Zobacz pełną wersję : 1.4i 75KM D14A3
Ja jeszcze z bagazami nie probowalem... W 2 osoby ze zwezka leciala 170 i juz nie miala sily. Pewnie jakby przeredukowac to by poszla ze 180, ale to po godzinie :D. Bez zwezki za to przy 170 po wcisnieciu do oporu szla jak dzika :D do 190 i potem trzeba bylo hamowac bo sytuacja nie pozwolila, ale przy 190 jeszcze przyspieszala wiec 200 pojdzie, moze ponad nawet. Szkoda, ze nie spojrzalem na obrotomierz. Trzeba do Niemiec jechac :P (Oczywiscie wszystko na piatce)...
Michael161
03-09-06, 15:07
A nie wiecie czy w silnikach D13B2 Sa taki zwezki Bo moj ma 75km
A nie wiecie czy w silnikach D13B2 Sa taki zwezki Bo moj ma 75km
:/ No chyba se zartujesz? Myslisz ze kazdy 75konny silnik ma taka zwezke? Jakbys czytal dokladnie to bys sie dowiedzial ze watek dotyczy silnika D14A3 i zadnego innego!!!
To normalne, ze ma 75 koni, to zupelnie inna budowa silnika.
Witam wszystkich!
W tym tygodniu pozbywam się zwężki!!
Tyle ludu juz sie na forum o tym rozpisywalo ze po przeczytaniu tego wszystkiego łeb pęka!!
Ale kto nie ryzykuje ten nie jedzie!!
Mam nadzieje ze nie bedzie problemow z obrotami i spalaniem!
Po odmuleniu dodam swoja opinie do pozostalych 5000!!
Pozdrawiam wszystkich Hanio-maniaków!!!!
witam, odetkałem swoje d14a3, uszczelke zrobiłem sam, ale mam taką prosbe czy mogłby ktos kupic i podeslac mi tą uszczelke do d14a4 bo nie wiem czy ta moja wytrzyma :D . za wszystko oczywiscie zapłace. mam kłopot z dostaniem tej uszczelki, byłem dzisiaj w salonie hondy to mi krzyknęli 155zł. na forum czytałem ze mozna ją kupic w granicach 15zł. jesli ktos mogłby mi pomoc to prosze pisac na pw.
mam kłopot z dostaniem tej uszczelki, byłem dzisiaj w salonie hondy to mi krzyknęli 155zł
Nie to żebym był przeciwny pomaganiu innym, ale coś musiałeś chyba namieszać z tą uszczelką. Koszt to kilkanaście PLNów i nie ma mowy o takiej cenie, jaką podałeś. A może w salonie był ktoś nieogarnięty? Na mój rozum nie powinno być z tym absolutnie żadnych problemów (może jedynie poza kilkudniowym oczekiwaniem na realizację zamówienia).
Nie możliwe żeby tyle kosztowała. Pewnie chcieli sprowadzać nie to co trzeba, numer właściwej uszczelki do D14A4 to 16176-P2A-004 kosztowała mnie w TimPolu 13zł, czekałem na dostawę niecały tydzień.
Rozwierć starą.Mi uszczelke z ASO wydmuchało po 300km.A na rozwierconej zrobiłem już 4 tys i jest git.
nie namieszałem , bo gosc odrazu do mnie z tekstem ze chce sobie podniesc moc z 75 na 90 koni. gosc dokładnie wiedział o co chodzi no i mówi ze ta przyjemnosc kosztuje 155pln i trzeba czekac kilka dni. usłyszał odemnie tylko "dowidzenia". dlatego jakby kots mógł to bym prosił o pomoc w zakupie tej uszczelki. :D
A czy ktoś wie jaka uszczelka pasuje do D14A7 bo w mi w serwisie krzykneli 85zl!
