Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Inwerter Indiglo Problem



Cysiek
28-10-08, 19:24
Witajcie

nareszcie zakup grupowy doszedł do skutku i mam upragnione tarczki spoon. Lecz jest problem.

Problem wygląda tak, rano jak autko odpalam po nocy spędzonej w garażu wszystko jest OK. Właczam światełka i inv odpala podświetlenie zegarów. Natomiast ból jest gdy wracam z pracy i odpalam autko a tu lpa.

Czy to możliwe, że jeśli inwerter jest zimny (autko stoi parę h na dworzu) to niepodaje prądu w sensie nie działa podświetlenie zegarów, jak trochę pojadę i nagrzeję w kabnie to wystarczy wyłączyć i włączyć światła (bo z nich mam wzięty prąd do inv) i już działa ?

Bob
28-10-08, 19:33
Inventer powinien zapalać w każdej sytuacji, nawet jak jest zimno...

SzOpCiK
29-10-08, 17:39
Strasznie dziwne ja mam od roku inwentor i nic się ie dzieje,w tym roku jeszcze mrozów nie był a ty już takie jaja masz to co będzie jak przyjdą ;) , ja jak coś poprawił bym lutowanie zasilania bo może tam jest jakaś wada.
A jak to nie pomorze to oddaj na gwarancji bo tak nie powinno się dziać
pozdro

Kosciech
29-10-08, 18:28
zimne lutowanie jest pewnie gdzieś na płytce invertera.

Cysiek
29-10-08, 23:52
czyli ogólnie jest walnięty tak ?

bo trochę się nie nacieszyłem od montarzu mijają 4 dni ;(

Kosciech
30-10-08, 07:06
No na to wygląda. Ewentualnie możesz sprawdzić jeszcze miejsce gdzie wpięty jest w fabryczną instalacje, może tam coś nie styka

Bob
30-10-08, 07:07
Ja bym to rozkręcił, podłączył bezpośrednio pod aku i sprawdził czy przypadkiem nie jest coś porypane z podłączeniem - a prawdopodobnie nie jest - według tego co piszesz, indiglo podpiołeś pod światła, więc teoretycznie powinno być ok. Ale gdzie dokładnie wpiołeś te kable?

Cysiek
30-10-08, 08:31
no jeden jest przykręcony do jednej ze śróbek które są "na odwrocie" zagarów i jest przy niej napisane +, a drugi wpiąłem w kostkę podpinaną za obrotomierzem.

krugger
30-10-08, 10:34
mase wez gdzies z konstrukcji a plus wez z kabla plusowego kory zasila oswietlenie tarcz.

Cysiek
30-10-08, 11:01
mase wez gdzies z konstrukcji a plus wez z kabla plusowego kory zasila oswietlenie tarcz.

OK, może dziś wieczorem rozbiorę znów auto :/ i tak podłączę
P.S. (a ten kabelek jaki ma kolor :) )

krugger
31-10-08, 15:33
nie pamietam jaki kolor ale jest to napewno lewa wiazka od licznika i chyba 2 od gory (sprawdz miernikiem lub zwykla zarowka)

kfas666
01-11-08, 11:06
Ja się wpiąłem z inverterem pod bezpieczniki. Masa poszła z mocowania fuse boxa a + z przewodu załączania śiwateł, ktory idzie z dużej zielonej kości w skrzynce. Wszystko gra jak trzeba.

Cysiek
19-11-08, 23:25
i nawet jak auto stoi na zimnie przez całą noc odpala wam bez problemów inwerter ?

Frydzio
20-11-08, 00:41
tak

Bob
20-11-08, 07:01
Nawet nigdy nie miał żadnego problemu. Po prostu działa i jest/powinien być bezawaryjny.

Kosciech
20-11-08, 07:31
kolor na światła pozycyjne, podświetlanie wskaźników i przycisków w oryginalnej wiązce to czerwony z czarnym paskiem.

sebush
20-11-08, 11:30
ja do oprawki od zarowki podswietlajacej zegary dolutowalem kabelki od inwertera do stykow, mozna odlaczac bez problemu jak cos:D

pablo_020
16-09-10, 14:18
Żeby nie zakładać nowego wątku spytam się tutaj.

Czy inwerter z zegarów z mTuning będzie pasował do zegarów moman'a?
To, że nie będzie zmiany podświetlenia i regulacji jasności świecenia to wiem.
Ale czy wogole da rade jakoś podłączyć to razem.

Albo ktoś może wrzucić fotki jakie kable są w tym od momana bo u nich na stronie jest to wszystko zwiniete i za wiele nie widać

Z góry dzięki.

Edit:

Pasuje. Nawet działa regulacja podświetlenia i zmienia się kolor (nie dużo ale zawsze)