smarcus
19-10-08, 10:24
Witam!
Kupilem niedawno autko, wybór padł na Civika EJ9 z silnikiem d14z2, ale nie oto mi loto:) . Mam taki problem, iż muszę wymienić tylne amorki bo prawa sztuka wogóle nie trzyma. Mam zamiar kupić amorki KAYABA tylko z tego co sie zdążyłem zorientowac kostuja one ok 240 pln/szt. , dalaczego sa takie drogie w porownaniu do innych modeli Civika do ktorych kosztuja 110-160pln?
Druga sprawa jest taka ze poprzedni własciciel zrobił swap hamulców od vti (przód 282 a tyl niestety nie znam dokladnej srednicy). Z tego co sie dowiedzialem musiał wymienic tez tylne wahacze od vti poniewaz nie dalo sie odkrecic piast od starych wahaczy, czy ta zmiana wahaczy wplywa na dobór amortyzatorów czy nie?
Na poczatek tyle pytań, reszta w innym dziale, ale to pozniej jak bede mial gotowke na realizacje innych problemow:)
Kupilem niedawno autko, wybór padł na Civika EJ9 z silnikiem d14z2, ale nie oto mi loto:) . Mam taki problem, iż muszę wymienić tylne amorki bo prawa sztuka wogóle nie trzyma. Mam zamiar kupić amorki KAYABA tylko z tego co sie zdążyłem zorientowac kostuja one ok 240 pln/szt. , dalaczego sa takie drogie w porownaniu do innych modeli Civika do ktorych kosztuja 110-160pln?
Druga sprawa jest taka ze poprzedni własciciel zrobił swap hamulców od vti (przód 282 a tyl niestety nie znam dokladnej srednicy). Z tego co sie dowiedzialem musiał wymienic tez tylne wahacze od vti poniewaz nie dalo sie odkrecic piast od starych wahaczy, czy ta zmiana wahaczy wplywa na dobór amortyzatorów czy nie?
Na poczatek tyle pytań, reszta w innym dziale, ale to pozniej jak bede mial gotowke na realizacje innych problemow:)