Wedlug pana w krawacie do 3d pasuje uszczelka za 15zl?! a do 5d za 85! :shock:
Podziału silników na D14xx w serwisie nie znaja!! :evil: (satori)
nie namieszałem , bo gosc odrazu do mnie z tekstem ze chce sobie podniesc moc z 75 na 90 koni. gosc dokładnie wiedział o co chodzi no i mówi ze ta przyjemnosc kosztuje 155pln i trzeba czekac kilka dni. usłyszał odemnie tylko "dowidzenia". dlatego jakby kots mógł to bym prosił o pomoc w zakupie tej uszczelki. :D
Udaj się do innego ASO Hondy 8)
no nie zabardzo moge, bo u mnie w okolicy nie ma. a nie wybieram sie w najbliższym czasie w polske. :(
Poprostu weź sobie brystol i wytnij uszczelke wyrysuj wielkośc i wzór uszczelki zaznacz otwory z wyjętej, ptem wytnij je inna śruba takiej wielkosci jakie masz na przepustnicy) wytnij tak jaki masz wzór wyjetej uszczelki załóż na przepustnicę zrób giazdę na środu a potem wyrównaj krawędzie i masz uszczelke :P. jesli zrobisz z dobrego materiału posłuży ci długo . pozatym masz pewność że nie sprzedadza ci trefna i do tego masz za pare groszy :D. Pamietaj tylko o wycięciu wszystkich otworów tak jak na orginalnej i dokładnym wycięciu głównego otworu :D :P Życze miłego dłubania i pociechy z jazdy :D
Arkadiusz Pająk
18-09-06, 19:10
Do silnika D14A7 polecam zrobić uszczelkę samemu, ja najpierw kupiłem w ASO od D14A4, ale falowały obroty. Dziś miałem chwilę czasu i wyciąłem sobie wg. wzoru zwężki (dokładne odwzorowanie małych otworków) i problemy z nierówną pracą silnika zniknęły. Zbiera się nieżle, ale jeszcze jej na maxa nie testowałem.
Powinienes to od razu zrobic... Ale taraz to i tak juz nic nie pomoze...:P A poza tym uszczelka miala byc do D14A8:P.......
Arkadiusz Pająk
28-09-06, 19:03
Mam pytanie, czy komuś po wyjęciu dławika wzrosło zużycie paliwa? Mi bez katowania (jeździ żona) po miescie wciąga 10l, a przedtem ok.8,5 - 9.Pozdrawiam.
Mi osobiscie w d14a3 spadlo prawie o 1L spalanie..
kurcze ale rozbierznosci;/ przydałoby sie ustalic jak sie dzieje w jakich dokladnie silnikach... jesli ma wzrosnac to ja pozostane przy 75...
D14A3-spalanie spadło ok 1l.Jak nie przekraczam 3500obr/min spokojnie się mieszcze w 6l/100km w cyklu mieszanym.Tylko że mam wszystko nowe co wpływa na spalanie czyli filtr powietrza,świece,olej i 1000km temu zrobiłem płukanke silnika.
D14A5 16V 75KM - Normalnie spala ok 7 litrów raczej poruszam sie ok 70km/godz w cyklu miejskim, po wyrzuceniu zwężki w zimie wzrosło do 8,5 l w okresie nie zimowym ok 7.7 l.
Na trasie (ze zwężką) rok temu 600km wyszło 5.9 l ale juz w tym roku bez zwężki ok 6,6 l auto zapakowane na max.
Witam ja wczoraj odmuliem moja Hani EJ9 z 97 roku - wzrost mocy jest wiecej niz odczuwalny, autko wspaniale rwie do przodu. Zaznaczam ze przerobilem tylko zwezke, nie bylo potrzeby resetowania kompa. Zobaczymy jak tam ze spalaniem, ale jak dla mnie to ta frajda jest warta nieco wiekszego spalania ;) 8)
Dwa szybkie pytania:
-Czy przed założeniem należy uszczelkę posmarować olejem?
-Dociąć ją wg tego zdjęcia z bodajże 7 strony? Czy zwyczajnie odrysować od tej blaszki i wyciąć w nowej uszczelce większy otwór?
