest miejsce gdzies zeby wkręcic ten KS???
no własnie jeden kabelek z kostka mi został czerwono-niebieski, i z manuala wiem ze to wlasnie od KS. Jak sobie z tym poradzic???
nastepne pytanie to czy moze sie pokazywac blad od IAC i IMA, jezeli nie ma KS ???

olszes
14-11-08, 19:22
:confused::(:confused:

olszes
18-11-08, 00:55
hej!
czy nikt nie umie mi pomoc??? jezdze narazie tak ale boje sie o silnik :(
POMOCY !!!