Zobacz pełną wersję : Mostkowanie VTECa A4 i D6 ... blad 22
musze poprawiac instalacje po fachowcach elektrykach co mi swapa robili i zapomnieli kabelka od VTECa zrobic ....
Mam juz od zaworu do A4 i teraz zamiast bledu 21 (zawor VTEC) wywala 22 (zawor cisnienia oleju VTEC) .... czy mostkujac A4 i D6 jak to piszecie gdzies - nie bedzie wywalac bledu 22 ?? Czy trzeba zrobic kolejny kabelek ??
Grzesiek(H)
29-10-08, 09:20
a masz przy vtec u zawór ciśnienia oleju?? w d16z6 z vteca powinny wychodzić 3 przewody w tym jedna masa , a w d16y2 tylko jeden przewód do pinu A4 wtedy jak chcesz podłączyć kompa od d16z6 musisz mostkować
w VI genie Honda zrezygnowala z zaworu cisnienia oleju
3 przewody .... 1 z zaworu VTEC i 2 z zaworu cisnienia oleju ??
Przy ogolnie sprzyjajacych warunkach komp podaje sygnal na a4 - zawor przelacza krzywki ... jednoczesnie pojawia sie cisnienie oleju i z zaworka olejowego idze sygnal do D6 ze wszystko oki i zeby komp zmienil mapy ..... chyba tak to wyglada.
Pytanie moje czy musze ciagnac kabelek do zaworu olejowego czy wystarczy mostek ?? Teraz nie mam nic podlaczonego do D6 i chyba tylko dlatego wywala blad ....... ??
Grzesiek(H)
29-10-08, 11:49
Jeśli masz zawór olejowy to lepiej pociągnij przewód do pinu B6 i będzie tak jak powinno.
B6 ... w P28 nic tam nie ma
http://www.dodo-upgrades.nl/pinoutp06p28p30.htm
Zmostkowalem do D6 i mam VTEC'a dziala slicznie nie wywala bledow :D
Ja u siebie noe mam tego zaworu olejowego. Mostek d6 z a4 i brak napieciu w punkcie zalaczania vtec. Wywala odrazu blad 21... Ktos sie spotkal z czym takim?
Bez zworki d6 i a4 dałem mase na d6 i jest identyczna sytuacja... Vtec nie dostake wgl plusa.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.