Zobacz pełną wersję : Przyrsot mocy poprzez modyfikacje komp.??
czy jest mozliwosc zchipowac, zmienic softa albo cos w komputerze zeby troszke konikow dodalo do mojej Hondzi albo zeby sie krecila na wyzsze obroty?? Silnik to D15B2
pozdrawiam
zeby sie krecila dalej to sie ogarnac da,zeby doszly kuce juz nie zabardzo....
to zdradz mi jak to moge zrobic i gdzie ??
a masz wykres z hamowni ze twierdzisz ze przeciagniecie odcinki wyzej Ci tak potrzebne? na LPG nie ma odcinki - ale to tak troche demonizujac
zabawy w chip tuning sa fajne w turbo dieslu i benzynie w n/a wazne ale moim zdaniem nie na serii
wiec podaj jakie masz przerobki - bedzie nam/mi latwiej cos doradzic
no to powiedzmi jeszcze przemir czy mi cos da jezeli wytne tlumik srodkowy i kata i zostawie sam tlumik okncowy ?? czy lepiej odrazu nakupowac strumienice itp??
POZDRAWIAM
djmelow,
Spokojnie... Za duzo pytań na raz. Najpierw skoncetruj się na opcji szukaj bo odpowiedzi na twoje pytania juz byly.
"Strumienica jest dobra do silnikow samolotowych (lub innych pracujacych z wzglednie stala predkoscia obrotowa). Nie wiem, czym sie poruszasz, bo nie wypelniles profilu, ale zgaduje, ze nie jest to pojazd powietrzny, tylko samochod. W zwiazku z tym, odpusc sobie ten wynalazek."
"Nie zakladaj tego gowna.
Strumienica nie bedzie dzialac poprawnie w silniku, ktory ma duzy zakres predkosci obrotowych. Ja wiem, ze na Allegro pisza, ze dodaje milion trzysta procent mocy i momentu, ale niestety that's bullshit."
A cytaty, 2 tematy, jeden człowiek... Wie co mówi...
A tutaj trochę więcej -> http://www.civicklub.pl/fi/viewtopic.php?t=7957
Chip nic Ci nie da, odpusc sobie
strumienica to kupa.... wycinanie kata zwiekszy tylko halas
Trochę w życiu naczytałem i na robiłem wwydechach więc porzedstawie swoją opinię. Wywalenie kata i wstawienie rurki spowoduje przesunięcie odbicia zjawiska falowego w wydechu więc opcja "rurka" jest najgorsza, napewno fala w układzie wydechowym nie pokryje się z fala w dolocie i przy otwarciu zaworu wlot i wylot nastapią zakłucenia i cylinder się nie napełni dobrze lub nie opróżni, a w dalszej konsekwencji poprzez źle ustawione zawory moze nastąpić wypalenie ich w dłuższym okresie, Więc zamiast katal, zastosować rezonator, lub poprostu puszkę przelotową o podobnej pojemności co kat będzie pewność prawidłowych zjawisk falowych srodkowy tłumik moze zostać bo i tak jest przelotowy lub zastosować tuningowy o mniejszych oporach koncowy polecam dobrany do siklnika lub srednicowo podobny - rury , dobrze się sprawdza układ kataliz- srodek strumiennica naddżwiękowa, końcowy przelot - daje pewnośc ze nie zrypiemy drgań i fali a strumka z drugiej strony nie da 100% efektu tylko 20% czyli 20 % z tych obiecanych 15 KM ;) co moze da z 2-3 konie jest to opcja dla tych którym się skończył srodkowy tłumik i mają plany coś z nim zrobić:) opcja z puszką rezonansową zamiast kata już nie jest taka łatwa bo mamy dość odetkany wydech i już powinny zostać zastosowane obliczenia itp bo za luźny wydech nie wywoła zjawisk falowych i dupa . mozna gadać i gadać jak coś konkretnie to piszcie.
Trochę w życiu naczytałem i na robiłem wwydechach więc porzedstawie swoją opinię. Wywalenie kata i wstawienie rurki spowoduje przesunięcie odbicia zjawiska falowego w wydechu więc opcja "rurka" jest najgorsza, napewno fala w układzie wydechowym nie pokryje się z fala w dolocie i przy otwarciu zaworu wlot i wylot nastapią zakłucenia i cylinder się nie napełni dobrze lub nie opróżni, a w dalszej konsekwencji poprzez źle ustawione zawory moze nastąpić wypalenie ich w dłuższym okresie, Więc zamiast katal, zastosować rezonator, lub poprostu puszkę przelotową o podobnej pojemności co kat będzie pewność prawidłowych zjawisk falowych srodkowy tłumik moze zostać bo i tak jest przelotowy lub zastosować tuningowy o mniejszych oporach koncowy polecam dobrany do siklnika lub srednicowo podobny - rury , dobrze się sprawdza układ kataliz- srodek strumiennica naddżwiękowa, końcowy przelot - daje pewnośc ze nie zrypiemy drgań i fali a strumka z drugiej strony nie da 100% efektu tylko 20% czyli 20 % z tych obiecanych 15 KM co moze da z 2-3 konie jest to opcja dla tych którym się skończył srodkowy tłumik i mają plany coś z nim zrobić opcja z puszką rezonansową zamiast kata już nie jest taka łatwa bo mamy dość odetkany wydech i już powinny zostać zastosowane obliczenia itp bo za luźny wydech nie wywoła zjawisk falowych i dupa . mozna gadać i gadać jak coś konkretnie to piszcie.
to co mowisz moze byc po czesci prawdziwe dla serynego silnika, wspolotowarcie zaworow w silniku wolnossacym jest neiwielkie, pokrywanie sie fal wydech, dolot nie ma takiego priorytetu jak chociazby w T gdzie komora jest praktycznie przedmuchiwana, pozatym silnik pracuje w szerokim zakresie obrotow, fale raz dzialaja na kozysc raz na niekozysc, teoria, teoria, fajnie co o niej wiedziec ale prawda jest taka ze przelotowe wydechy o stosunkowo duzej srednicy sprawdzaja sie w hondach bardzo dobrze, zostalo to wielkorotnie potwierdzone u naszych klubowiczow jak i za wielka woda....
Oczywiście nie neguję wudechówsrednicowo większych odpowiedziałem tylko teoretyczno - praktycznie na pytanie czy wywalenie kata da coś i czy warto to robić w większośco hond nie daje to żadnej różnicy a odetkanie wydechu w umiarkowanym stopniu daje pozytywne efekty lecz jest to uwarunkowane stanem technicznym silnika - w moim przyoadku mi ustalony mod wydechu dał 10 KM a w innej hondzie dał okragłe O KM więc każdej opini należy wysłuchać
ARV chyba moglby cos powiedziec :roll:
ARV chyba moglby cos powiedziec
heh, cos by mogl napomknac.... ;)
ale juz go chyba nie ma w pl....
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.