civicolsztyn
26-10-08, 02:44
Mam dwa szybie pytania. Właśnie skręcam silniczek w moim d15b7 i potrzebuje na jutro najlepiej rano odpowiedzi na dwa pytania.
Pyt.1 Z jaką siła dokręca sie panewki korbowodowe?
Pyt.2 Na co zwrócić uwage przy ustawianiu rozrządu i zapłonu, czy trzeba wchodzic w tryb serwisowy przy ustawianiu zapłonu? i czy ustawiac znaki na rozrzadzie na te fabryczne? bo juz mialem mala przygode z rozrzadem. Otoz kiedys mechaniory niby ustawili na fabryczne znaki ale samochod ledwo jezdzi. Przy tych znakach fabrycznych nie mozna bylo ustawic dobrze zaplonu. Tak wiec metada prob i bledow ustawili rozrzad na swoje znaki ()na czuja) ustawili zaplon i samochod latal jak glupi.
Poszukalbym to wszystko tu na forum ale naprawde nie mam czasu. juz 3 w nocy a za kilka godzin wstaje i jade skladac dalej hanie. Z góry dzieki
Pyt.1 Z jaką siła dokręca sie panewki korbowodowe?
Pyt.2 Na co zwrócić uwage przy ustawianiu rozrządu i zapłonu, czy trzeba wchodzic w tryb serwisowy przy ustawianiu zapłonu? i czy ustawiac znaki na rozrzadzie na te fabryczne? bo juz mialem mala przygode z rozrzadem. Otoz kiedys mechaniory niby ustawili na fabryczne znaki ale samochod ledwo jezdzi. Przy tych znakach fabrycznych nie mozna bylo ustawic dobrze zaplonu. Tak wiec metada prob i bledow ustawili rozrzad na swoje znaki ()na czuja) ustawili zaplon i samochod latal jak glupi.
Poszukalbym to wszystko tu na forum ale naprawde nie mam czasu. juz 3 w nocy a za kilka godzin wstaje i jade skladac dalej hanie. Z góry dzieki