PDA

Zobacz pełną wersję : Przyrsot mocy poprzez modyfikacje komp.??



djmelow
02-12-05, 15:04
czy jest mozliwosc zchipowac, zmienic softa albo cos w komputerze zeby troszke konikow dodalo do mojej Hondzi albo zeby sie krecila na wyzsze obroty?? Silnik to D15B2

pozdrawiam

rem36
02-12-05, 15:09
zeby sie krecila dalej to sie ogarnac da,zeby doszly kuce juz nie zabardzo....

djmelow
02-12-05, 15:15
to zdradz mi jak to moge zrobic i gdzie ??

przemir
02-12-05, 15:20
a masz wykres z hamowni ze twierdzisz ze przeciagniecie odcinki wyzej Ci tak potrzebne? na LPG nie ma odcinki - ale to tak troche demonizujac

zabawy w chip tuning sa fajne w turbo dieslu i benzynie w n/a wazne ale moim zdaniem nie na serii

wiec podaj jakie masz przerobki - bedzie nam/mi latwiej cos doradzic

djmelow
02-12-05, 15:23
no to powiedzmi jeszcze przemir czy mi cos da jezeli wytne tlumik srodkowy i kata i zostawie sam tlumik okncowy ?? czy lepiej odrazu nakupowac strumienice itp??

POZDRAWIAM

Tomo
02-12-05, 15:29
djmelow,

Spokojnie... Za duzo pytań na raz. Najpierw skoncetruj się na opcji szukaj bo odpowiedzi na twoje pytania juz byly.

Dzida
02-12-05, 15:36
"Strumienica jest dobra do silnikow samolotowych (lub innych pracujacych z wzglednie stala predkoscia obrotowa). Nie wiem, czym sie poruszasz, bo nie wypelniles profilu, ale zgaduje, ze nie jest to pojazd powietrzny, tylko samochod. W zwiazku z tym, odpusc sobie ten wynalazek."

"Nie zakladaj tego gowna.
Strumienica nie bedzie dzialac poprawnie w silniku, ktory ma duzy zakres predkosci obrotowych. Ja wiem, ze na Allegro pisza, ze dodaje milion trzysta procent mocy i momentu, ale niestety that's bullshit."

A cytaty, 2 tematy, jeden człowiek... Wie co mówi...

A tutaj trochę więcej -> http://www.civicklub.pl/fi/viewtopic.php?t=7957

Furious
02-12-05, 15:45
Chip nic Ci nie da, odpusc sobie

wieshaq
02-12-05, 16:24
strumienica to kupa.... wycinanie kata zwiekszy tylko halas

cobra333
02-12-05, 21:30
Trochę w życiu naczytałem i na robiłem wwydechach więc porzedstawie swoją opinię. Wywalenie kata i wstawienie rurki spowoduje przesunięcie odbicia zjawiska falowego w wydechu więc opcja "rurka" jest najgorsza, napewno fala w układzie wydechowym nie pokryje się z fala w dolocie i przy otwarciu zaworu wlot i wylot nastapią zakłucenia i cylinder się nie napełni dobrze lub nie opróżni, a w dalszej konsekwencji poprzez źle ustawione zawory moze nastąpić wypalenie ich w dłuższym okresie, Więc zamiast katal, zastosować rezonator, lub poprostu puszkę przelotową o podobnej pojemności co kat będzie pewność prawidłowych zjawisk falowych srodkowy tłumik moze zostać bo i tak jest przelotowy lub zastosować tuningowy o mniejszych oporach koncowy polecam dobrany do siklnika lub srednicowo podobny - rury , dobrze się sprawdza układ kataliz- srodek strumiennica naddżwiękowa, końcowy przelot - daje pewnośc ze nie zrypiemy drgań i fali a strumka z drugiej strony nie da 100% efektu tylko 20% czyli 20 % z tych obiecanych 15 KM ;) co moze da z 2-3 konie jest to opcja dla tych którym się skończył srodkowy tłumik i mają plany coś z nim zrobić:) opcja z puszką rezonansową zamiast kata już nie jest taka łatwa bo mamy dość odetkany wydech i już powinny zostać zastosowane obliczenia itp bo za luźny wydech nie wywoła zjawisk falowych i dupa . mozna gadać i gadać jak coś konkretnie to piszcie.

rem36
03-12-05, 01:04
Trochę w życiu naczytałem i na robiłem wwydechach więc porzedstawie swoją opinię. Wywalenie kata i wstawienie rurki spowoduje przesunięcie odbicia zjawiska falowego w wydechu więc opcja "rurka" jest najgorsza, napewno fala w układzie wydechowym nie pokryje się z fala w dolocie i przy otwarciu zaworu wlot i wylot nastapią zakłucenia i cylinder się nie napełni dobrze lub nie opróżni, a w dalszej konsekwencji poprzez źle ustawione zawory moze nastąpić wypalenie ich w dłuższym okresie, Więc zamiast katal, zastosować rezonator, lub poprostu puszkę przelotową o podobnej pojemności co kat będzie pewność prawidłowych zjawisk falowych srodkowy tłumik moze zostać bo i tak jest przelotowy lub zastosować tuningowy o mniejszych oporach koncowy polecam dobrany do siklnika lub srednicowo podobny - rury , dobrze się sprawdza układ kataliz- srodek strumiennica naddżwiękowa, końcowy przelot - daje pewnośc ze nie zrypiemy drgań i fali a strumka z drugiej strony nie da 100% efektu tylko 20% czyli 20 % z tych obiecanych 15 KM co moze da z 2-3 konie jest to opcja dla tych którym się skończył srodkowy tłumik i mają plany coś z nim zrobić opcja z puszką rezonansową zamiast kata już nie jest taka łatwa bo mamy dość odetkany wydech i już powinny zostać zastosowane obliczenia itp bo za luźny wydech nie wywoła zjawisk falowych i dupa . mozna gadać i gadać jak coś konkretnie to piszcie.

to co mowisz moze byc po czesci prawdziwe dla serynego silnika, wspolotowarcie zaworow w silniku wolnossacym jest neiwielkie, pokrywanie sie fal wydech, dolot nie ma takiego priorytetu jak chociazby w T gdzie komora jest praktycznie przedmuchiwana, pozatym silnik pracuje w szerokim zakresie obrotow, fale raz dzialaja na kozysc raz na niekozysc, teoria, teoria, fajnie co o niej wiedziec ale prawda jest taka ze przelotowe wydechy o stosunkowo duzej srednicy sprawdzaja sie w hondach bardzo dobrze, zostalo to wielkorotnie potwierdzone u naszych klubowiczow jak i za wielka woda....

cobra333
04-12-05, 03:15
Oczywiście nie neguję wudechówsrednicowo większych odpowiedziałem tylko teoretyczno - praktycznie na pytanie czy wywalenie kata da coś i czy warto to robić w większośco hond nie daje to żadnej różnicy a odetkanie wydechu w umiarkowanym stopniu daje pozytywne efekty lecz jest to uwarunkowane stanem technicznym silnika - w moim przyoadku mi ustalony mod wydechu dał 10 KM a w innej hondzie dał okragłe O KM więc każdej opini należy wysłuchać

przemir
05-12-05, 12:14
ARV chyba moglby cos powiedziec :roll:

rem36
05-12-05, 12:16
ARV chyba moglby cos powiedziec

heh, cos by mogl napomknac.... ;)

ale juz go chyba nie ma w pl....