[ Dodano: Sob 07 Paź, 2006 ]
Nieważne - silnik odmulony :D Powyżej 4 tys. gra jak trza, a i brzmienie pozytywnie zaskakuje ;)
Dodam tylko, że obyło się bez ingerencji w komputer - tylko zmiana uszczelki :D
Bez żadnego oleju czy smaru :D .
obrys wytnij z za starej i otwory równiez ,główny otwór ( zrób po załozeniu juz na przepustnicy wycinajać gwiazdke w drobne trójkaty a potem wygnij je do środka a potem ostrym nozykiem pełen otwór :) :P :).
Mam nadzieje ze to juz koniec postów jak zrobic uszczelkę do odmulenia :D:P:D
uffff
witam od niedawna mam HONDE CIVIC :grin: '96r. 1.4 is ,o nr silnika D14A1008684 I NR NADWOZIA JHMEJ93400S011965. Moglibyście mi napisać o niej wszystko łącznie z tym ile ma "koni". bardzo dziękuję i pozdrawiam papapap
czy nie ma pomyłki w numerze silnika?
no zjadłam cyferkę
już podaję 100% poprawny nr D14A41008684
przejzyj to :
http://www.insomnia.pl/temat115328/
http://www.altech.com.pl/wbt/_dane/silniki2.htm
http://www.hondapl.org/
hejka!! :) witam i dziękuję. pozdrawiam papapap
Moim zdaniem wypiecie bezpiecznika jak i odlaczenie klemow doprowadzi do reseta ECU. Jak ktos zainteresowany to moge przeslac lub zamiescic jak postepowac z Honda po resecie bo komputera bo sam sie nie ustawi prawidlowo trzeba go potraktowac odpowiednio
mozeszm opisac procedure nauki komputera po resecie?
masz procedury w http://www.hondapl.org/ było juz opisywane więc przejzyj to dobrze co i jak i w jakich modelach .Jeśli ma ktos ochote na księżkę OBSŁUGI CIVIków w pdf to tylko na emaila bo ma 24 Mega a nie wiem jak tu wstawić :( i czy wogóle można . Pozdrawiam i życze miłej lektóry :P
ja doczytalem do 6 strony i szlag mnie prawie trafil :D nikt nie udzielil jednoznacznej odpowiedzi na zadane pytanie a kazdy probuje byc geniuszem. Osobiscie jezdze D16Z2 w ED7 ale zakupilem ostatnio D14A3 i ta wersja ma 75 KM i ani grama wiecej! :) dowiedzialem sie ostatnio od kumpla ze znalazl tu temat gdzie opisane jest zwiekszenie mocy wlasnie z 75 na 90 KM. Ustalilem juz to ze do kweitnia 98 wystarczy wyjecie zweżenia i restart kompa. Akurat w to wierze bo mam mocno zgrzebane Z2 i wiem ze kompa trzeba oswoic z wiekszymi dawkami itp. Czy ktos ma silnik D14A3 i zrobil tylko to co napisalem w kilku zdaniach powyzej oraz czy to na prawde dalo rezultaty - nie licze moze na skok +15 KM ale czy widac rezultat - prosze o wypowiedz osoby ktore to praktykowaly, a nie ktore uslyszaly to od kolegow specow, nadwornych mechanikow itp
ja doczytalem do 6 strony i szlag mnie prawie trafil nikt nie udzielil jednoznacznej odpowiedzi na zadane pytanie a kazdy probuje byc geniuszem
bo wlasnie przez takich jak ty ten temat ma tyle stron, zamiast o polowe mniej
odpowiedzi padly juz w tym temacie
przeczytaj go do konca, a jak trzeba to drugi raz od poczatku, a jak dalej nie bedziesz wiedzial, to jezdzij z tymi 75 konmi, bo rece juz opadaja. Opini uzytkowników tych aut, któzy zrobili ten zabieg oraz opisali w tym temacie swoje wrazenia, tez nie brakuje
ten temat jest w FAQ,a tutaj nie ma juz nic do dodania.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.