Zobacz pełną wersję : d14a3 a d14a4
pomocy mam d 14a3 jak ja podciagnac do mocy d14a4
przeczytac forum, uzyc opcji szukaj i powinienes znalezc mase lektury na swoja odpowiedz
pomocy mam d 14a3 jak ja podciagnac do mocy d14a4
Masz tu prezent na Mikolaja od prz3ma:
http://www.maxrev.de/ftopic2453.htm
Ale nastepnym razem uzyj wyszukiwarki, zanim zadasz pytanie...
chyba jednak warto walnac jakas niedluza fotorelacje z ciecia zwezki, bo jak u siebie robilem, to nad wyraz domowymi metodami, to jakies fotki zostaly...bo widze, ze problem caly czs istnieje :razz: wiec za niedlugo powinna byc fotorelacja z niewielkim opisem, jak to tylko ogarne i bedzie mozna odsylac nowych userow d14a3 ..... :D
chyba jednak warto walnac jakas niedluza fotorelacje z ciecia zwezki, bo jak u siebie robilem, to nad wyraz domowymi metodami, to jakies fotki zostaly...bo widze, ze problem caly czs istnieje :razz: wiec za niedlugo powinna byc fotorelacja z niewielkim opisem, jak to tylko ogarne i bedzie mozna odsylac nowych userow d14a3 ..... :D
A to co dalem w linku powyzej to co to jest ?
ale tutaj chodzi o nasza polska, swojska relacje....niektorzy np kiepsko rozumieja niemiecki i moze to pomoc... :wink: do tego tam byla uszczelka wycinana bodajze z tektury a ja bym pokazal co mozna zrobic, przy uzyciu mlotka, dluta, srubokreta i tez nie bedzie zle :lol:
Pozdrawiam
ale tutaj chodzi o nasza polska, swojska relacje....niektorzy np kiepsko rozumieja niemiecki i moze to pomoc... :wink: do tego tam byla uszczelka wycinana bodajze z tektury a ja bym pokazal co mozna zrobic, przy uzyciu mlotka, dluta, srubokreta i tez nie bedzie zle :lol:
Pozdrawiam
heheh... no za pomocą młotka, dłuta itd... to chyba rzeczywiscie nie wszyscy znaja (ja tez nie), wiec czekamy na tą relacje :D
dziekuje juz w weekend zabieram sie do wybebeszania dolotu pozdro
:evil: :lol:
zrob zdjecia i opis :roll:
a ja z checią dodam do tekstów.
Mam pytanie do osób które "przerobiły" D14A3 na D14A4 - dokonały operacji usunięcia zwężki, zmiany uszczelki, itd, czy faktycznie moc silnika wzrosła do 90 KM ? czy samochód po "odetkaniu" faktycznie ma przyspieszenie i prędkość maksymalną tożsamą z tą katalogową silnika D14A4(budy EJ9)?
Mam pytanie do osób które "przerobiły" D14A3 na D14A4 - dokonały operacji usunięcia zwężki, zmiany uszczelki, itd, czy faktycznie moc silnika wzrosła do 90 KM ? czy samochód po "odetkaniu" faktycznie ma przyspieszenie i prędkość maksymalną tożsamą z tą katalogową silnika D14A4(budy EJ9)?
prawie 200km/h na obwodnicy Krakowskiej, generalnie zabawa warta brudnych rak and so on ;)
Nie pytaj juz, tylko dzialaj, bedzie lepiej niz na 75 kucykach :)
prawie 200km/h na obwodnicy Krakowskiej
ja tyle za chiny nie wyciągne:(
generalnie zabawa warta brudnych rak and so on ;)
Nie pytaj juz, tylko dzialaj, bedzie lepiej niz na 75 kucykach :)
sprawa jest warta każdego kucyka osiągniętego przez ten zabieg:)
ok, w takim razie już postanowiłem że odetkam swoją hanię na 90 KM , tylko jest mały problem - mam dwie lewe ręce do jakichkolwiek przeróbek,napraw itd...
dzwoniłem już do kilku autoryzowanych serwisów Hondy w Wa-wie m.in:HondaPlaza, Auto Witolin i sprawa wygląda następująco - koszt uszczelki 12-15 zł, koszt robocizny 80 zł więc w stówce powinienem się zamknąć jednak wiem że można zrobić to samemu w 5 minut ale jest małe ALE co z tym resetem kompa ? jest kilka opinii na ten temat jedni piszę że reset jest konieczny inni że nie , poza tym jeśli trzeba go zrobić to jak???!!! - odłączyć na chwilę klemy?
Musze zdecydować czy sam się do tego zabrać czy jechać do serwisu(skoro to takie proste może nie warto płacić za to 100 zeta?). Oczywiście użyłem już opcji szukaj i rzeczywiście są zdjęcia jak się "to robi"... szkoda że wszystko jest po niemiecku a opierając się tylko na fotkach to się trochę boję że coś spieprzę...
ewentualnie gdyby ktoś dokładnie opisał jak się "to" robi mógłbym sam podjąć wyzwanie "operacji odetkania"....????
1. Wyciagasz bezpiecznik BACK-UP
2. Czekasz chwile, jak palisz, zapal :)
3. Wkladasz z powrotem, zeruja sie ustawienia radia i zegarka (u mnie tylko radia)
4. Odpalasz samochod uwazajac zeby nie bylo zadnego poboru mocy (swiatla, klima itp itd)
5. Czekasz dopoki nie zalaczy sie wiatrak - najlepiej jak odpalasz na zimnym silniku, wtedy czekasz na osiagniecie wlasciwej temp pracy i na zalaczenie sie wiatraka - przy dzisiejszych temperaturach troche to trwa ale nie cala noc :)
6. Jak sie wiatrak wylaczy to wylaczasz fure, odpalasz jeszcze raz, wyjezdzasz na trasie i jedziesz. Wazne zeby samochod chodzil w caly zakresie obrotow czyli nie zmieniasz biegu przy np 3k rpm tylko ciagniesz pare razy przez caly zakres. Najlepiej wyjechac na jakas trase i przycisnac go do oporow
kilka wątpliwości:
5. dlaczego od tak po prostu ma wlączyć się wiatrak? wiatrak chyba wlącza się dopiero jak silnik jest goracy, no chyba że mam go przegazowac i wtedy się włączy... poza tym ile to ma potrwać?"przy dzisiejszych temperaturach troche to trwa ale nie cala noc " czyli ile? przynajmniej około...?
6. w pełnym zakresie obrotów czyli na kazdym biegu katować do około 6 tyś obr - tak z 3,4 razy na wszystkich biegach(poza wsteczniakiem ...rozumiem), powinno wystarczyć?
I w ogóle chodzi w tym wszystkim o to by komp optymalnie podawał paliwo po odetkaniu do 90 KM czy tak ?
I znowu sie zaczyna :twisted: Ludzie bez przesady ! Otworzcie oczy, uzyjcie wyszukiwarki !!!!
http://www.civicklub.pl/fi/viewtopic.php?t=9708
ja pierdo*e, tak będzie do usranej śmierci
na temat resetu ECU jest inny wątek, więc proszę nie róbcie burdelu. Na razie tutaj zamykam. Jak ktoś będzie miał coś do dodania dotyczącego tematu bardzo proszę o PW
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.