Zobacz pełną wersję : Inwerter Indiglo Problem
Witajcie
nareszcie zakup grupowy doszedł do skutku i mam upragnione tarczki spoon. Lecz jest problem.
Problem wygląda tak, rano jak autko odpalam po nocy spędzonej w garażu wszystko jest OK. Właczam światełka i inv odpala podświetlenie zegarów. Natomiast ból jest gdy wracam z pracy i odpalam autko a tu lpa.
Czy to możliwe, że jeśli inwerter jest zimny (autko stoi parę h na dworzu) to niepodaje prądu w sensie nie działa podświetlenie zegarów, jak trochę pojadę i nagrzeję w kabnie to wystarczy wyłączyć i włączyć światła (bo z nich mam wzięty prąd do inv) i już działa ?
Inventer powinien zapalać w każdej sytuacji, nawet jak jest zimno...
Strasznie dziwne ja mam od roku inwentor i nic się ie dzieje,w tym roku jeszcze mrozów nie był a ty już takie jaja masz to co będzie jak przyjdą ;) , ja jak coś poprawił bym lutowanie zasilania bo może tam jest jakaś wada.
A jak to nie pomorze to oddaj na gwarancji bo tak nie powinno się dziać
pozdro
zimne lutowanie jest pewnie gdzieś na płytce invertera.
czyli ogólnie jest walnięty tak ?
bo trochę się nie nacieszyłem od montarzu mijają 4 dni ;(
No na to wygląda. Ewentualnie możesz sprawdzić jeszcze miejsce gdzie wpięty jest w fabryczną instalacje, może tam coś nie styka
Ja bym to rozkręcił, podłączył bezpośrednio pod aku i sprawdził czy przypadkiem nie jest coś porypane z podłączeniem - a prawdopodobnie nie jest - według tego co piszesz, indiglo podpiołeś pod światła, więc teoretycznie powinno być ok. Ale gdzie dokładnie wpiołeś te kable?
no jeden jest przykręcony do jednej ze śróbek które są "na odwrocie" zagarów i jest przy niej napisane +, a drugi wpiąłem w kostkę podpinaną za obrotomierzem.
mase wez gdzies z konstrukcji a plus wez z kabla plusowego kory zasila oswietlenie tarcz.
mase wez gdzies z konstrukcji a plus wez z kabla plusowego kory zasila oswietlenie tarcz.
OK, może dziś wieczorem rozbiorę znów auto :/ i tak podłączę
P.S. (a ten kabelek jaki ma kolor :) )
nie pamietam jaki kolor ale jest to napewno lewa wiazka od licznika i chyba 2 od gory (sprawdz miernikiem lub zwykla zarowka)
Ja się wpiąłem z inverterem pod bezpieczniki. Masa poszła z mocowania fuse boxa a + z przewodu załączania śiwateł, ktory idzie z dużej zielonej kości w skrzynce. Wszystko gra jak trzeba.
i nawet jak auto stoi na zimnie przez całą noc odpala wam bez problemów inwerter ?
Nawet nigdy nie miał żadnego problemu. Po prostu działa i jest/powinien być bezawaryjny.
kolor na światła pozycyjne, podświetlanie wskaźników i przycisków w oryginalnej wiązce to czerwony z czarnym paskiem.
ja do oprawki od zarowki podswietlajacej zegary dolutowalem kabelki od inwertera do stykow, mozna odlaczac bez problemu jak cos:D
Żeby nie zakładać nowego wątku spytam się tutaj.
Czy inwerter z zegarów z mTuning będzie pasował do zegarów moman'a?
To, że nie będzie zmiany podświetlenia i regulacji jasności świecenia to wiem.
Ale czy wogole da rade jakoś podłączyć to razem.
Albo ktoś może wrzucić fotki jakie kable są w tym od momana bo u nich na stronie jest to wszystko zwiniete i za wiele nie widać
Z góry dzięki.
Edit:
Pasuje. Nawet działa regulacja podświetlenia i zmienia się kolor (nie dużo ale zawsze)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.