Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Zapłon po 4,5 zakręceniu-jaki powód?



wbon
04-12-05, 22:37
Jezdze civiciem z 98 roku 5d wersja angielska. Przebieg 40 tys. km. Zawsze zapłon następuje dopiero po ok. 5 krotnym zakręceniu rozrusznikiem. Niezależnie od warunków pogodowych /zoma, lato, wilgotno, sucho./ Akumulator jest nowy. Troche mnie to dziwi bo w poprzednim samochodzie w hondzie CRX 87' z przebiegiem 120 tys. takich problemów nie miałem. Jaki moze byc powód? Mi na myśl przychodzi tylko filtr paliwa. Moze macie ine sugestie?

Tomo
05-12-05, 10:21
swiece

MacK
06-12-05, 09:15
Spróbuj nie palić od razu tylko włączyć i wyłączyć zapłon trzy cztery razy żeby pompa ciśnienie paliwa dobiła na listwie i wtedy próbuj zapalać.

jacek5m
18-12-05, 03:10
Jestem ciekaw jak kolega sobie poradzil :), znaczy sie jaki byl powod takiego rozruchu.

Osobiscie mam aero, tez GB, D14A8 i troche rozrusznik pokreci, zanim silnik odpali.
Myslalem, ze to norma lecz jakie bylo moje zdziwienie, gdy wsiadlem do sedana kolegi
i odpali w zasadzie na dotyk :/

Mechanik mi mowil, ze taka uroda, jedne szybciej, drugie wolniej :/

Ale czy naprawde??
Czekam na opinie kolegi
Pozdrawiam
Jacek

RDK
18-12-05, 10:18
moduł sterujący wtryskiem, u mnie to było przyczyną

wbon
18-12-05, 12:08
Probowalem kilka razy wlaczac zaplon zeby pompa dobila paliwo na listwe i bez zmian. Nie sadze zeby to byly swiece. Mysle ze to raczej moze byc modul sterujacy wtryskiem. Ale na to nic nie poradze. Zawsze musze pokrecic 3-4 razy rozrusznikiem i dopiero wtedy silnikstartuje. Nie wiem tylko czy to jest zdrowe dla silnika i czy warto cos z tym robic./wymienic modul?/

RDK
18-12-05, 12:44
moze wytsraczy tylko przelutwac ten modul i te duperele co na nim sa i po sprawie, glupstwo chyba ze wtryskarki poszly to juz lipa, modul ma to do siebie ze nawala sie tylko przy odpalaniu a pozniej nie zakloca pracy, bynajmniej tego nie odczuwasz


jezeli zle mowie to niech ktos mnie poprawi